Intind mana si zambesc politicos barbatului imbracat la patru ace care imi spune ca i-a parut bine sa ma revada, iar eu ii raspund la fel, desi nu aveam nici cea mai mica idee cine era. Patricia, aflata la bratul meu, inclina capul in semn de salut si il priveste cum se indeparteaza de noi.
Melinda imi trimite sageti ucigatoare din celalalt capat al salonului si pare ca nici macar nu o intereseaza ce ii sopteste Liam, atat de nervoasa pe mine era. Ranjesc malefic si o trag pe Patricia spre bufet, intreband-o daca doreste ceva. Macar atat puteam sa fac pentru ea dupa ce a stat toata noaptea avand grija de mine, fiind atenta sa nu imi tai venele sau sa ma arunc de la etaj. Ma imbatasem mai mult decat voiam, si probabil ca daca nu statea cu ochii pe mine, acum nu eram petrecerea asta, ci la o inmormantare. Cel mai probabil a mea. Nu o crezusem cand imi povestise cat de mult am putut sa tip si sa plang, insa cand ma uitasem pe camerele de supraveghere, nu mai aveam niciun dubiu ca nu ma mintise. Eram atat de sigur ca urma sa ma culc cu ea, din cauza alcoolului, dar tot camerele imi confirmasera ca aproape o obligam sa se intinda pe pat si ea imi tipa sa o las in pace. Era aproape de miezul noptii cand ea a iesit din camera si a venit la mine pentru ca ma auzise spargand televizorul. Au urmat cateva minute de tipete, apoi ore de confesiuni si plansete. Probabil ca imi daduse vreun somnifer, fiindca adormisem aproape de patru dimineata. Insa la sapte ma trezisem, pentru ca trebuia sa ajung la aeroport. Ea a condus si tot ea a fost cea are mi-a luat apararea in fata lui Liam si a Melindei, care ma certasera ca pe un copil mic si prost, iresponsabil si aiurit. Melinda a facut-o gunoi pe Patricia si aproape ca s-au luat la bataie, dar le-am despartit inainte sa puna mana una pe alta. Habar nu am ce s-a mai intamplat in avion, pentru ca dormisem tot zborul din cauza mahmurelii si a durerii de cap. Poate ca Liam i-a explicat iubitei sale cum trebuia sa procedam si sa ne comportam pe timpul asa-zisei petreceri. Nu imi convenea chiar atat de mult, dar Patricia era partenera mea si trebuia sa o tratez ca pe o femeie. Suntem aici de mai bine de o ora si inca nu l-am cunoscut pe cel care a organizat chestia asta, insa, dupa spusele femeii de la bratul meu, Richie obisnuieste sa isi faca aparitia mai tarziu.
- Te mai doare capul?
- Huh? fac si ma intorc spre ea, privind-o atent.
Rochia ei de un verde masliniu o facea sa para un fotomodel prestat, scotandu-i si mai bine ochii in evidenta. Nu e de mirare ca parintii Annei sunt niste oameni atat de renumiti, creatiile lor sunt foarte bune. Inghit in sec si iau de pe bufet o prajitura cu cirese, pe care o mananc dintr-o inghititura.
- Da, inca ma doare. Imi bubuie, spun dupa cateva momente.
- Vrei sa iti mai aduc inca o pastila?
- Nu, nu e nevoie.
Privesc multimea de oameni imbracati cu cele mai scumpe haine pe care le-ar fi putut purta la un astfel de eveniment, oameni care imi fac greata doar prin simplul lor zambet fals. Femei care se dau bine pe langa barbati, mafioti care par amuzati de glume proaste spuse de altii, fel si fel de persoane care poarta o a doua masca, ascuzand-o pe adevarata la betelia pantalonilor, acolo unde se aflau si pistoalele lor. Ochii imi cad pe Melinda si pe Liam, care isi iau in serios rolul si se indreapta spre ringul de dans, pierzandu-se unul in ochii celuilalt. Cladirea asta e posibil cea mai scumpa pe care am vazut-o vreodata, si cea mai mare, totodata, parand a fi un al doilea Pentagon. Candelabre imense de aur prinse cu grija de tavan, podea de marmura rara si scumpa, scari interminabile in spirala, covoare rosii, pahare de cristal si tacamuri de argint, sampanie care valoreaza mai mult decat casa mea, majordomi imbracati in haine de firma, garzi de corp cat vezi cu ochiul; toate imi faceau scarba si imi sporeau nerabdarea de a pleca de aici. Nu degeaba pe tipul asta il chema Richie. Si ca tot vorbeam de el, Patricia ma inghionteste in coaste si imi face semn sa privesc spre usile duble, unde un barbat destul de corpolent, cu par carunt si ochelari de vedere intra, urmat de cativa oameni imbracati complet in negru. Multimea cade in tacere si in cateva clipe, toti se ingramadesc sa-l salute.
CITEȘTI
Condamnați
FanfictionCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...