21. Mama!

97 4 0
                                    


Maria's P.O.V

Inghit de nenumarate ori in sec, aproape in acelasi timp in care imi bate inima.Mana mea trece in continuu prin par, de parca asta m-ar putea ajuta cu ceva, si probabil ca lucrul asta il preluasem de la Harry. Si el facea la fel cand era stresat sau cand nu era in apele lui.E cald. Mult prea cald. Nici macar hanoracul care se desprinde de corpul meu si imi cade din mana intr-o balta mare, plina cu apa murdara si mult noroi nu ma ajuta sa ma racoresc. Fiindca asta aveam nevoie acum. Sa ma racoresc. Sa pot gandi cum trebuie si sa nu mai simt acea caldura din interiorul meu care mai mult ca sigur ma va duce la o criza de nervi, la fel ca in noaptea cu carnavalul.Transpirasem considerabil, imi simteam corpul ud pana si in varful degetelor de la picioare, iar mainile mele parca erau surse infinite de apa sarata. Aerul era rece, dar eu ardeam. Ramasesem doar intr-un maiou alb si subtire, ce il facuse pe Harry sa ma priveasca cu ochii mari, sa inghita in sec, si sa-si mute intr-un final privirea de la mine. Simteam ca sutienul imi strangea corpul de parca era un material de foc ce imi intra in carne, si daca nu eram prea preocupata sa imi trag parul ca o nebuna, probabil ca il dadeam jos, numai sa scap de acea senzatie. Caraitul unei ciori si bataile alarmante ale inimii mele produceau singura sursa de sunet, si sunt destul de sigura ca si Harry observase cat de nervoasa era si inima mea.

- Harry....spun si imi cobor privirea cand imi intalneste ochii. Am incredere in tine, Harry. Chiar daca nu o dovedesc prea des si nu am dovedit-o de la inceput, vreau sa stii ca am incredere in tine. Te iubesc,ok? Alaturi de Katia, ai ocupat un loc important in viata mea,dar acum...acum..vorbele tale au sens,dar...asta nu poate sa fie adevarat,intelegi?! Te-am ascultat, te-am lasat sa-mi spui tot ceea ce voiai sa spui, fiindca stiu ca atunci cand te destainui nu e deloc usor. Lasi o crapatura in suflet prin care pot patrunde toti si pot sa profite de sentimentele tale fara ca macar sa le pese. Nu stiam nimic despre tine pana acum, dar asta nu m-a impiedicat sa te iubesc. Ma bucur ca ai vrut sa-mi povestesti totul despre tine, si la fel ma bucur ca ai avut o familie numeroasa, chiar daca nu a fost perfecta. Daca erai in locul meu, sunt sigura ca ai iubi acea familie cu toate defectele sale, fiindca sa nu mai ai nicio ruda e oribil. Ai o sora, un frate, o mama, un tata, care...chiar daca sunt departe si nu ai mai auzit nimic de ei, sunt in viata. Ma bucur ca ai avut o mama la fel de iubitoare ca si a mea, sau poate mult mai iubitoare. Se pare ca amandoi am fost rapiti de la copilarie prea devreme, tu cu mult mai devreme ca si mine. Imi pare rau ca tu si fratele tau ati fost un pion in tot jocul asta, la fel ca si mine. Nu imi pot inchipui cum e sa treci prin ce ai trecut si tu, sa faci toate ordinele familiei, numai pentru a ma atrage pe mine si pentru a ma face sa ma aliez cu voi. Stiu foarte bine ca mafia londoneza nu a fost in relatii bune cu gangurile mele inca de cand s-a intemeiat prima colonie de criminali, dar stiam destul de bine ca totul ducea la moarte, nu la o alianta prin intermediul copiilor. Desi nu imi vine sa cred, partea asta mi se pare reala.Adica, si eu fac asta si in prezent...Imi pare rau daca crezi ca sunt singura adancita in toate rahaturile astea, dar nu sunt. Am mai multe relatii cu mai multi barbati dar nimic nu e serios. Absolut nimic...Imi pare rau, Harry....spun cand ochii i se umplu si mai mult cu lacrimi si inghit in sec, mutandu-mi greutatea corpului pe celalalt picior. Te cred. Pana aici te cred. Si desi mi se pare ireal, poate ca ai dreptate. Oliver si Francisco au avut aceleasi scopuri ca si tine, ca si toti ceilalti, dar nu m-ar fi lasat insarcinata! Eram doar o pustoaica de 16 ani, pentru numele lui Dumnezeu!

- Si mie mi se pare crud asta, Maria! Dar ghici ce? In dragoste si in razboi totul e permis! Spune pentru prima data de cand am inceput sa vorbesc.

Are dreptate.

- Cum de ti-ai dat seama de toate astea? Se pare ca ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu insami. De ce nu mi-ai spus de la inceput? Il intreb cand ma indepartez de el, atunci cand face un pas spre mine.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum