Maria's P.O.V
Incep sa-mi mustacesc buzele cand razele soarelui patrund printre draperiile pe care nu am apucat sa le trag cum trebuie noaptea trecuta, si marai total enervata cand pleoapele mele inchise se albesc considerabil si nu ma mira daca orbeam in somn. Imi incrunt sprancenele, inca cu ochii inschisi, si imi intorc capul spre partea dreapta pentru a estompa intr-un fel lumina, dar nasul meu atinge ceva umed si imi deschid speriata ochii. Mana mea se dusese involuntar la piept, dar incepusem sa ma calmez cand fata adormita si dragalasa a lui Harry se afla la nici 2 centimetri de a mea. Las o gura mare de aer sa-mi patrunda printre buze si imi descalcesc parul cazut pe fata cu degetele.
Confuzia pune stapanire pe mintea mea pret de cateva secunde, dar pasaje ale noptii trecute incep sa-mi apara incet incet pe retina si simt cum obrajii imi iau foc, de parca aprinsesem un chibrit intr-o incapere plina cu gaze inflamabile.
Imi trag parca instinctiv cearsafurile negre pana la gat, chiar daca deja eram acoperita aproape total cu ele. Imi indepartez putin capul pentru a-l putea vedea mai bine si sa ma asigur ca zeul ce statea langa mine era real, si nu doar o fantezie de a mea.
Un zambet minuscul se imprima pe buzele mele cand ii vad chipul linistit,lipsit de vreo grija sufleteasca sau trupeasca, si imi impreunez mainile sub cap ca un ingeras, in timp ce incerc sa-i caut orice punct de imperfectiune, desi stiam ca putin probabil o sa aiba asa ceva. Ochii mei ii inspectau fiecare coltisor de piele, de parca eram un orb ce vede pentru prima data frumusetea norilor trecatori. Carliontii sai castanii si salbatici ii stateau ravasiti pe frunte si infoiati in varful capului, in timp ce pleoapele ii acopereau irisii de culoarea smaraldului,genele lungi si negre mangainu-i usor obrajii. Avea sprancenele putin incruntate, o mica cuta dragalasa aflandu-se intre ele. Buzele roz ii erau usor despartite, lasand mici curenti de aer cald sa evadeze si sa-mi atinga superficial pielea, facandu-ma sa ma infior. Alunita din stanga gurii, cat si cele mai micute de pe obraji, il faceau sa para un copilas inocent. Statea in aceeasi pozitie ca si mine, culcat pe burta, si cu capul in directia ferestrelor. Iar acum inteleg de ce imi era atat de cald, de parca eram un ou ce se fierbea la doi kilometri de soare: Harry avea inconjurata mana stanga in jurul taliei mele si ma strangea protectiv langa el, de parca ii era teama ca o sa plec. Cu siguranta respiratia sa era cea care imi racorea o mica portiune din pielea capului. Privind mai bine, tocmai acum reusesc sa deslusesc nenumaratele sale tatuaje, cele de pe antebratul stang fiind cele mai vizibile. O corabie cat palma mea, sau poate putin mai mare, se afla la in dreptul bicepsului, si era pictata perfect in cerneala intunecata, umbrele sale fiind foarte bine conturate. Probabil ca a durat ore intregi ca sa ii fie imprimat fiecare detaliu. Unde muschiul deltoid era, o forma de inima la fel de neagra acoperea o portiune mai mica de piele, in jurul ei aflandu-se alte cateva tatuaje mai mici si niste scrisuri ale caror semnificatie nu o puteam deslusi.In dreptul cotului, un trandafir imens, dar de data asta mai cenusiu ii acoperea pielea, iar la incheietura avea o ancora, tatuata in aceeasi nuanta. Alte cateva inscriptii mici se aflau in locul respectiv, dar din nou, nu imi puteam da seama ce inseamna.
Unele pareau ridicole la prima vedere, dar pe Harry aratau de minune.Pieptul ii urca si cobora domol, si ma uimeam pe mine insami din cauza faptului ca analizam atat de atent un barbat. Adica da, o fac tot timpul in preajma altora, incercand sa imi dau seama ce gandesc in momentul respectiv. Fiecare miscare, fiecare coborare a marului lui Adam, fiecare clipire si oricare alte actiuni pe care ei incearca sa le faca subtile, pot fi cheia catre descoperirea minciunii sau a tradarii. Dar la Harry totul era atat de diferit. Nu il priveam in felul ala, si chiar daca o faceam, nu imi puteam da seama niciodata ce traieste atunci. Il priveam ca un arheolog ce urla in gura mare ca a gasit fosilele celui mai mare dinozaur din lume, sau ca o persoana nevazatoare din nastere ce plange cand vede pentru prima data cerul. Fiecare lucru la Harry mi se parea impresionant, magic...si...ireal. Cred ca seara trecuta amandoi ne-am incalcat niste juraminte. Cel putin eu, care mi-am promis ca nu o sa mai iubesc niciodata un barbat in felul ala, ca nu o sa mai spun acele cuvinte ce vin din suflet. Dar din nou, inima imi dovedeste ca nu asculta de noi, de regulile noastre sau de comanda mintii, care controleaza totul. Mai putin pe ea. Inima isi asculta propriile reguli, propriile batai ce pompeaza sange si iubire. Se asculta doar pe ea.
CITEȘTI
Condamnați
FanfictionCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...