48. Alexander

39 1 0
                                    

"... deci ceea ce vei citi nu va fi intr-o ordine cronologica sau propozitiile nu se vor lega intre ele, pentru ca nu sunt poet sau scriitor. Incep cu partea in care spun ca ultimele doua luni au fost oribile fara tine, mai ales ca ai spus "da" si apoi a trebuit sa pleci in Finlanda. Ti-am dat drumul si te-am lasat sa faci tot ceea ce ai vrut, fiindca ori de cate ori mi-am oferit ajutorul, mi-ai zis ca te descurci si ca totul o sa fie bine. Si te-am crezut, fiindca esti cu mult mai responsabila decat mine si cu mult mai isteata. Probabil eu te incurcam cu atat mai mult, cu cat iti distrageam atentia. Probabil stiai cel mai bine ca o sa-i dai de capat problemei. Si eu stiam asta. Melinda si Liam au inceput la scurt timp dupa ce ai plecat sa iasa impreuna si acum formeaza un cuplu adorabil, probabil la fel de frumos ca si cel pe care noi il compuneam. Ti-am vazut de multe ori prietena privind pierduta spre nimic si nu mi-a trebuit mult sa imi dau seama ca iti ducea dorul. Toti ti-l duceau. Mai mult ca sigur te intrebi unde e Ethan, si ca sa raspund intrebarii pe care nu ai adresat-o, s-a intors in Lisabona la mama si la Paloma. Probabil ca s-a simtit neglijat sau ceva de genul, fiindca in ultimul timp nu il mai bagam prea des in seama. Stiu ca stii ca relatia dintre mama si Greg nu a functionat, si, drept sa spun, ma bucur, fiindca o vreau pe mama numai pentru mine. Am aflat nu acum mult timp ce ai facut cu fratele meu in hotelul din Romania. Nu-mi pot gasi o explicatie pentru asta, dar cel mai mult m-a deranjat faptul ca te-ai dus cu Ethan acolo. Tocmai cu Ethan!... stim amandoi cat de... idiot poate sa fie Ethan. Atunci cand mi-ai spus ca ai leucemie am simtit de-a dreptul cum mi se surpa pamantul de sub picioare. Eram atat de nervos, incat voiam sa ma arunc din varful muntelui si sa scap de toata durerea sufleteasca ce se adunase in mine. Imi pare rau ca am continuat de atunci sa ma cert cu tine, dar asa suntem noi: ne certam si ne impacam. Regret, de asemenea, faptul ca aseara ti-am luat-o pe Claire. Imi dau seama tocmai acum cat de idiot trebuie sa fiu ca sa fac asta, mai ales dupa ce l-ai pierdut pe Dakota la judecata. Dar stii ca poti veni oricand sa o vezi. In primul rand, e copilul tau... Claire a crescut atat de mult in ultimele luni! Incepe sa semene din ce in ce mai mult cu tine. Iti mosteneste parul, nasucul, zambetul. Aseara, dupa ce am luat-o de la tine, a incetat sa planga si am ajuns la concluzia pe care tu ai mentionat-o: ii cresc dintisorii. L-am trimis pe Liam sa cumpere tot ceea ce ar trebui cumparat pentru un bebelus, Melinda, bineinteles, ajutandu-l. Era sa uit! Cand am iesit de la tine, fata cu parul de cenusa, Alexander, si tipul ala, Alexei, erau pe hol. Cred ca ai auzit cateva tipete, fiindca prietena ta nu a vrut nici in ruptul capului sa ma lase sa plec cu Claire. Alexander a fost cel care a convins-o ca asa era mai bine. Am intrebat-o ce i-a injectat Patriciei, fiindca mai avea putin pana sa moara de griji, nu de altceva. Stii ce mi-a spus? Ca e o substanta cu ajutorul careia o poate gasi in orice colt al lumii. Era mai mult decat sigura ca voiai sa ma vezi dupa acea noapte. Cat despre intamplarea de aseara, nu cred ca mai trebuie sa spun ca luand-o pe Scarlett cu tine a fost o prostie. Voi fi alaturi de tine cand o sa vina Josip dupa ea, si tare as vrea sa te asigur ca totul o sa fie bine.

Stii care a fost ultimul meu gand inainte sa adorm? Mi-am amintit de momentele in care-mi povesteai de zilele petrecute cu tatal tau la pescuit. Ultima data cand a prins un pestisor auriu, si, de asemenea, ultima data petrecuta impreuna cu el acolo, ti-ai pus dorinta de a..."

- Ce tot citesti acolo? Alexander intreaba luandu-mi scrisoarea din mana. De doua ore iti tot belesti ochii la ea si nu mai scoti niciun sunet. Ti s-a racit si mancarea .

Plescai din buze si iau cele doua foi din mainile sale. Isi mijeste ochii la mine si ii arat zambind degetul mijlociu.

- Stii, spune, mi-ai promis ca te comporti mai frumos cu mine astazi. E ziua mea.

- Desigur. Nu mereu face Alexnder Sorensen 18 ani si Maria Wilde ii face toate poftele, alteta, spun formal si inclin capul.

Kia se ineaca cu mancarea si isi duce mana la gura. Alexei o bate pe spate si ridica amuzat din umeri.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum