24. Ce faci atunci când nu e? (1)

72 5 0
                                    


- Deci....Harry spune după ce toți servim cina minunată servită de cele două doamne Halvorsen, iar apoi ne-am așezat din nou lângă brad. Aseară, după ce tu te-ai culcat,iubito, nu am putut să dorm. Și m-am gândit la putinele clipe pe care amândoi le-am petrecut anul ăsta la școală. Încă îmi amintesc cum mă scoteai mereu din sărite, mai ales atunci când îți mușcai buza, în timp ce desenai prostii la spatele caietelor. Nici nu știi-

- Da, da... nu deveni siropos și melancolic, frățioare! Ethan îl întrerupe, dându-și ochii peste cap.

Clarisa îl ceartă cu privirea.

Harry se uită supărat la el.

- Și mi-am adus aminte de prima dată când ai intrat la ora de istorie. Și de momentul ăla când Ken a întrebat ce înseamnă România. Aveam vagi cunoștințe despre asta, dar știam că se află la nord de țara ta natală,Bulgaria. Așa că, fiindcă tot nu aveam somn, am căutat cu greu pe internet și m-am documentat despre tradițiile voastre, haine și alte chestii. Și ca să trec direct la subiect, am văzut un gen de muzică nemaiîntâlnit de mine până acum, numit manele. Specifice României. Și am ascultat. Sună oribil. Halal muzică. Dar când am căutat versurile traduse, m-a bufnit râsul când am văzut semnificația unei astfel de melodii. Dar a fost mișto. Și surprinzător, am găsit-o tradusă și în engleză și...se oprește din vorbe și se uită sugestiv la Jace. Acesta aprobă rânjind din cap și își bagă mâna în buzunar.

Cu toții îi priveam curioși, căci nu înțelegeam ce treabă are Harry cu melodiile din țara mea vecină și de ce ar trebui pe noi să ne intereseze asta.

Harry se ridică de lângă mine și își dă geaca groasă jos de pe el-pe care nu a scos-o de când am reintrat în casă-și îmi zâmbește... malefic?... pervers?...

Chiar când voiam să îl întreb ce vrea să facă, o melodie dansantă și puternică răsună în încăpere, fiind mai mult ca sigur produsă de stația audio de care Jace nu se desparte niciodată.

- Ok, asta devine ciudat....Paloma țipă peste bassul îngrozitor de tare al muzicii și îmi face semn cu degetul spre Harry.

Tocmai se descheia la cămașă.

Privindu-mă. Pervers.

Și tocmai atunci o voce bărbătească începe să cânte enervant și ochii mei se fac mari când ascult versurile. Clarisa și buni Halvorsen au aceeași reacție. ( chiar dacă un ascult manele și melodia e scoasă acum cinci luni, iar povestirea e relatată în 2014,nu m-am putut abține:))

Beau beau sange de taur
Si ma transform in balaur
C-asa iti place tie sa scoti fiara din mine
Stinge lumina si da play la nebunie

- Harold, pentru numele Domnului! Mama lui răsuflă șocată.

Harry își focalizează complet atenția asupra mea și stă la nu mai mult de un pas sau doi de mine. Începe să își miște șoldurile și...tot corpul! Pe ritmul melodiei . Nu știu dacă chestia asta mă fascinează sau mă face să râd-în interiorul meu cu siguranță râd-dar sunt sigură că o să mk se scurgă balele dacă Harry nu se oprește curând.

Normal că nu se oprește. Când își deschide toți nasturii de la cămașă și lasă abdomenul său perfect sculptat la vedere, Jace începe să fluiere și să aplaude de parcă ar fi o femeie excitată. Bunul meu prieten face întocmai cum spune refrenul și se ridică imediat să stingă lumina din cameră. Beculetele de la instalația bradului dădeau atmosferă perfectă a unui club. Când Harry începe să își dea senzual cămașa jos, nesuferitul de Jace îmi pune mâna la ochi.

- Interzis minorilor! Îmi zbiară în ureche.

Oh, fir-ar! Chiar eram cea mai mică dintre toți! Bine că am dus-o pe Katia la culcare.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum