Maria's P.O.V
Nu stiu de ce am acceptat sa vin cu Nisser la cursa asta nenorocita. Puteam sa stau bine mersi acasa cu Katia, uitandu-ne la Spongebob. De cand am pasit cu rotile pe pista asta, acum vreo doua ore, capul mi s-a umplut cu vesti mai mult sau mai putin placute. Cand ne-am dat jos din masina, unii au inceput sa-l aplaude sau sa-l injure pe danez, care nu prea a bagat de seama faptul asta, iar cand m-au vazut pe mine, s-a facut o liniste asa de neplacuta, si toti aveau niste fete gen ' a inviat mortul'. Da, probabil ca erau foarte socati sa ma vada dupa atata timp, mai ales in noua varianta ce i-a facut pe baieti sa saliveze ca niste caini in calduri. Am auzit neintentionat cum unii susoteau 'asta e fata lui Styles'. Mda, deci toti ma recunoscusera. Cum se putea sa nu o faca? Numai eu fac astfel de intrari si aparitii ca vedetele pe covorul rosu, cu noi achizitii sau noi ...transformari.
Nisser se luase la vorba cu cateva fete ce erau in limba dupa el, si desi incerca sa le impinga si sa stea cu mine, toate se agatasera de gatul lui ca niste lipitori.
Da, danezul era al dracului de irezistibil. Nu negam asta. Dar nu eram nici pe departe geloasa. Nu dezvoltam niciun fel se sentiment pentru el. Poate doar simpatie si admiratie. Asa ca il lasasem in lumea lui plina de sutiene si fuste scurte, si ma indreptasem catre barul ce era la o suta de metri distanta. Nu voiam sa beau alcool, luasem droguri acasa si mai mult ca sigur nu voiam sa ma trezesc pe patul de spital. Corpul meu nu prea rezista la o astfel de combinatie, care totusi imi aducea numai placere. Cerusem o doza de energizant puternic, si cand o desfacusem, parfumul ei dulceag ajungandu-mi in unde pana la nari, o tipa inalta, cu pielea mai inchisa la culoare, bronzata foarte bine, parul tuns scurt si roscat cu cateva suvite blonde, si ochi caprui, gigantici, se asezase langa mine, cerand un shot de tequila. Se prezentase imediat dupa, desi nu-i mai retin numele, si imi spusese ca sunt a dracului de sexy si de frumoasa. Da, scuipasem energizantul pe care il aveam in gura la auzul 'complimentului' facut, si dupa aceea m-am uitat socata la ea, in timp ce radea miseleste si invartea paharul gol pe blatul mesei de la bar. Isi ceruse scuze pentru ca m-a facut sa ma simt inconfortabil, 'doar ca nu isi poate tine hormonii in frau'. Era lesbi, ea recunoscuse asta. Isi daduse seama ca sunt Maria Wilde, spunand ca a auzit cat de irezistibila, de puternica, si de fermecatoare sunt. Era chiar de gasca tipa, si conversasem putin, asta pana cand urmatoarele ei cuvinte ma facusera din nou sa scuip energizantul: ' Cum e Styles la pat?' . Serios acum, poate ca aratam in momentele alea ca o animatoare, dar nu ma culcam cu fiecare barbat ce dezvolta o mica obsesie mai ciudata pentru mine. Cand i-am spus ca nu m-am culcat cu el, m-a privit socata, nevenindu-i sa creada acel lucru. Zisese ca nimeni nu-i rezista lui, si e o minune ca nu m-a bagat deja in pat, dat faptul ca trecusera mai bine de doua saptamani de cand ne cunoscuseram. Cica ii trebuia maxim o ora, si magia sexului aparea imediat in dormitor. Am ramas stana de piatra cand m-a anuntat ca si ea si-a tras-o odata cu el. Deci nu era de la inceput pe invers. Ma lasase fara cuvinte cand incepuse sa povesteasca ce experienta placuta a fost sa-l simta pentru cateva minute deasupra ei, si cum eram curioasa din fire, ii spusesem sa continue. Nu fusese virgina cand s-a culcat cu el, dar totusi, cica a durut al dracului de tare. ' Un cal naravas, ce nu se opreste odata ce intra in viteza' , fix cuvintele pe care le folosise ca sa-l descrie in pat. Gura mea formase un 'o' perfect de soc cand a spus ca el nu 'umezeste' fetele , ci asteapta ca ele sa se 'faca ude', si odata ce incalzirea era gata, adevaratul sex incepea. Dur , rapid si nesatul.
Ok , deci plecasem cu picioarele tremurande de langa ea, nu inainte de a-mi lua o doza de bere Snake Venom de 250 ml. Eram socata ca au cea mai puternica bere din lume intr-un bar saracacios montat pe pista cu o zi inainte. Chiar aveam nevoie de asa ceva, desi as putea sa ma imbat mai rau decat atunci cand bei o sticla de coniac. Avea 67.5 % alcool, si gustul ei era mai bun decat atunci cand esti gravida si ai nevoie mare de ciocolata.
CITEȘTI
Condamnați
FanfictionCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...