Ma lipesc din nou de perete cand o asistenta mai in varsta trece pe langa mine, fara sa ma bage in seama, eu rasufland usurata. Imi misc iar capul si privesc cum mai multe persoane stau in fata salonului lui Harry, printre care se afla si angajati ai spitalului, si in acelasi timp mana mea isi face loc pe sub pantaloni, degetele incepand sa scarpine pielea de deasupra beteliei chilotilor, de parca aveam purici. Nu stiu de ce, dar incep sa cred ca am alergie la jeleurile verzi care se vand la cantina. E a treia oara pe ziua de azi cand cobor acolo si mananc chimicalele alea. Prima a fost cand am mancat cu Liam, a doua cred ca acum o ora, cand i-am cumparat lui Harry iaurt natural-asa ordonase doctorul-iar a treia a fost acum cateva minute, cand am iesit sa ii iau iubitului meu aceeasi prajitura cu ciocolata pe care am infulecat-o si eu ca o nemancata.
Din fericire, Liam imi lasase indeajunsi bani incat sa cumpar kilograme intregi de mancare.
Bineinteles, Harry nu avea voie sa manance dulciuri, grasimi si chestii prajite, dar cine suntem noi sa ascultam de niste doctori? Harry nu se mai dezlipise de Claire inca de cand o vazuse pentru prima data, si cu greu cedase atunci cand il rugasem sa mi-o dea sa o alaptez. Se juca atat de fericit cu ea, ii pupa fiecare portiune de piele si o legana de parca era mama, nu tata. Incepeam sa fiu geloasa.
Marai frustrata cand persoanele alea nu par sa doreasca sa plece, si nu imi ramane nimic altceva de facut, decat sa bag din nou prajitura in gluga. Din fericire, vanzatoarea o impachetase foarte bine. Imi iau o fata calma cand ies de dupa perete, si ma indrept cu pasi linistiti spre usa. Nimeni nu ma baga in seama si sfarsesc a-mi termina misiunea cu succes.
Cand intru, Harry se stramba in fata lui Claire, desi nu stiu daca ea constientizeaza ce face taticutul ei. Isi ridica privirea cand ma vede si imi zambeste dragastos. Merg spre el si ma asez la marginea patului, acolo unde imi asezase o perna ca sa pot sta comod.
Scot prajitura din gluga si i-o flutur prin fata ochilor, vrand sa ii atrag atentia.
Rade cand realizeaza ce vreau sa fac si imi prinde mana, sarutandu-mi incheietura. Imi face din nou semn sa ma asez langa el, ceea ce si fac. O iau pe Claire din bratele sale cand ii inmanez prajitura.
- Multumesc, iubito, imi zice cand isi rasfata ochii cu delicatetea din fata sa.
Ii raspund cu un zambet si ii mangai nasucul moale al lui Claire.
- Prajitura aia e orgasmica! Ii spun sincer.
I-as fi adus si Katiei una daca mai era aici, dar se innegurase deja de multa vreme si trebuia sa se culce. Liam si Melinda au fost draguti cand s-au oferit sa o duca acasa, in timp ce Dylan se dusese la sediu. Inca nu aflasem ce facusera cu trupul mort al lui Millikan, sau cu cel al lui Zayn, dar in niciun caz nu aveam sa-i povestesc totul lui Harry. O sa fie distrus cand o sa auda ca Zayn e mort, si cum si Liam a zis, nu trebuie sa ii stricam fericirea pe care o simte acum. Fiind prea prinsa in gandurile mele, realizez ca nu se mai aude absolut nimic in incapere de cand i-am spus lui Harry ca prajitura aia e a naibii de buna, iar cand imi ridic ochii, inalt surprinsa din sprancene sa il vad cu gura cascata, avand in mana lingurita plina cu ciocolata, pe care voia sa o duca in cavitatea sa bucala, dar se oprise la o distanta mica de ea. Ochii sai ma studiau atent si ridic din umeri cand nu imi dau seama ce i se intamplase.
- Ce? Intreb nedumerita.
- Ai spus 'orgasmica'.
- Da. Da, am spus, zic cu sprancenele incruntate.
- Iubito...se plange ca un copil si isi curbeaza buzele spre exterior.
- Da, Harry? Intreb inocent. Intelesesem de ce facuse asa.
CITEȘTI
Condamnați
FanfictionCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...