45. Alcool?

42 2 0
                                    

Sa o cred sau sa nu o cred?

E intrebarea care imi trece acum prin minte, in timp ce ii privesc atent ochii ei colorati. De ce as crede-o? Abia ce am cunoscut-o si mi-a aruncat informatia direct in fata. Si daca ar fi adevarat, ce as face? Daca Oliver inca ar fi in coma, atunci asta inseamna ca Maria nu a interactionat cu el, ca Maria e bine mersi naiba stie pe unde, si cu toate astea, nu s-a deranjat sa ma sune. Daca Oliver e in coma...nu, daca Oliver e in coma, atunci o sa ii trimit ganduri bune. Nu doresc nimanui sa fie in coma, nici macar celui mai aprig dusman. Ce poate fi mai rau decat o coma? Sa te trezesti dupa luni de zile, sa ai sechele, sa nu iti mai amintesti ce s-a intamplat...numai cand ma gandesc simt cum mi se face pielea de gaina.

- De unde dracu' stii? Aleg sa intreb in schimb.

Fericita ca mi-a atras atentia, Patricia zambeste triumfator si incepe sa isi invarta o suvita a parului pe degetul aratator, privindu-ma cu foame in ochi. O sa il omor pe Liam fiindca eu am fost cel care sa o ia pe Patricia acasa. Fata asta imi pune nervii la incercare prin simpla ei prezenta.

- Mi-ai spus sa nu-ti vorbesc, zice si isi intoarce capul spre geam.

Degetele mele se inalbesc pe volanul de piele si la cat de incordat am maxilarul, nu m-as mira daca mi-as sparge dintii. Acum isi bate joc de mine sau ce? Desi sunt cat se poate de nervos, pornesc din nou masina si strabat strazile, gandinu-ma ca daca merg mai repede, ajung acasa mai repede si scap oarecum de ea. Condusul ma calmeaza, insa nu indeajuns de mult.

- Daca tot ai deschis subiectul, ce ar fi sa il si continui? Ii propun maraind.

- Neah, face.

- Crede-ma, Patricia, nu am lovit nicio fata din respect pentru cele trei femei din viata mea, insa tu ma scoti din pepeni si s-ar putea sa fac o exceptie.

Patricia se intoarce ca si curentata cu tot corpul spre mine si ma priveste cu ochii mari. Ar fi bine sa creada ce am spus, fiindca sunt cat se poate de sigur de cuvintele mele. Isi scoate mana din par si si-o asaza pe genunchiu-i dezgolit, sprijinindu-se cu cotul de scaun, vrand sa ma inghita cat se poate de mult cu parfumul ei dulceag.

- Ce vrei sa stii, Harry? intreaba.

Face pe proasta.

- De unde stii ca Oliver inca mai e in coma? Cine esti tu, de fapt?

O clipa e tacere si nu vreau sa ma uit la ea sa vad ce face. Probabil nu as mai fi atent la drum, la cat de mult ma enerveaza atitudinea ei. Vorbeste, in sfarsit, insa se apuca sa spuna cam multe. Am intrebat-o cine e si de unde stie, dar banuiesc ca ei ii face placere sa isi spuna povestioara.

- Sunt Patricia Rodriguez, am 24 de ani si traiesc in Mexic. Dupa cum a spus si Dean, tatal meu e foarte bun prieten cu el. De unde stiu ca Oliver inca mai e in coma? Ei bine, il cunosc dinainte ca micuta Maria sa apara si sa dispara din peisaj.

- Ai fost iubita lui? Intreb curios.

- Hm, mai mult iubita patului sau. Si a fratelui sau. Oliver se culca cu mine atunci cand Maria isi petrecea timpul alaturi de Francisco. Saracuta de ea, credea ca ea e centrul universului amandurora. O cunosc inca de cand Oliver a adus-o in New York, avea putin peste cinspe' ani si era toata un miel speriat cand ne-a vazut. Ziceai ca e un inger, dar ochii ei mereu o dadeau de gol. Aveau atat ura in ei, incat imi venea sa fug de langa ea de fiecare data cand o priveam. Am urat-o din prima clipa, mai ales ca odata cu aparitia ei, fratii Lachowski nu prea mai aveau nevoie de mine. Oliver se mai gandea la ea, insa Francisco, desi se logodise, nu avea niciun resentiment in a se culca cu mine. Ei bine, nu stateam prin New York, dar de fiecare data cand ajungeam acolo aveam presimtirea ca intre Maria si Oliver se petrece ceva, mai ales ca lunile treceau si nenorocita se facea din ce in ce mai frumoasa si mai ranchiunoasa. Era in sfarsit eliberata de constrangerea parintilor ei si putea face ceea ce nu i se permitea in Bulgaria. I-am spus lui Francisco despre asta. Nu o iubea foarte mult, insa posesivitatea lui era fara margini si nu suporta ca fratele lui mai mic sa-i ia ceea ce ii apartine. Si el avea banuieli in privinta relatiei celor doi, insa trecuse de foarte multe ori cu privirea, crezand ca sunt atat de apropiati pentru ca se cunosteau de mai mult timp. S-au luat la bataie de multe ori din cauza ei, aerul lor fratesc se risipise de mult. In fine, nu cred ca vrei sa stii cum iubirea vietii tale se tavalea pe ascuns cu Oliver si isi faceau promisiuni de dragoste cu atata pasiune. Nu, nu vreau sa stiu si mai bine ai trece peste detalii, sunt destul de nervos, imi spun si opresc la un semafor cand culoarea se face rosie. Grady, barbatul cu care am o relatie de aproape cinci ani lucrase la FBI in trecut, insa s-a ocupat dintotdeauna cu lucruri ilegale. Dupa ce distrugerea familiei Petrova e izbucnit si s-a ajuns la macelul care a lasat-o pe Maria singura pe lume-banuiesc ca ai aflat ca Josh si Oliver au stat ascunsi de Millikan, dar in timpul ala au fost mai activi decat ar fi crezut cineva. Au facut planuri de razbunare, au luat contact cu gangurile care ii revenisera intre timp Mariei. Stii atunci cand rusii au spus ca nu mai vor sa lucreze pentru ea? Nu era din cauza ca le era frica de Millikan, ci pentru ca Oliver era in viata si ei ii erau supusi pentru totdeauna. Desigur, Oliver le-a ordonat sa nu ii spuna absolut nimic despre aceasta. Prin intermediul lui Grady am aflat unde se ascund cei doi, si slava Domnului, timpul si modul in care Oliver se tavalise cu Maria il primisem si eu. Trecuse mult timp, el se maturizase complet si era o adevarata fiara-in absolut orice. Josh era baiat cuminte, m-am culcat cu el numai o singura data, apoi isi amintise ca trebuie sa faca orice ca sa ajunga la familia pe care o mai avea, la copilul lui pe care il avea cu acea fata. Banuiesc ca stii restul povestii, cand cei doi si-au facut aparitia intr-un bar, chiar de ziua Mariei, si totul s-a dus dracului. Imi paruse rau de Josh cand am aflat asta, chiar incepusem sa-l simpatizez. Eu trebuia sa fac cunostinta cu voi acum un an, in noimebrie, insa atunci cand am aflat ca Maria Wilde e in Londra, am zis pas. Nemrnica aia sigur o sa ma omoare cu prima ocazie pe care o are, din cauza a ceea ce i-am facut un timp indelungat. Si uite-ma aici, tocmai ce am venit din Mexic. Tot prin intermediul lui Grady am aflat ca Oliver e in coma, e internat intr-un spital din Franta si din ceea ce am inteles din inregistrari, medicii nu ii dau prea multe sperante. O sa vin cu voi, Harry, in Geneva si o sa va infiltrez in cladire, cu toate ca deja sunteti 'trecuti pe lista'. Oamenii de acolo sunt niste nenorociti fara scrupule.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum