16. O noapte cu Maria (1)

120 4 0
                                    

Harry's P.O.V

18 zile.

18 zile nenorocite de cand nu am auzit nimic de ea.

18 zile de cand nu i-am mai simtit caldura corpului.

18 zile de cand nu a mai tipat la mine.

18 zile de cand sunt o epava ruginita , scufundata in propria suferinta.

Simt ca mor.

Vreau sa mor.

Ma ridic leganandu-ma de pe pat si imi trag boxerii pe mine , lasand-o pe roscata al carei nume nu il stiam sa dormiteze si sa viseze la cat de bine i-am tras-o aseara.

Ma indrept tinandu-ma de pereti spre iesirea motelului saracacios in care stau de cateva zile si ignor privirea socata a receptionistei cand ma vede acoperit doar de o pereche de boxeri. Masina ma primeste de parca nu ne-am mai imbratisat de ani intregi si porneste bucuroasa sa vada ca plecam din locul ala nenorocit.

- 18 zile....murmur dandu-mi carliontii peste cap.

Stiam ca ziua in care Pedro a cerut-o pe Venezuela de nevasta avea sa aduca ceva rau. Adica, asta se intampla in telenovele.

Si vazusem ca si in realitate, nu degeaba erau inspirate de peripetiile oamenilor.

Fugara mea se imbolnavise dupa ce ajunsesem la cabana si cand am trecut pe langa Adam , i-am aruncat o privire superioara, ca o tarfa ce isi etaleaza fundul proaspat trecut pe masa de operatii, si il vazusem cat de furios era, desi nu facuse niciun gest.

Nu stiu care e treaba cu el si fata mea , dar o sa-si ia amandoi bataie cat mai curand.

Cred ca intentionat ne-a luat cu cortul urmatoarea zi, ca sa nu stau cu Maria. Cine naiba pleaca in drumetii pe un munte de mii de metri atitudine ?

Intr-un fel , mi-as fi dorit sa nu-i dau e-mailul ala nenorocit lui Dean ca sa ma scoata din sectia de politie. Eram dupa gratii , dar macar ma aflam aproape de ea.

Am umblat doua zile si jumatate cu cortul in spate si cu Fancy pe capul meu, si cand se anuntase cod galben de ninsoare, ne-am intors la cabana. Proasta de blonda cu ochi albastri a trebuit sa doarma in cortul meu, fiindca si-l uitase intentionat pe al ei in camera.

Ii zisesem clar sa-si tina mainile acasa.

Da, eram excitat ca dracu , nu mai facusem sex de zile intregi, dar nu puteam sa o fut pe alta cand Maria era singura in camera ei..camera noastra.. si mascariciul ala de danez sau oricare alt tip se afla la picioarele ei, gata sa-i satisfaca nevoile feminine.

Stiam ca nu ar fi facut asta , oricat de nebuna era ea, dar ...doar nu ar fi facut-o.

Cred ca nu am murit de frig ca atunci nici cand fusesem in Alaska. Focul ce il facusem cu crengute ude de fiecare data cand am montat corturile unde nu era zapada nu tinea deloc de cald , mai alez ca eram in jur de 30-40 de persoane ce voiau sa-si dezmorteasca oasele. Nici mancarea ce o aveam in rucsacuri nu puteai sa o infuleci, pentru ca era inghetata mai ceva ca mintea lui Fancy.

Bine , poate ca doar mintea ii era inghetata, fiindca ardea ca naiba in cort. Mai mult ca sigur era excitata cu mine in dreapta ei si isi provoca singura placere.

Eram un om de zapada cand am pasit in holul cabanei, si desi cu liftul imi lua mai putin pana sa ajung la ultimul etaj, am ales scarile pentru a ma dezmorti.

In plus , aveam destul timp sa ma gandesc ce voi spune sau ce voi face cand o voi vedea pe fata pe care o iubesc.

Fata pe care o iubesc... nu credeam ca voi spune vreodata cuvintele astea.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum