8. Confuzie

120 6 0
                                    


Tocmai ieseam din baie fredonand noua melodie a lui Sam Smith-La la la si ma indreptam la parter cand il vad pe barbatul vietii mele cu telefonul meu in mana.

Uitandu-ma la el nu imi pot da seama cum am avut norocul ca inima mea sa-l gaseasca si sa il pastreze captiv. Niciodata nu ma gandisem ca o sa intalnesc asa persoana care sa ma innebuneasca de-a drepul , cateodata de nervi, dar de cele mai multe ori reuseste sa ma innebuneasca din iubire.

Incerc sa imi tin privirea in frau si sa nu coboare spre corpul sau acoperit de un maiou alb prin care se vedea abdomenul bine lucrat si perechea de pantaloni trei sferturi care-oh la dracu. Dupa cum spuneam, imi tin privirea departe si imi asez mainile in sold ca o mama care-si vede copilul facand vreo prostie si am grija sa nu-mi scap prosopul care trecea cu putin de fund.

- Francisco , ce faci cu telefonul meu ? il intreb autoritara si tresare cand isi ridica privirea spre mine.

- Iubito...N-nimic , faceam doar poze , imi spune balbaindu-se si imi aseaza telefonul la locul lui.

- Si de ce nu faci cu al tau ?

- Aaa....Nu il am la mine.

- Minti! Il ai chiar in buzunarul pantalonilor , ii spun si incep sa rad.

- Futu-i ! Nu mai rade de mine. Stii ca imi pierd mintile cand stau prin preajma ta, mai ales cand iubita mea poarta doar un prosop minuscul, spune si se apropie de mine zambind pervers.

Imi strang buzele intr-o linie dreapta si imi tin prosopul mai bine pentru orice eventualitate. Francisco imi prinde talia si ma trage la pieptul lui, in timp ce mana sa imi mangaie coapsa dreapta. Marai cand se apropie de capatul prosopului si el incepe sa rada, lasand la iveala zambetul ala care ma da mereu peste cap.

Isi lipeste nasul de gatul meu si incepe sa-mi cutreiere linia maxilarului, scotand sunete de placere. Gem cand buzele sale imi plaseaza un sarut umed sub ureche , iar mana sa imi ridica piciorul pe soldul sau si ma lipeste de usa baii.

- Francisco...gafai plina de placere.

- Mmm? Murmura pe pielea gatului meu.

- FRANCISCO! O bubuitura in usa ne face sa tresarim si Francisco se impiedica de ventilatorul de pe jos. IA-TI IUBITA SI VINO ODATA! INVITATII INCEP SA APAAARA , Sasha canta tipand, iar apoi pasii lui dispar pe hol.

- Invitati ? il intreb confuza.

- Daa, pai am organizat o petrecere pentru-spune in timp ce isi freaca ceafa.

- Deja ? Dar Francisco , am aflat abia ieri , ii spun exasperata.

- Stiu , dar vreau ca lumea sa afle cat de fericit sunt , imi raspunde si imi saruta obrazul.

- Dar de ce imi spui tocmai acum? ma plang . Nici nu am haine , nu am timp sa ma-

- Iubito , linisteste-te. Ti-am cumparat eu haine si toate cele. De fapt , daca nu te holbai la mine , poate observai ca ti le-am pus pe pat , imi spune chicotind.

Pe saltea se afla o pereche de pantaloni scurti rosii , un maiou alb cu floricele si o pereche de slapi cu multe modele . Ma uit confuza la ele si imi ridic capul spre Francisco , care imi da parul ud dupa ureche.

- E o petrecere la piscina , imi raspunde intrebarilor din capul meu.

- Pai si unde e costumul de baie ? il intreb radicand hainele in maini.

- Ce?! Nu te las sa stai in costum de baie in fata atator masculi excitati, maraie si ma trage din fata sertarului meu cu lenjerie intima.

- Dar Fraaaan , sunt peste 35 de grade , o sa mor de cald , ma plang ca un bebelus.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum