-...ir pasiūlė kartu su jos klase vykti į Paryžių penkioms dienoms,ką manot?-atsistojusi prieš klasę kalbėjo auklėtoja.
Visi pradėjo kalbėtis tarpusavyje.
-Važiuosim?-į petį tapšnodama iš galo klausė Ana.
-Tai aišku,būtinai jau laukiu nesulaukiu!-nudžiugau.
-12b yra Edo,Arno,Tajaus ir Semo klasė,tad patikėk jokia kelionė su jais nebūna nuobodi ar liūdna. -kalbėjo su šypsena veide Ana.
-Kaip matau dauguma sutinka. -šyptelėjo mokytoja ir nutraukė mūsų pokalbį su Ana.-Manau daug kam kyla klausimas kada išvykstame?-pakėlusi antakius nužvelgė mus,o mes linktelėjome ir įsmeigę akis žiūrėjome tiesiai į ją.-Išvykstame jau penktadienį,o tai yra poryt,tad jau rytoj kas važiuosite turite sunešti pinigus!-greitai pasakė ir nuėjusi prie kompiuterio leido mums kalbėtis.-O kaip čia taip greit išskrendame?-mergina iš pirmo suolo paklausė.
-Kadangi klasė su kuria jie tūrėjo važiuoti atsisakė teko greit ieškoti kitos klasės ,tad mes vieni nebuvom užrezervuoti su kažkokia kelione ir aš sutikau pasikalbėti su jumis, tad na kaip ir aišku, kad važiuosime mes. -žiūrėdama į kompiuterį kalbėjo auklėtoja.
Visą pamoka visi kalbėjosi. Mes su Ana tarėmės ką vešimės ir buvau tikrai labai laiminga ,kad tik atvažiavus į Ameriką vyksta tiek įdomių dalykų.》》 Skambutis į pertrauką》》
-Platesnę informacija atsiūsiu kiekveinam jau šiandien vakare ,geros dienos !-kiek garsiau pasakiusi auklėtoja nuėjo į klasės galą ,o mes atsisveikinome ir išėjome iš klasės.
-Einam į pirmą aukštą ,aš susitariau susitikti su Edu,gerai?-pagriebusi man už rankos pradėjo brautis pro visus Ana.
Manau jai mano atsakymo net nereikėjo, nes jis vis tiek nieko nebūtų pakeitęs ,tad nusekiau jai iš paskos.《《Pirmame aukšte》》
Tik nulipusios laiptais pastebėjome link mūsų ateinančius vaikinus. Edo rankose buvo begalo graži švelniai rožinių rožių puokštė kuri kaip supratau tūrėjo atitekti Anai.Buvo tikrai miela iš jo pusės. Nekiekvienas vaikinas be progos tą padarytų ,o kiti net esant progai nepadovanoja.Ana užsiėmė ranka burną ir nebegalėjo pajudėti.
Kai staiga prie Tajaus pasirodė Greta ir viską sugadino . Anos veido išraiška pasikeitė ,bet Edas nepasimetė .Jis priėjo prie jos ir pabučiavo į lūpas ,apkabino ir įteikė gėles.
-Ateikit nusifotografuokim !-pamojęs ranką parodė ateiti vaikinams.
Ana pagriebė man už rankos ,o vaikinai tiesiog priėjo.
-Gal gali mus nufotografuoti?-ištiesęs Gretai telefoną paklausė Edas.
-Aš? A...aš?? Tai manęs nuotraukoje nebus? - pasimetė. - Tegul mus nufotografuoja Lora.-pažvelgusi į mane išplėšė iš Edo rankų telefoną ir stumtelėjo mane į priekį.
-Aš tavęs prašiau ,o ne Loros !-griežtai dėbtelėjo ir iš mano rankų paėmęs telefoną pabučiavo Ana ir jau norėjo eiti.-Ačiū Greta už sugadintą nuotaiką ! -mostelėjo ranka ir nuėjo.-Ačiū. -Ana priėjusi prie Gretos pykčiu perpildyta šypsena tarė ir nusivedė mane į pirmame aukšte mums tūrėjusią vykti chemiją.
Įėjome į klasę ir atsisėdome kartu su Ana pačiame gale.Kalbėjausi su ja ,kai netikėtai nugirdau klasiokių pokalbį apie Edą,Semą ir Arną ,kai kita pribėgusi prie jų pradėjo rodyti Arno nuotraukas ,o jos visos vis kartojo koks jis gražus .
-Tu pasiėmiai kūno kultūros aprangą ?-nutraukdama mano klausymasi, prakalbo Ana.
-Ne. -kiek sutrikusi pasakiau.
-Nejaugi pamiršai??
-Taip... Per ilgąją pertrauką nueisiu pasiimti.
Į klasę staiga įėjo Hugas ir pamojęs ranką ,kad ateičiau stojausi iš suolo ir ėjau pas jį.
-Kas ??-paklausiau .
-Aš einu namo ,man laisva pamoka ,gal nori nupirksiu kažką valgyti ?-kalbėjo gan greitai.
-Ne ,valgyti nenoriu geriau jei gali paimk man kūno kultūros aprangą ,tūrėtų būti padėta spintoje už durų .
-Gerai. -šyptelėjo ir pabučiavęs į kaktą nuėjo.Man patiko, kai Hugas buvo būtent toks koks dabar rūpestingas ir mielas,o ne taip kaip būna kartais . Apsisukau ir įėjau į klasę kartu su dar keliais klasiokais.
-Jis tavo vaikinas ?-pasirėmusi ranką galvą paklausė viena klasiokė.
-Vaikinas kuris ką tik buvo atėjęs ?-šyptelėjau vos tvardydama juoką.
-Na taip. -rimtai pažvelgė į mane.
-Jis mano brolis. -nusijuokiau ir nuėjau prie Anos.
-Gal gali pasakyti jo vardą? -šyptelėjo.
...
ESTÁS LEYENDO
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...