...
-Sveiki vaikinai ,susipažinkit su Lora. -šyptelėjo Ana ir parodė į mane .
-Sveika ,aš Arnas. -greit atsistojęs nuo stalo prie manęs priėjo šviesių plaukų vaikinas kurio veido bruožai buvo tikrai labai išraiškingi.
-Malonu, Lora . -šyptelėjau ir pažvelgiau į jį.
-O aš Semas ,šio vakarėlio pradžia ir pabaiga. -nusijuokė ištiesdamas ranka kitas vaikinas .
-Taip pat malonu. -šyptelėjau .
-Prisėsk. - Tajus pakilo iš savo vietos ir staigiai nuo šalia esančio stalo paėmė kėdę ir padėjo šalia savęs.-Ačiū. -šyptelėjau ir prisėdau šalia jo.
Neprireikus laukti nė minutės prie stalo pasirodė ir Edas su Hugu. Hugas pasidėjo kėdę prie manęs ,o Edas ir Ana atsisėdo kitą pus stalo .
-Norėtum gal kažką atsigerti ?-paklausė Tajus manęs.
-Nor...
-Nenorėtų!-nutraukdamas mane atsakė Hugas .
-Nevadovauk man !-griežtai atkirtau.
-Jei nori sulčių įsipilk. -šyptelėjo ir atsigėrė gurkšnį tekilos.
-Užknisi !-pašnibždomis pasakiau tai jam.Man nuo Hugo tiesiog pradėjo virti kraujas,norėjosi jį užmušti,bet negalėjau , nes aplink buvo labai daug žmonių.
-Ačiū, nenoriu. -per sukastus dantis pasakiau tai Tajui.
Visi gėrė, kalbėjosi ,o aš tiesiog sedėjau prie stalo ,kai labai netikėtai mano ausį pasiekė Gretos balsas kuris kalbėjo kažką ko per muziką negalėjau girdėti Tajui. Gal ir nemandagu klausytis ką ji sakė ,bet pradėjau klausytis.-Gal norėtum mane pakviesti šokti ?-paklausė Tajaus.
-Trūputį vėliau ,gerai ?-šyptelėjo ir pažiūrėjo į ją.
Greit pastebėjau Gretos žvilgsnį į mane ir tuo metu nusukau jį ir tikėjausi ,kad ji nieko nesuprato . Per akies kamputį galėjau matyti kas vyksta aplink ,tad ji priėjusi prie manęs į ausį tarė :
-Einam pašokti ?
-Taip būtinai. -šyptelėjau ir pakilusi nuo stalo nuėjau kartu su ja.Hugas į mane visą laiką keistai žiūrėjo ,bet nekreipdama į tai dėmesio nuėjau su Greta.
Greit įsimaišėme į šokančių žmonių minią. Pradėjau šokti ,kai staiga pajutau keistą Gretos žvilgsnį į mane .
-Nelysk prie Tajaus !-griežtai pasakė man į ausį.
-Aš ir nelendu. -keista išraiška pažvelgiau į ją ir toliau šokau.
Bandžiau pamiršti viską kas aplink ir ir užsimerkusi pajaučiau kažkieno ranką sau ant peties.Greit atsisukau ir pamačiau Tajų stovintį už manęs ir ramiai žiūrintį tiesiai man į akis .
-Gal nori pašokti ?-šyptelėjo.
Iš karto pagalvojau apie katik kažkur dingusią Gretą.
-Greta labiau su tavimi norėtų pašokti. -šyptelėjau ir jau norėjau nueiti nuo jo.
-Bet aš su Greta nenoriu ,noriu su tavimi. -prikando lūpa ir pažiūrėjo į mane.
-Tu girtas. -lėptelėjau.
-Kam tai rūpi. - nusišypsojo ir paėmęs mane už rankos pradėjo šokdinti.Pasidaviau tam ir pradėjau šokti su Tajum ,kai staiga pajutau gan smarkų dužį į nugarą .Greit atsisukau ir išvydau Gretą piktai žiūrinčią į mane.
-Gi sakiau nelysti prie Tajaus!- susiraukusi kalbėjo ji .
-Aš ir nelendu !-piktai dėptelėjau ir toliau atsisukusi į Tajų šokau.
Jis mane apsikabino per liemenį ir prisitraukė arčiau .Greta stovėjo visa tokia įniršusi už mano nugaros, kad jos pyktį galėjau jausti net nematydama jos. Staiga ji priėjo prie Tajaus kažką pasakė jam į ausį ,o jis tik linktelėjo ir nuėjo kartu su ja.
Likau viena ir tikrai buvau labai nustebusi ,kad Tajus taip pasielgė .
Šokau toliau kai Tajus ir vėl sugrįžo prie manęs.-Nekreipk dėmesio į Gretą ji tiesiog nori mane pagrobti nuo tavęs ,nors Arnas,Hugas ir Semas nieko neveikia ji nori šokti su manimi. -juokėsi.
Aš tiesiog šyptelėjau ir tikrai norėjau kažko išgerti ,tad patraukiau link baro . Pasiėmiau butelį "Jack Daniel's" ir įsipylusi į stiklinę išgėriau.
-Man neįpilsi?-šalia atsistojęs Tajus paklausė, tad įpyliau ir jam, kartu išgėrėme.
-Bėgam šokti čia mano mėgstamiausia daina !-sušuko ir pagriebęs mano ranką išsitempė į šokių aikštelę.https://m.youtube.com/watch?v=CgTB1ay_nnA&list=FLqTa2jN-fpmbt_ypIBomv4A&index=5
Greit prie mūsų prisijungė ir Hugas,Ana, Edas ir kažkokia mergina. Visi šokome sustoję ratu kai prie mūsų prisistrynė Greta ir pradėjo glaustytis prie Tajaus. Nežinau kodėl ,bet man ėmė neberūpėti, nes aplink mane šoko ir kiti vaikinai, nenorėjau gadintis nuotaikos, bet ji geriau taip nesielgtų, nes iš kitų veidų pastebėjau, kad ji nepatinka ne man vienai.
Šokdama pradėjau jausti kažkokio vaikino balsą . Atsisukau ir už savęs pastebėjau šokantį Arną.
YOU ARE READING
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...