24 Skyrius

101 7 0
                                    

...
-Negaliu. -juokdamasi pažvelgiau į ją .
-Kodėl ?-suurzgė nepatenkinta.
-Tam ,kad apkalbinėtum ir jį ?-nurimus, rimtai pažiūrėjau į ją.
-A...aš ... nesapkalbinėju ... Ką aš apkalbinėjau? -kiek susigėdusi pažvelgė į mane .
-Vardinti čia prieš visus ? -apžvelgusi visą klasę paklausiau jos.

Ji tik piktai pažvelgė į mane ir sudribo  suole .Ana per visą pamoką vis žvilgčiojo į mane ir su kažkuo rašinėjosi pasuolėje. Kai baigėsi pamoka ,koridoriuje jau laukė Hugas su maišu rankoje. Priėjusi prie jo paėmiau maišą ir apkabinusi nueidinėjau nuo jo kai atsisukau ir pastebėjau tą pačią klasiokę bėgančią link jo. Nusijuokiau sau ir pakėlusi akis pastebėjau keistą Arno žvilgsnį į mane .
-Iš ko juokiesi ?-juokdamasis pažvelgė į mane.

Greit nustačiusi rimtą veido išraišką nuėjau į sporto salę ignoruodama jį.
Įėjusi į merginų persirengimo kambarį nuėjau į patį galą kur Ana jau buvo užėmusi man vietą .
-Žiūrėk į šitą vaikiną. -vis rodydama į telefono ekraną kalbėjo draugė.
Aš apsimečiau ,kad žiūriu nors nežiūrėjau ,nes mano galvoje sukosi keistai nesuprantamos mintys kurios man neleido normaliai galvoti apie ką kitą, kaip tik apie jį.

Atidariau sporto maišelį ir jame radau tris šokoladus ant kurių buvo labai mieli užrašai " Kiss me","love me","hug me" tikrai nusišypsojau ir pajutau kai kurių klasiokių keistus žvilgsnius į mane.
-Pavydžiu tau tokio brolio. -į ausį sušnabždėjo Ana ir toliau rengėsi.
Iš maišo išsitraukiau pilką maikutę kuri visiškai nedengė pilvo,juodas kelnes ir kedus . Visą tai apsimovusi atsistojau ir susirišusi plaukus į uodegą palaukiau Anos ir kartu su ja pasišnekučiuodamos nuėjome į salę, kurioje jau dauguma žaidė kvadratą .

Vaikinai pakveitė ir mus prisijungti . Kadangi pamoka buvo sujungta su Hugo klase kuris taip pat ėjo į Arno ,Tajaus ir kitų vaikinų klasę. Buvo keista. išsiskirstėme komandomis ,tad patekau su Hugu ,Semu ir dar keliais klasiokais su kuriais dar gerai nespėjau susipažinti . Kitoje komandoje buvo Arnas ,Tajus ,Greta ,Edas ,Ana ir kiti. Pradėjome žaisti. Kai žaidimui nespėjus įsibėgėti, pajutau stiprų smūgį į veidą .Greit susiėmiau už skaudančios vietos ir pažvelgiau į kitos komandos pusę.

Ana stovėjo ranka užsiėmusi burną ,o Tajus sugniaužė į kumštį savo plaukus ir pažvelgė į mane. Supratau ,kad metė kamuolį jis, o aš uzsiziopsojusi nepastebėjau, kaip jis skrido tiesiai į mane. Bet juk  tai tik žaidimas visko gali nutikti.

-Seniai jai taip reikėjo. -šyptelėdama pažvelgė į Tajų Greta .
-Tajau !-sušuko Arnas ir priėjęs prie Tajaus stumtelėjo jį.- Jei tai tik žaidimas, tai nereiškia ,kad gali į Loros veidą mėtyti kamuolius. -piktai kalbėjo vis stumteldamas jį atgal.

-Vaikinai ! Man viskas gerai. -sušukusi jiems apsisukau ir išėjau iš salės.
Nuėjau į merginų persirengimo kambarį ir pažvelgusi į vedrodį apžiūrinėjau žandą.
Jis buvo tik šiek tiek paraudęs ,tad net nebuvo dėl ko pergyventi.Apsisukau ir nuėjau atgal tiesiai į salę.
-Tau viskas gerai ? Aš labai atsiprašau...-tik man įėjus į salę prie manęs pribėgęs Tajus klausė. Jo rankos lietė mano skruostus apžiūrinedamos juos, o akis buvo perpildytos rūpesčio ir skausmo, kuri netyčia sukėlė man.

-Man viskas gerai,čia tik mažas trinktelėjimas,visko būna, mačiau gi kad netyčią. -šyptelėjau ir pajaučiau Tajaus šaltą ranką ant savo degančio skruosto.
Kai po to mano abu žandai jau buvo paraudę. Aš susigėdau ,nes tai buvo sumautai miela iš jo pusės.
-Eime.
Tajus patraukė prie mokytojo ,prie kurio buvo išsirikiavę ir kiti ,tad nusekiau paskui jį.

Mokytojas kalbėjo apie atsiskitymą kurį reikės atlikti su šokdyne,tad tikrai labai apsidžiaugiau,nes man su ja sekėsi šokinėti tiesiog puikiai. Pastebėjau kaip visi pradėjo eiti link kambariuko kuriame buvo šokdynės,tad nuėjau ir aš. Pasiėmusi šokdynę tūrėjome eiti pasibandyti. Ir tuomet nutiko tai ko aš niekada nebūčiau net sugalvojusi... Visi vaikinai pradėjo elgtis labai keistai. Tajus atsitraukė savo megstinį, po kurio slėpėsi jo tobulas presas ir kiti iš treniruoti kūno linkiai, o Arnas ir dar keli vaikinai pasekė jo pavyzdžiu ir taip pat nusimovė maikutes. Visi jie sportiški ir atrodantys labai patraukliai. Numetę maikutes  į šoną,  pradėjo šokinėti. Kai staiga pajutau keistą Arno žvilgsnį į mane. Jis tiesog žiūrėjo į mane ir šiek tiek nusišypsojęs vos nepargriuvo per šokyne. Visi vaikinai pradėjo juoktis ,o aš greit nusukau žvilgsnį nuo jų,nes pajutau kaip pradedu rausti.
Vėliau ėmiau pastebėti kaip...

Vėliau ėmiau pastebėti kaip

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Išgalvotas laikas Where stories live. Discover now