..
Arnas žiūrėjo į mane toks įniršęs ir nieko nesakė kaip tik trenkė į stalą ir išėjo iš virtuvės.Priėjęs prie durų pradėjo rengtis ir išsiveržė lauk.
-Semai,Tajau !-sušukau ir įbėgau į svetainę.
Jie greit sužiuro į mane ir pakilo nuo sofos.
-Sulaikykit Arną kol jis kažką blogo neiškrėtė. -vis dar verkdama tariau .
Ana greit pakilo nuo kedės ir priėjusi prie manęs stipriai apkabino.-Viskas bus gerai. -šyptelėjo ir nušluostė man ašaras ji.-Žinai kas tas vaikinas?
-Orestas, mano buvęs.. Tas kur pasakojau.
Ji suprato apie ką aš, mes stovėjome apsikabinusios ,kai staiga į mūsų namelį įėjo tamsių plaukų mergina.
-Sveikos ...-persigandusiu veidu žiūrėjo į mus.-Aš galiu šiek tiek pas jus pabūti ,nes ten vyksta tikras karas ?-nedrąsiai paklausė.
-Aišku gali. -šyptelėjau jai ir nusivedžiau į svetainę.
-Sveika ,aš Nina. -šyptelėjo Frėjai ir padavė ranką.
-Malonu susipažinti aš Frėja ,Arno sesuo. -kiek keistai pažvelgė į ją.-Pagaliau susipažinau su tavimi. -nusišypsojo.-Tai kuri iš jūsų Lora dėl kurios Arnas taip pyksta ?-nusijuokė .
Nedrąsiai pakėliau ranką ir pažvelgiau į ją.
-Ji mano sesuo. -perbraukęs ranką per plaukus tarė Hugas.
-Dabar žinosiu HUGAI. -pabrėžusi jo vardą tarė.
-Jūs pažįstami ?-pasimečiau.
-Na... Edas ,Hugas ,Greta ,Tajus ,Semas ir Arnas yra mano klasiokai tai tikrai taip. -šyptelėjo.
-Aišku ...-nutęsiau.Stojo tyla ,tad į mano galvą vėl atėjo mintis kas gali vykti jų namelyje. Apsisukau ir neiškentusi apsimoviau striukę ,batus ir išėjau lauk. Nina bėgo man iš paskos kartu su Hugu.
-Nederėtų mums ten eiti...-tarė ji.
-Grįžkim!-įsiterpė Hugas.
-Aš tiesiog nenoriu ,kad kas susižalotų...
Priėję arčiau namelio jau galėjau girdėti riksmus,tad nieko nelaukusi įėjau į vidų.Visi jie buvo priešais laukinių durų kambaryje. Atidariusi jas ,pajutau visų žvilgsnį į mane.
Greta sedėjo lovoje visiškai nuoga ,paklode prisidengusi savo grožybes. Arnas stovėjo prie Tajaus kuris jį laikė,o Orestas prie Semo.
-Einam. -ramiai tariau ir pažvelgiau į Arną.
Jis net nejudėjo.
-Greičiau!-sušukau.
Arnas buvo toks įniršęs kokio dar gyvenime nebuvau mačiusi...-Aš nepaliksiu šio mulkio net nesužaloto !-sušuko ir pradėjo veržtis per Tajų.
-Arnai prašau eik su manimi !- sušnirpščiau nosimi.
-Tas idijotas turi žinoti su kuo turi reikalą !-vis veržėsi per Tajų.
-Eik su ta kekšyte lauk nereikalingi mums jūs!-sušuko Orestas pažvelgdamas į Arną.
-Tu net nežinai su kuo prasidėjai!-nustūmęs Tajų į šoną lipo per lovą ir prirėmęs Orestą prie sienos pakėlę ranką trenkti ,bet sustojo ir paklausė.
-Ar dar lysi prie mano merginos?!
-Kokios dar merginos?-suprunkštė Orestas.-Lora mano mergina jei nežinojai !-sušuko .
-Uuu...o ką aš sakiau?Ji jau dabar kekšė!-sušuko ir pradėjo juoktis.
Arnas smarkiai atsiduso ir iš visų jėgų užsimojęs trenkė Orestui prie ausies į sieną tuo pačiu sučiupdamas jo ranką ir užlengdamas ją laužė,kad skaudėtų.
-Tik tiek tesugebi?-per skausmą paklausė Orestas Arno.
-Klausiu paskutinį kartą!-sušuko.-Ar lysi prie Loros?!-Arnai prašau einam. Užteks!-priėjusi prie jo pažvelgiau jam į akis ir palietusi jo kūna pajutau koks jis įsitempęs.
-Nenorėk ,kad išmalčiau tau snukį!-sušuko ir koja spyrė jam į pilvą ignoruodamas mane.
Orestas tiesiog susmuko žemėje.-Dar kartą pavadinsi Lorą kažkaip negražiai ar bent paliesi ją tūrėsi daug didesnių problemų nei manai!-sušuko ir pažvelgė į Gretą.-O tu kaip visada buvai tokia ir liksi pasileidusi šliundra. - Arnas pažvelgė į ją ir pasakė tai tiesiai jai į akis .
-Orestai!-sucypė ji.-Ar girdi kaip jis mane vadina???-Tai tiesa. -suprunkštė Arnas.
-Lora irgi kekšė,ne tu viena tokia. -prakalbo Orestas ir pažvelgė į Gretą.
-Aš tau sakiau jos taip nevadinti!-sušuko Arnas ir priėjęs prie jo trenkė iš kumščio į veidą.-Arnai !Prašau einam!-jau nebeiškentusi išsitempiau jį iš kambario. Gausiai verkiau siaubingai nervindamasi.
Arno krumpliai buvo kruvini, o vietomis pamėlę nuo smūgių.
-Kodėl tu jį mušei?-gausiai verkdama klausiau.
-Tu ką norėjai,kad jis tave toliau taip vadintų ir nepaliktų ramybėj?
-Jis dabar tavęs tikrai nepaliks ramybėje,o tuo labiau manęs. -verkiau žiūrėdama į jį.-Tu jo nepažįsti...Arnas norėjo man atsakyti,bet iš kambario pasigirdo šūksnis...
ESTÁS LEYENDO
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...