...kai staiga pajutau staigų palengvėjimą. Greta jau buvo atplėšta nuo manęs ir priremta prie spintelės Arno. Aš greit atsistojau ir išbėgau iš baro zonos. Nuėjau į pagrindinį kambarį nužvelgiau visus ir pastebėjusi Hugą greit pribėgau prie jo ir tiesiog apsikabinusi jį pradėjo riedėti ašaros.
-Kas nutiko??-greit pakėlęs mano galvą paklausė.
-Nieko nesakyk... Tiesiog važiuokime namo.-tyliai sukukčiojau ir prisiglaidžiau prie jo.-Einu surasiu Aną važiuosime namo.-susirūpinęs kalbėjo ir pasodinęs mane ant krėslo išėjo ieškoti Anos.
Sedėdama pastebėjau keistas visų išraiškas į mane. Buvo kiek nejauku ,kai iš baro pusės pamačiau ateinančią Gretą sustingau.
Ji staigiai pažvelgė į mane ir pasukusi į šoną užsidarė vonioje. Iš paskos pasirodė ir Arnas labai piktas ir kažko nepatenkintas.
-Tau viskas gerai?-priėjęs prie manęs paklausė.
-Kas jei ne viskas?-pažvelgiau į jį ašarotomis akimis.
Jis nieko neatsakė tik nusukęs žvilgsnį tylėjo.
-Aš galiu jumis parvešti namo jei nori ?-paklausė suimdamas man už rankos.
-Būtų puiku ...
Jis tik linktelėjo. Iš koridoriaus pradėjo plūsti žmonės. Atbėgo Edas,Ana , Semas,kažkokia mergina ir Hugas .
-Kas nutiko?-atsiklaupusi ant žemės prakalbo Ana.
-Jau nebesvarbu ...Ana greit pažvelgė į Arną ,o jis lyg liepiamas pradėjo pasakoti ką žino.
-Na aš tvarkiausi, kai iš baro pradėjau girdėti neryškius kažkieno riksmus. Pagalvojau,kad kažkas kažkam nutiko ,tad nusprendžiau patikrinti ir atėjęs ten pamačiau Greta užsilipusią ant Loros... Nežinau kas tarp jų įvyko, bet...-kalbėjo.
-Važiuojam gal jau ?-pažvelgusi Ana į Edą prakalbo.
Jis tik linktelėjo ir susižvalgęs su Arnu nuėjo į lauką.
-Grįšiu su Ana,beto Ačiū. -šyptelėjau Arnui ir nusekiau Anos link.《《Po 4 valandų 》》
Jau buvo 17:20. Grįžome jau anksčiau ,bet visą tą laiką tiesiog buvome savo kambariuose nieko neveikdami. Nusprendžiau nueiti nusimaudyti,nes jaučiausi beprotiškai pavargusi,tad nuėjau į vonią. Užsidegiau kelias žvakes ir prisileidusi vonią karšto vandens įlipau į ją ir bandžiau atsipalaiduoti,bei pamiršti kas įvyko per pastarąjį laiką . Nusipraususi išlipau iš vonios, įsijungiau šviesą ir vos nenuvirtau vietoje, kai pamačiau savo kojas ...Jos buvo visos mėlynos nuo sumušimų. Ir kaip aš galėjau ne atkreipti dėmesio anksčiau ?
Pradėjau jas apžiūrinėti ,kai pasigirdo mano kambario durų trinktelėjimas . Greit užsimečiau rankšluostį ir nusisukau į sieną,kad jei tai mama neklausinėtų kas nutiko. Vonios duris atsidarė ir pro jas įėjo tamsių plaukų vaikinas. Tajus ...
-Ką tu čia darai ?-greit ištariau ir pažvelgiau į jį.
-Išgirdęs kas nutiko name ,atvažiavau pažiūrėti kaip tu. -keista ,rūpesčio pripildyta išraiška žiūrėjo į mane.
-Man viskas gerai ...-nuleidusi žvilgsnį tariau ir prisidengiau kojas .
-Niekada nemaniau ,kad Greta gali kažką panašaus padaryti ... -lėtai ir tyliai ėjo link manęs kalbėdamas.
Jis stabtelėjo prie manęs ir pakėlęs mano galvą pabučiavo į kaktą ir iš kišenės išsitraukęs telefoną pakišo jį man.-Ką aš tūrėčiau daryti ?
-Prisimeni kartą kai oro uoste nepabaigei rašyti savo numerio ?-šyptelėjo.
Pažvelgiau į jį ir greit pagriebusi jo telefoną įvedžiau numerį ir nusišypsojau.
Greit jo ekrane pasirodė "Gretos" vardas .
Padaviau jo telefoną jam ir jis greit išėjo iš kambario. Likau viena. Pribėgau prie veidrodžio ir pradėjau apžiūrinėti savo visą kūną. Kas jam skambina, man rūpėjo mažiausiai ir ko iš tikrųjų jis čia atėjo. Greit apsimoviau kelnaites ir liemenėle. Maniau ,kad Tajus išėjo lauk ,bet išgirdusi žingsnius už durų užsimečiau rankšluostį ir pažvelgiau į vaikiną atidariusį duris .Tajus greit nužvelgė mane ir tarė:
-Nepyk ,bet aš turiu važiuoti ... Semas blogai jaučiasi ,katik skambino. -šyptelėjo.
-Pabusiu kvailė ir apsimesiu nieko nesuprantanti.-sukryžiavusi rankas tariau.-Važiuok pas "Semą". -parodydama kabutėse pasakiau.- Nesirūpink dėl manęs !-griežtai tariau ir išstūmusi jį iš vonios kambario užtrenkiau duris.Velniop tegul eina jis! Man visiškai nusispjauti ant jo visų melagysčių ir pasiaiškinimų. Mes net ne pora ar paprasčiausiai draugai ,kad jis man tūrėtų sakyti su kuo bus ,ar kas skambina .
Išgirdau savo kambario durų trinktelėjimą , tad atsipučiau ir nusiėmusi rankšluostį pradėjau apžiūrinėti kojas dar kartą. Jos atrodė klaikiai ,bet neskaudėjo. Greit išvydusi kažkieno pėdas pakėliau akis ir pastebėjau išgasčio pripyldytą ...
ESTÁS LEYENDO
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...