...
Jis dainavo savo nuostabiu ir beprotiškai švelniu ,vyrišku balsu... Jis atrodė visai kitas žmogus ,girdėjau tuos nuostabius žodžius apie mane ,kaip jam manęs reikia ir kaip negalėtų be manęs. Viskas buvo taip tobula. Pajaučiau laimės ašarą bėgančia mano skruostu ir staiga Arnas sustojo dainuoti ir nukėlęs gitarą į šoną prisislinko arčiau manęs ir stipriai apkabino.-Kodėl verki ?-nustebo.
-Tai labai gražu...-šyptelėjau ir labiau apkabinau jį.
-Myliu tave !-jis tyliai tarė ir pabučiavo man į plaukus.
-Aš tave taip pat. -atsisukusi tariau ir nusišypsojau jam.
Lėtai užlipau ant jo kojų ir pabučiavau į nosies galiuką. Atsitraukiau nuo jo ir prikandusi lūpą nužvelgiau jo kūną.Jis tik susiraukė ir švelniai ,bet aistringai pabučiavo man į lūpas.
Viskas darėsi vis aistringiau. Mes net neketinome sustoti ar liautis kažką darę. Staiga pajutau kaip Arnas mane pakelia ir bučiuodamas kaklą nuneša į antrą aukštą. Mes įeiname į jo vis dar suverstą kambarį ir atsigulę į lovą toliau aistringai bučiuojamės.
-Palauk !-tariu ir pastumusi jį į šoną išlipu iš lovos ir pradedu rinkti rūbus ir tvarkyti visą tai.
-Tu rimtai ?-suprunkštė jis .
-Reikia apsitvarkyti. -pasakiau rimtai pažiūrėjusi į jį.Nors norėjau šokti į jo glėbį ir padaryti kažką beprotiško ,nedariau to ,nes norėjau ,kad jis pakovotų dėl manęs ir pats padarytų kažką pirmas. Jis tik sedėjo lovoje ir žiūrėjo į mane ,kai staiga pakilo nuo jos ir pagriebęs mane paguldė į lovą ir pradėjo bučiuoti.
-O tu greitas. -tariau ir nusijuokiau.
Jis toliau mane bučiavo, kai staiga bučinio metu pajutau jo šypseną veide. Jis pradėjo kandžioti mano lūpą ir tuo tarpu pradėjau jausti jo rankas po mano maikute .
-Atsiprašau ,pamiršau...-tyliai sušnypštė ir toliau bučiavo.
-Aš noriu ,kad tu būtum pirmas vaikinas su kuriuo pasimylėsiu...-tyliai tariau.
Arnas tik atsiplėšė nuo manęs ir giliu žvilgsniu pradėjo stebėti mane.
-Aš tikrai to noriu. -ramiai tariau ir pasijaučiau tikrai užtikrinta savimi ir nesigėdijau to.-Aš netinkamas tau tokiems dalykams ir šiaip su manimi bijau ,kad turėsi daug problemų. -kalbėjo kiek liūdėdamas.
-Tu esi kaip tik tas kurio man reikia. -pridėdama pirštą prie jo lūpų nutildžiau jį.
Pradėjau mauti jo maikutę,sustojau prie galvos. Jis baigęs numetė ją į šalį ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. Staiga pajutau stiproką skausmą ir supratau ,kad jis man padarė nasosą. Kiek nusišypsojau ir pajutau ,kad esu pradėta rengti. Arnas man numovė sijoną ir palikęs tik su liemenėlės tipo maikute gulėti ant lovos atsistojo ant žemės ir nusimovęs kelnes vėl užlipo ant manęs ir pradėjo mauti kelnaites.Kai jau buvau be jų jis pritamsino šviesą kambaryje.
-Kad būtų drąsiau ...-tyliai tarė bučiuodamas mane .
Jis lėtai atsegė liemenėlę. Bandžiau užsidengti krūtinę rankomis, nes buvo tikrai nejauku, bet jis greit tą nejaukumą nutraukė ir numetęs ant žemės liemenėlę, pradėjo švelniais pirštų galiukų judesiais liesti mano krūtinę ir sukti pirštais aplink spenelius. Man buvo begalo malonu. Atrodė šiurpuliukai mane nužudys iš vidaus. Pradėjau jausti didžiulį iškilimą sau prie šlaunų. Jis greit nusimovė apatinius ir pažvelgė į mane.-Ar tu rimtai to nori ?
Aš tik linktelėjau ir pradėjau jausti šiltą,sukietėjusi daiktą sau prie apatinės kūno dalies. Jis pradėjo į mane eiti lėtai ir negiliai ,nejutau jokio skausmo ,tik begalo malonų jausmą ,kai staiga jis įsikibo į lovos tūrėklą ir įėjo visu pajėgumu į mane. Pajutau begalo didelį skausmą viduje. Sukandusi dantis ir sugriebusi delnu paklodė stipriai užsimerkiau. Arnas suprato ,kad man skauda ,tad nieko nebedarė smarkaus tik bučiavo ,bet vėliau skausmas dingo ir tapo taip tobula kaip gyvenime dar nėra buvę.Norėjau ,kad tai tęstusi amžinai ,bet mes pavargome ir teko sustoti. Netrukus pajutau šilumą pilvo pačioje ir šiltus bučinukus kylančius aukštyn. Nuėjome kartu į dušą. Keista buvo kai žiūri į nuogą vaikiną ir tau visiškai nėra gėda ,tau kaip tik malonu ir gera jausti žmogų kuriuo gali pasitikėti.
YOU ARE READING
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...