46 Skyrius

81 5 0
                                    

...
Įbėgau į vonią ir užsirakinusi joje pradėjau rengtis vis galvodama apie vakar. Man buvo taip gėda... Nežinia ką dar jam prikalbėjau ir kaip elgiausi. Daugiau tikrai nebegersiu tiek ,kad nieko ne atsiminčiau. Greit apsirengiau ,susirišau plaukus įpaprastą uodegą ir išėjau iš vonios.

Ana ,Hugas ,Frėja ir Arnas jau stovėjo prie durų ir rengėsi išėjimui į lauką.
-Tu tikrai taip neisi. -pažvelgęs į mane Arnas suprunkštė ir nusimovęs savo megstinį sviedė į mane .
Aš ėmiau ir apsimovusi jį pajaučiau kaip šiluma apgaubė mano kūną ,o jo kvapas tiesiog svaigino. Tai buvo vyriškų kvepalų aromatas .

Neperstiprus ir ne per švelnus , pats viduriukas .Greit apsimoviau striukę ir išėjau kartų su jais į lauką. Edas nėjo. Nuėję į salę buvo susirinkę beveik visi ,tik nemačiau Gretos ir dar kai kurių savo klasiokų. Išsiskyrstėm, aš ir Ana nuėjome į vieną pusę ,o vaikinai ir Frėja į kitą ,bet Arnas kiek persigalvojęs priėjo prie mūsų su Ana. Prieš tai padarę mankštą žaidėme kvadratą ,kai staiga prie manęs prislinko Lukas, kuris taip pat buvo mūsų komandoje.
-Kaip einasi mažute ?-vulgariai paklausė ir sugriebė man už užpakaliuko.
-Patrauk rankas !-sušukau ir vožiau jam iš visų jėgų per žandą.
Jis tik susiėmė už jo ir nuėjo į šoną .Arnas tai pamatęs greitu žingsniu priėjo prie jo ir pakėlęs už maikutės kažką pasakė į ausį ir grįžo atgal. Pajaučiau visų keistą žvilgsnį į mus ,o ypač salęs gale stovinčią mokytoją.

-Tas vaikinas  ir Lora prašyčiau ateiti pas mane !-šuktelėjo mano auklėtoja parodydama į mane ir Arną.
Mes tik susižvalgėme ir išėjome paskui auklėtoja iš salės . Visi pradėjo žaisti.
-Kas ten įvyko ?-piktai kalbėjo moteris.
-Lukas lindo prie manęs ,tad apsigynusi trenkiau jam. -kalbėjau.
-Eik į salę pasikalbėsim vieni su Arnu.
Nuėjau į salę ,o Arnas pasiliko su mano auklėtoja.

《《Arno POV》》

-Ką tu darei Lukui ?!-piktai klausė moteris.
-O ką jūs darytumėt jei prie jūsų vyro lystų kokia panelė ?-rimtai paklausiau.- Mano atveju Lukas lindo prie Loros ir ją vulgariai lietė, nemanau kad tai normalu, kai panelė to pati nenori.
Moteris pasimetė .
-Kitą kartą ramiau ...-pasimetusi tarė ji .
-Kad aš jo net ne paliečiau. -pakėlęs antakius pažvelgiau į ją.
-Kaip tai ne ?!-sušuko.-O kas jam trenkė?
-Lora apgynė save, o aš neleisiu kad tai kartotūsi. -sukryžiavau rankas ties krūtine ir pažvelgiau į ją.-Aš jam ne trenkiau ir daugiau neturiu ką pridurti. -apsisukau ir nuėjau atgal į salę.

Moteris įėjo kartu su manimi ir pasikvietusi Luką kartu su juo nuėjo už durų.
Sedėjau ant suoliuko, nežaidžiau ,nes nebuvo nuotaikos. Mergina pasilipusi balkone sušvilpė ir pranešė ,kad laikas baigėsi.
-Grįškite į savo namelius ir 17:00jau būkite čia susiruošę su maudymosi kostiumėliais ir visais jums būtinais plaukimo daiktais. -kalbėjo garsiai ir aiškiai.-Šiame pastate bus plaukimo pramogos.

Visi pradėjo švilpti ,ploti ir džiaugtis ,kad galės kažką įdomaus nuveikti. Kai mergina nuėjo Lora priėjo prie manęs ir apkabino. Nesupratau už ką ,bet apkabinau ją stipriau .

《《Loros POV》》

Apkabinau Arną ,nes nekiekvienas vaikinas būtų taip pasielgęs . Nežinau kodėl ,bet man patiko būti jį apkabinusi ,o dar kai jis mane apkabina stipriau, pasijaučiu tikrai kažkam reikalinga .
-Arnai !-sušuko Semas ir priėjo prie mūsų.-Sveikas. -padavė jam ir Hugui ranką ,o mums šyptelėjo.
Tą patį padarė ir Tajus.
-Užeisim pas jūsų apie 11:30 ,tai už trisdešimties minučių ir papasakosim jums kai ką ,ką tikrai turit žinoti. -kalbėjo labai rimtai.

-O kur Greta ?-netyčia išsprūdo iš mano lūpų.
-Apie ją ir pakalbėsim .
-Ai tai neįdomu. -nusijuokė Arnas ir jau nueidinėjome nuo jų.
-Patikėk bus įdomu,mes patys ryte labai keistai pasijutom kai tai išvydo. -susiraukęs kalbėjo toliau Semas.
-Gerai užeikit!-šuktelėjo Hugas ir toliau nuėjo su mumis.

Kai grįžome į namelį iš karto bėgau į antrą aukštą pasiimti kitus rūbus. Apsimoviau tą pačią pilką suknelę ir tapkutes. Kai tuo tarpu greit į viršų palipo Arnas.
-O jau atsikėlei Edai ? -nusijuokė. -Sunki naktelė buvo. -priėjęs prie jo įdaužė į petį.
Aš rengiausi prie Edo?Kaip aš jo nepastebėjau ...

Išgalvotas laikas حيث تعيش القصص. اكتشف الآن