...
-Tu tik neverk ,esu tikra mes greit atvažiuosim. -kalbėjau nerimastingu balsu.
-Matas yra labai girtas ...Jis ...jis...-vis kukciojo. - Norėjo mane išprievartauti. -dar labiau pradėjo verkti ji.-Negaliu išeiti iš vonios kambario , nes jis už durų laukia manęs .
-Tuoj busim ,lauk vonios kambaryje ir neišeik iš jo ,kad ir kas benutiktų !-griežtai pasakiau ir padėjusi ragelį pradėjau rašyti žinutę Arnui(koliaže).Jis čia bus jau už 10 minučių ,tad viską metusi bėgau ruoštis.
-Hugai !-dar sušukau išlindusi pro duris.
Girdėjau kaip jis pareina .
-Kas ?-vis žiūrėdamas į telefoną klausė.
-Frėjai kažkas nutiko,aš važiuosiu su Arnu jos ieškoti ,tad pridenk mane gerai ?-maudamasi pirmus pasitaikiusius žydrus, plėšytus džinsus kalbėjau.
-Kažkas Frėjai ??-sutrikęs klausė.-Aš važiuoju kartu !-išlėkęs iš mano kambario nubėgo rengtis.Dar išsitraukiau nude spalvos maikutę ir susirišusi plaukus į paprastą kasą nubėgau į apačią.
-Mama ,tėti mes su Hugu išvažiuojame pas draugų. -kalbėjau vaidindama ,kad viskas gerai .-Ir žinau kad dabar Kūčios, bet tai gan svarbu... Mama, tėtį, seneliai myliu, žinau kad suprasit.
-Gerai ,bet būtinai grįškit,nes kitaip kitą kartą niekur neišleisiu !-griežtai tarė mama šypteldama.Linktelėjau ir nuėjau prie durų .Iš spintos išsitraukiau baltus kedus ir striukę. Atėjo ir Hugas,net netardamas man nė žodžio rengėsi. Buvo keista ,nes šiaip jis klausinėtų ir neduotų man ramybės ,bet ne... Per koridoriaus langą pastebiu privažiojančią Arno mašiną ,tad atidarau namų duris ir išeinu pro JAS. Hugas seka mane. Įsėdame į automobilį. Arnas mane pabučiavęs ir pasiveikinęs su Hugu paspaudžia greičio pedalą ir pradeda judėti iš vietos .
-Tai kur važiuojam?-klausė žiūrėdamas į kelią Arnas.
-Man skambino Frėja ...Jai kažkas nutiko ,ji kažkokio Mato namuose ,užsidariusi vonioje,nes Matas bandė ją išprievartauti. -greit dėsčiau mintis.
-Niekšas !-neiškentęs tarė Hugas.
-Matas? Aš jai seniau sakiau su juo baigti visus reikalus ,bet ji man pasakiusi ,kad išvažiuoja pas draugių nuvažiavo pas jį. Tas tipas neprognozuojamas. -suurzgė jis, delnais gniaužydamas vairą .-Jei ten bus vakarėlis bus sunkiau ją rasti.Važiavome keliu tylėdami.Ore tvyrojo įtampa ,nes niekas nežinojo kas gali nutikti ir kas nutiks. Dar pavažiavę gal dvidešimt minučių sustojome prie paprasto namo ,paprastame rajone. Prie jo buvo gal penkioliką automobilių.Viduje girdėjosi tranki muzika ir taip Arnas buvo teisus ,kad ten vyks vakarėlis. Išlipome iš mašinos ir nuėjome link namo įėjimo. Arnas priėjo prie durų ir nieko nelaukęs įėjo į vidų. Į mus niekas nekreipė dėmesio. Vieni šoko ,o kiti tiesiog buvo girti arba apsvaigę,tad tuo labiau nekreipė į aplinką dėmesio.
-Gal ji tau sakė kur yra?-atsukęs į mane paklausė į ausį Arnas.
-Sakė yra užsidariusi vonioje,o jis laukia jos už durų ...-tariau.
-Mato kambarys....-pasakęs tai lyg sau pasileido bėgti link laiptų vedančių į viršų.Mes su Hugu bėgome jam iš paskos. Užbėgę į antrą aukštą atsidūrėme saurame koridoriuje, kai net nereikus ieškoti išgirdome merginos riksmus iš koridoriaus galo.
Kaip bebūtų keistą Hugas prasibrovė pro mane ir nubėgo ,o Arnas nusekė paskui jį.
Moteriška nuojauta man neleido sekti jų ,nes jautė ,kad tai ne ji. Ėjau į priešingą pusę ,nei nubėgo Hugas ir Arnas ,kai išgirdusi durų rankenos trakštelėjimą prisiglaudžiau prie sienos. Iš kambario išėjo vaikinas kuris keistai ,susiraukęs žiūrėjo į mane ,bet persigalvojo ir nusišypsojęs man ištiesė ranką ir tarė.
-Sveika ,gražuolė ,aš Matas ,o tu kuo vardu ?Atrodė viskas aplink apmirė. Tai negali būti šis mielai atrodantis vaikinas, kurį pristatė Frėja.
-Aš Kristina. -pamelavau ir keistai šyptelėjau.
-Eik į kambarį aš tuoj ateisiu. -prikando lūpą ir nužvelgęs mane nuo galvos iki kojų nuėjo.Aš labai bijojau. Jis galvoja ,kad aš kažkokia kekšė kuri tik nori su juo pasidulkinti... Norėjau bėgti ir pakviesti Arną ,bet nebebuvo laiko. Frėja gali būti tame kambaryje ,tad nieko nelaukusi įsiveržiau į jį .Kambaryje gulėjo ant žemės čiužinys nors buvo ir lova ,aplink buvo daug išmėtytų daiktų ir rūbų, aplinka priminė grumtynių arena. Pribėgusi prie durų kambario gale pradėjau kalbėti ,nes jos buvo užrakintos.
-Frėja ar tu viduje ??
...
ESTÁS LEYENDO
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...