50 Skyrius

102 8 6
                                    

...
-Ei kelkis...-tylus Arno balsas pasigirdo mano ausyse.
-Mhm. -suurzgiau ir prasimerkiau.
-Jau 16:10,laikas keltis,eiti valgyti ir ruoštis į baseiną. -kalbėjo su šypsena veide.
Ak tas baseinas...Kaip nenoriu. Atsipeikėjusi pažvelgiau į Arną ir pajaučiau,kad vis dar guliu ant jo.
-Uoj Atsiprašau,kad neleidau tau išlipti...-greit pašokusi nuo jo nulipu.
-Neatsiprašinėk Zuiki. -prisislinkęs arčiau manęs patraukė plaukus ir pradėjo bučiuoti mano kaklą.

Pakėliau galvą ir šiek tiek prasižiojau išleisdama gilų atsidūsimą.
-Va kur tavo silpnoji vietelė. -nusijuokė Arnas ir pakštelėjęs man į kaktą išlipo iš lovos palikdamas mane vieną joje. Vaikinas tik šyptelėjo man ir nuėjo į apačią.
Kelias akimirkas sėdėjau su šypsena veide ,bet atsipeikėjau ir pasiėmusi mažą kuprinytę susidėjau ten daiktus ,tai : rankšluostį ir baltą ,neriniuotą ,jungtą maudimosi kostiumėlį.

Išsitraukiau pilką megstuką ,pilką maikutę ir baltas kelnes.Apsimoviau juos ir viską aptvarkiusi išvydau į viršų ateinančias Aną ir Frėją.
-O jau pabudai. -šyptelėjo Ana ir nuėjo prie savo lovos.
-Kokius maudymukus pasiimsit?-tarė Frėja ir parodė savo juodą maudymosi kostiumėlį.
-Aš šį. -tarė Ana ir iškėlę blizgų ,rožinį.
Jos abi sužiuro į mane ir parodžiusi tiesiog baltą ,jungtą maudymuką vėl įgrūdau į kuprinę.

-Wow !Aš irgi norėjau kažką panašaus tūrėti ,bet neradau kur pirkti. -šyptelėjo Frėja gruzdama į rankinę rankšluostį.
-Gerai ruoškitės einu pavalgyti...
Nuėjusi į apačią iš keptuvės įsidėjau troškino ir pradėjau valgyti.Kai tai padariau išploviau lėkštes ir nuėjau į vonią.

Susirišau plaukus į netvarkingą kuodą ir stovėdama prieš veidrodį valiausi dantis,kai išgirdau šūksnį nuo durų.
-Einam jau,liko penkiolika minučių!-sušuko Edas.
Išėjusi iš vonios apsirengiau ir laukiau kitų. Išėjome iš namuko be dešimt  minučių 17:00,tad teko paskubėti.

Ėjome link  į didžiojo namo. Visi ėjo link rūbinių,tad nuėjome kartu su jais. Merginos ėjo į vieną patalpą, o vaikinai į kitą.
Pradėjome rengtis. Vis galvojau apie Arno ranką. Ar jis iš viso gali maudytis su tokia? Ar jam skauda?Kai mano mintis nutraukė Greta .

-Ei tu ,galvoji ,kad būdama su Arnu busi laiminga? -pasišaipydam kalbėjo man.
Jaučiau kaip visos merginos buvusios šalia žiūri į mus. Buvo nejauku ,tad pasiėmiau rankšluostį ir ėjau lauk ,bet Greta manęs taip greit nepaleido. Suspaudė ranką ir žiūrėdama į akis tarė :
-Nebusi tu su Arnu gali tik ilgai ir nuobodžiai svajoti. -suprunkštė ir daužė per skruostą .
Jaučiau kaip jis dega. Tiesiog liepsnoja...

-Kas tau darosi ?!-ją užsipuolė kažkuri mergina.-Nelysk prie jos ir nevaidink čia princesės, kuriai atitenka viskas, ko ji tik užsinori!-sušuko.
Atsisukau į jų pusė ir pamačiusi Niną nudžiugau, buvau ne viena. Pagaliau kažkas be manęs išdryso stoti Gretai prieš akis.
-Eime !-paėmusi jos ranką išsitempiau lauk ,o iš mūsų paskos atėjo ir Ana su Frėja.

-Nekreipk dėmesio į ją ,ji visada visiems pavydi ir bando pakenkti. -kalbėjo ji.
Nieko neatsakiau tik nuėjau su merginomis į baseiną.Ten buvo labai jauku,girdėjosi vandens čiurlenimas ,grojo tyli ,raminanti muzika ,buvo įvairių pirčių ir masažinių kabinetų .

Ramiai plaukiojau kai išvydau pro duris įeinantį fantastiškąjį ketvirtuką.
Tai Arną ,Semą ,Tajų ir Edą.
Visos merginos sužiuro į juos ,o aš pradėjusi greičiau plaukti link Anos vos nepaspringau.
-Kaip mano žandas ?-giliai kviepuodama klausiau.
-Dar raudonas. -sukandusi dantis susiraukė.
-Arnas ateina ,o aš tikrai nenoriu skandalo ...
-Tai tiesiog jam nieko nesakyk. -patraukė pečiais.
Atsidusau ir nuplaukiau toliau. Žinojau ,kad Arnas manęs taip lengvai nepaliks ramybėje jeigu jam nesakysiu kas buvo.
-Ką darai ?-ramiai tarė Arnas man ant liemens padėdamas rankas.
Pašokau į orą ,nes labai išsigandau jo.

-Kas?-sutrikęs sužiuro į mane.
-Išgazdinai. -vis dar nusisukusi tariau. -Merginos į jus labai žiūri. -stengiausi sugėdyti save ,kad paraudonuotų abu žandai ir galėčiau atsisukti.
-Tegul žiūri. -pabučiuodamas man į kaklą kalbėjo.
-Aš einu į pirtį. -nuplaukdama nuo jo išlipau iš vandens .
Kai net nespėjusi sumirktelėti Arnas jau buvo šalia manęs.
-O tavo gražus užpakaliukas. -prikandęs lūpą nestipriai trenkė per jį.
-Iškrypėlis !-sušukau pradėdama juoktis .
...

-Iškrypėlis !-sušukau pradėdama juoktis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Išgalvotas laikas Where stories live. Discover now