...
-Kur Arnas ?-paklausiau jų.
-Tūrėtų tuoj ateiti. -tarė Edas atsigerdamas kakavos.
Kai staiga iš viršaus atėjo ir Frėja su Ana.-Labai gardžiai kvepia. -šyptelėjo jos ir atsisėdo prie stalo.
Neužilgo atėjo ir Arnas ,nieko nesakė tik atsisėdo šalia manęs ir pradėjo valgyti.
Jaučiau gaivų aromatą sklindantį nuo jo kūno. Jo plaukai dar buvo drėgni ,tad iš to supratau ,kad jis buvo duše.
Pavalgę išsiplovėme Indus ir susitvarkę namus ėjome ruoštis vakarui.Dabar buvo《14:30》,tad teko paskubėti būtent mums merginoms ,kad spėtume susiruošti iki 《19:00》. Pirma ėjo į dušą Ana ,vėliau Frėja ir paskutinė ėjau aš. Atsipraususios ėjome išsirinkti suknelių laukdamos kol pradžius plaukai. Vaikinai tuo tarpu ėjo praustis ir šiaip "stūmė laiką" svetainėje, jie neskubėjo.
Aš išsirinkau tą pačią juodą suknelę su neriniais kur padovanojo Arnas ir juodus ,blizgančius aukštakulnius, Ana išsirinko mėlyną suknelę iki kelėnų ir mėlynus ,tokios pačios spalvos kaip suknelė batelius ,o Frėja išsirinko kaip ji pati sakė savo mėgstamiausią bordo spalvos suknelę su neriniais apačioje ir paprastus juodus batelius.
Išsidžiovinusios ir išsitiesinusios plaukus pradėjome darytis makiažą. Visos prisiklijavome blakstienas ir pasidarėme savotiškus makiažus. Tokius kokie patiko pačioms mums.
-Kaip manot ką rengsis vaikinai ?-šyptelėjo Frėja per veidrodžio atspindį klausdama mūsų.
-Edas tai kostiumą kurį kažkada jam dovanojau.-šyptelėjo Ana.-Awww. -abi kartu su Frėja ištarėmė.
-Ir bėje Frėja tu turi vaikiną ?-netikėtai paklausiau dažydamasi lūpas.
-Tūrėjau daug įvairių... Visi nori būti mano ,bet tai tik dėl tėvų ,nes tėvai turi didžiulį verslą ir yra labai turtingi. Net nežinau, kuris su manimi būtų be dėl pinigų ,o iš meilės. -kalbėjo kiek nusivildama.-Bet sutikau neseniai labai faina vaikiną ,jis labai rūpestingas ir niekada nėra kalbėjęs apie kažkokius turtus ar pingus. -šyptelėjo ji pati sau.Tai pastebėjusios su Ana kartu paklausėm :
-Kas jis toks ???
-Bet prižadėkit ,kad niekam nesakysit...
-Tikrai niekam. -abi kartu su Ana tarėm.
-Bet ypač tu Lora. -pažvelgė į mane.
-Ką? Kodėl aš?Aš niekada neišduodu paslapčių. -kiek nusivylusi ,kad ji manimi nepasitiki tariau.-Taip sakau ,nes tas vaikinas kuris man patinka yra Hugas .
Aš tikrai labai nustebau ,o Ana įsistebeilijo į mane ,kai staiga įlėkė į vonią visi trys vaikinai.
-Ei ! Dinkit iš čia lauk !-sušukau.
-Mes ruošiamės. -suurzgė Ana.
-Mes irgi turim ruoštis ,o dabar galit eiti. -nusijuokė Hugas ir pradėjo purkštis laku plaukus.
Pagriebiau Anos ir Frėjos ranką ir išsitempiau lauk,bet netrukus iš vonios įšėjo Arnas ir prisiglaudęs prie manęs į ausį tarė :
-Tu turbūt busi pati gražiausia visame vakarėlyje. -šyptelėjo ir karštai pabučiavo į lūpas.
-O dabar gali eiti valgytis lūpas ,nes jos visos raudonos. -nusijuokiau ir nuėjau nuo jo.Įsipyliau vandens ,išgėriau ir žvilgtelėjusi į laikrodį vos nepaspringau ,nes jau buvo 《18:45》liko vos penkioliką minučių.
-Greičiau ruoškitės ,mes su bateliais greit nepaeisim !-nusijuokiau ir staigiais žingsneliais užbėgusi į viršų pasiėmiau juodus kailinius. Apsimoviau juos ir nuėjau į apačią.
-Mes busim pačios gražiausios. -nusijuokė Frėja ir apsivilko taip pat savo turimus kailinukus.
Šyptelėjo ir Ana ,kai staiga iš vonios išėjo vaikinai. Mes su merginomis net aiktelėome. Jie buvo labai gražiai apsirengė ir susišukavę.
-Wow ...-tariau ir pribėgusi apkabinau Arną.-Dabar tu busi gražiausias. -pasakiusi jam tai į ausį nusijuokiau.Arnas buvo apsimovęs juodą kostiumą su baltais marškiniais ir varlyte ant kaklo ,Edas taip pat ,tik Hugas vietoj varlytės tūrėjo kaklaraištį. Kai visi buvome apsirengę įšėjome į didįjį namą. Visą kelią eidama laikiau Arno ranką ir vis galvojau apie jo krumplius kurie man nedavė ramybės ,bet pasistengusi nuvyti tas mintis į šoną net nepastebėjau kaip atėjome į salę. Kadangi seniai nebuvau valgius, iš karto ėjau prie valgių. Užkandžiavau ir gėriau kas buvo po ranka. Kadangi alchoholio čia nebuvo galėjau gerti viską.
YOU ARE READING
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...