28 Skyrius

101 7 0
                                    

...
-Vairuotojui ,nes gi turi kažkas nuvešti prie mokyklos. -nervingai atsakė.
-Manau galės nuvešti ir Arnas ,nes jis vis tiek atvažiuos manęs paimti ,tai ir tave prigriebs.

Tai pasakius brolis labai keistai pažiūrėjo į mane ir  padėjęs telefoną ant stalo nieko daugiau nesakė.
Baigusi valgyti, įsipyliau vandens į buteliuką ir žvilgtelėjau į laikrodį.Jis rodė <03:35>.
-Jau einam rengtis tuoj tūrėtų atvažiuoti Arnas. -sukuždėjau Hugui, nes bijojau prižadinti tėvus.
Kai jau moviausi striukę pajutau kaip suvibravo telefonas. Išsiėmiau jį iš kelnių kišenės ir pastebėjau,kad parašė Ana (koliaže).Atrašiau į jos žinutę ir įsikišusi telefoną į kišenę,pasiėmiau lagaminą ir laukiau kol apsirengs Hugas.

Staiga pro langą pamačiau atvažiuojantį juodą BMW markės automobilį kuris sustojo privažiavęs mūsų kiemą. Iš to supratau,kad tai Arnas. Susižvalgiusi su Hugu ir pagriebusi raktus nuo spintelės bei lagaminą išėjau iš namų. Priėję prie mašinos iš jos išlipo Arnas ir priėjęs prie manęs apkabino.
-Labas rytas. -šyptelėjo ir paėmęs mano lagaminą nunešė jį į bagažinę prigriebdamas ir Hugo, bei tuo pačiu pasisveikindamas su juo.

Įlipome į ją ir pasisveikinę su priekyje sėdinčia Frėja nuvažiavome nuo mano namų.
Važiavome kaledamiesi, buvo iš ties jauku, kai netrukus pasirodė mokyklos kiemas ir Frėja pradėjo tarškėti lyg užvesta. Ji kalbėjo negarsiai,tad net nesistengdama išgirsi ką žvalgiausi pro langą kai prie pagrindinių mokyklos durų išvydau didžiulį autobusą prie kurio buvo burys mokinių. Pasistatę mašiną aikštelėje, išlipome.

Nuėjau link Arno kuris ėjo išimti daiktų. Pagriebiau savo lagaminą ,bet ant mano rankos greit atsidūrė Arno ranka, kuri ramiai ir švelniai patraukė manają.
-Aš nunešiu.-šyptelėjo pažvelgdamas į mane.
-Ačiū.-šyptelėjau jam atgal ir greit nuėjau kartu su Frėja prie autobuso.
-Sakė nameliuose busime po 5,tad tikiuosi pateksiu bent su kažkuriuo iš jūsų. -susirūpinusi kalbėjo Frėja.

-Tikiuosi ,bet jei ir nepateksi ,manau Arnas sutvarkys,kad patektum,nesijaudink. -šyptelėjau ir pajutau kaip ji įsikibusi į mane pradeda eiti.
Lauke buvo tikrai šalta ,tad labai gailėjausi ,kad apsimoviau tik plonyčius kedus ,o ne žieminius batus. Tikiuosi Paryžiuje bus šilčiau nei čia...
Nuėję prie vienos iš grupelių kurioje buvo Ana ,Semas ,Edas ir dar keli kiti , pasisveikinome su visais ir tiesiog kalbėjomės apie įvarius dalykus ,kai staiga Arnas mane apkabino per pečius.

Turbūt  pamatė ,kad man šalta dėl virpėjimo, iš ties brebėjau visa. Netrukus pasijaučiau lyg rojuje. Man pasidarė taip gera ir šilta ,kad atrodė gyvenime daugiau nieko nebereikia tik jo šilto apkabinimo.

Bestovint tolumoje pamačiau ateinantį Tajų kartu su Greta ,tad šiek tiek keistai pasijutau. Man labai nepatiko ji ,tad tikrai jaučiausi nervingai, kad vėl kažką leptels, o ypač po to ką ji man padarė.
Tajus priėjęs prie mūsų pradėjo su visais sveikintis ir pamatęs mane lėtai prasiskverbė pro visus ir kiek atplėšęs mane nuo Arno apkabino ir į ausį sušnabždėjo.
-Labas rytas ,mažyte.

Pasijutau nemaloniai ,nes aš jokia jam mažytė ,bet nenorėjusi padaryti kažkokios scenos iš to nieko nesakiau ir nedariau. Tiesiog stovėjau. Lėtai pasukau galvą į Arno pusę ir pastebėjau jį kažkokį kitokį. Jis žiūrėjo į žemę ir buvo susiraukęs, su niekuo nesikalbėjo ,bet po kiek laiko Semas ,Edas ir dar keli vaikinai priėjo prie jo ir prasidėjo diskusijos.

Pasijutau kiek geriau ir stovėjau ramiau ,kai prie mūsų priėjo Greta ir į mane pradėjo žiūrėti labai įdėmiai. Nekreipiau į ją dėmesio ir tiesiog bendravau su Ana ir Frėja stovėdama Tajaus glėbyje.
Netrukus atvažiavo auklėtoja ir pradėjo visus skirstyti į grupeles po 5 kaip ir tūrėsime būti nameliuose ,nes pagal ją ten nebebus laiko susižiūrėti kas su kuo bus.
-Labas rytas, dar kartą. -priėjusi jau prie mūsų grupelės pradėjo skirstyti.-Kadangi būsime ne viešbučiuose ,o sodyboje toliau nuo miesto nameliai bus penkiaviečiai ,tad susižiūrėkite kas bus su kuo. -šyptelėjo mokytoja ir nuėjo prie kitų.

-Aš busiu su Greta ,Lora ,Semu ir dar kažkas galės prisijungti vienas prie mūsų. -kalbėjo Tajus.
-Nebesvaik !-paprieštaravo jam Ana.
...

Išgalvotas laikas Donde viven las historias. Descúbrelo ahora