47 Skyrius

84 5 0
                                    

..
-Kada spėjai persirengti ?-kiek nustebęs pažvelgė į mane.
Aš parodžiusi rankų gestą ,kad ateitų arčiau priėjau prie jo ir sušnabždėjau į ausį.
-Man atrodo Edas matė kaip aš rengiausi... Aš jo nepastebėjau. -pašnibždomis tariau.
Jis tik susiraukė ir pažvelgė į mane.
-Eik į apačią...-kiek ramiau pasakė ir nuėjęs prie Edo atsisėdo šalia jo.
Nuėjau į apačią ir atsisėdau virtuvėje prie stalo. Pasiėmiau vaisių ir pasidariau salotų . Naršiau telefone ir valgiau jas.

《《Arno POV》》

-Kažkas nutiko?-domėjosi Edas.
-Nieko. Eik į apačią tuoj ateis Tajus ir Semas ,norėjo kažką papasakoti mums visiems. -kalbėjau rimtai.
-Arnai ,aš tave pažįstu žinau ,kad kažką pasakė Lora kas tau nepatiko. -kalbėjo kiek nepatenkintas.-Tu dėl to ,kad ją mačiau vien po apatinių ir liemenėlės ?
Kai tai pasakė mano kraujas tiesiog užvirė ,sugniaužiau kumščius ir jau norėjau trenkti ,bet jis tarė.
-Aš ne koks iškrypėlis... Nežiūrėjau į ją ,beto turiu Ana kitos man nereikia. - prisidengdamas veidą kalbėjo .
-Aš tik pagazdinau brolau. -nusijuokiau ir patapšnojau jam per petį.-Kas mano tas tavo, pameni? - šyptelėjau.
- Išskyrus merginas. - jam ištarus abu prapliupome juokais.

Šiaip viduje vis dar buvau įniršęs ,bet nenorėjau to jam parodyti ,tad tiesiog suvaidinau ,kad tai juokai.
-Man vos širdis į kulnus nenusirito ...-išsigandusiu žvilgsniu pažvelgė į mane.
-Viskas gerai ,o dabar eime į apačią dar nieko nevalgiau. -suprunkščiau ir kartu su Edu ėjome žemyn.

《《Loros POV》》

-Merginos !-sušuko Arnas.-Kas darys valgyti ?-įžengęs į virtuvę tarė.
Kadangi visi buvo svetainėje teko man atsakyti.
-Manau pats. -šyptelėjau ir įsimetusi į burną apelsino skiltelę pažvelgiau į jį ir Edą.
-O ne ... aš nemoku gaminti. -vaidino nuliūdusį.
-Nori išmokysiu ?-šyptelėjau ir priėjau prie jo.
Edas nuėjo į kitą kambarį ,tad Arnas nieko nelaukęs prispaudė mane prie spintelės ir pradėjo bučiuoti.Jaučiau kaip jo rankos slenka žemyn mano užpakaliuko . Jis sustoja. Ir spustelėjęs jį kilsteli mane aukščiau. Aš atsitraukiu nuo jo ir pastumiu jį toliau nuo savęs ,taip atsukdama jam nugarą.
-Kaip šitą suprast ?-suurzgė Arnas.
...
Netrukus išgirdome tuksenimą į duris.
-Vėliau dar tūrėsi paaiškinti. -šyptelėjo ir surimtėjęs nuėjo prie durų.
Jas atidarė ir į vidų įėjo Tajus ir Semas ,jie nusirengė ir nuėjo į svetainę.Aš atėjau taip pat.
-Na tai pasakokit ?-prakalbo Arnas stovėdamas kartu su manimi tarpduryje.
-Žodžiu taip...Vakar vakarą Greta labai daug laiko praleido internete...nemiegojo pusę nakties ir ryte pabudę visi nuo keisto garso apačioje aišku nuėjome į ją.-pasakojo.-Kadangi pas mūsų namelis yra kiek kitoks nei jūsų Gretos kambarys yra apačioje ,o viršuje tik dvi lovos. Ir ką jūs manot ką mes ten radom ?-sužiuro į mus Semas ir susiėmė už galvos.- Greta ir kažkokį vaikiną vienoje lovoje besidulkinant !-pradėjo purtyti galvą.Mačiau jis buvo nustebęs.
-Kaip tas vaikinas atrodė ?-įsiterpė Hugas.
-Koks tavo suknistas reikalas ?!-sušuko Semas.
-Atsakyk !-sušuko ir Arnas Semui.
-Blondinas ,liekno kūno sudėjimo. -kalbėjo nepatenkintas .-Daugiau nesugebėjau jo pamatyti ,tad apibūdinti negaliu .

-Esmė tame ,kad mokytoja jį priėmė į mūsų namelį gyventi ,nes Greta pasakė ,kad tai Gretos ir Loros geras bičiulis. -pažvelgė į mane tokiu žudančiu žvilgsniu.
-Iš kur čia ištraukei ? Prie ko čia Lora ?-kiek suirzęs paklausė Semo Arnas.
-Klausėm auklėtojos. -nusuko žvilgsnį .
-Tai gali būti ...-užsiėmiau už lūpų ir pažvelgiau į Arną.
Nuėjau į virtuvę ... Negalėjau patikėti tuo ką girdėjau... bet ne tai negali būti Orestas,jis negalėtų čia būti ,bet mano ir Gretos geras bičiulis ...Tik Greta taip sugalvotų ,kad jis ir mano.

-Kas nutiko ?-į virtuvę įbėgęs Arnas prisiglaudė prie manęs.
-Tai Orestas. -pakėliau akis į jį.
-Koks Orestas ?-papurtė galvą.
Ak... aš jam dar nieko nepasakojau apie vakarykštį įvykį...
-Tai vaikinas su kuriuo buvau vakar ...
-Tu ką ?!-užšaukė ant manęs.
-Jis mano buvęs vaikinas kuris mane terorizuoja pastoviai. Neleidžia ramiai gyventi ir neatstoja nuo manęs...preitą kartą mane labai įskaudino todėl mano akys buvo tokios sutinusios. -pasakiusi jam viską pradėjau gausiai verkti.
-Iš kur jis žino, kad tu čia?
-Greta išdavė.. Viską pasakė, ką aš taip stengiausi slėpti.
-Ak Orestas.. Kodėl aš toks išsiblaškęs. Gi kalbėjau telefonu su juo ,kai dar buvome autobuse...

Išgalvotas laikas Where stories live. Discover now