...Į telefoną pradėjo skambinti Orestas .
Pakėliau ragelį ir net nespėjus jam ištarti nė žodžio pasakiau "Atstok!" ir padėjau ragelį. Pamačiau ,kad jis ir toliau skambina ,tad išjungiau telefoną . Įsijungiau muziką
ir nuėjusi iš garažo parsinešti dėžių pradėjau pakuotis daiktus .
Pirma į lagaminą susidėjau daiktus, kurie man patys svarbiausi ,o į dėžes susidėjau visą kitą kas bus reikalinga vėliau, knygos ,nesezoniniai ir nebūtini rūbai ,nuotraukos ,visokia nelabai naudojama kosmetika ir šiaip visokie niekučiai. Pasilikau tik patalus ir daiktus kurių man reikės šeštadieniui ir sekmadieniui. Labai daug daiktų išmečiau net negailėdama ir po viso to nuėjau miegoti, nes buvau labai pavargusi.Šeštadienis 12:00
Šį rytą atsikėliau labai vėlai ir iš karto pabudusi apsirengiau ,apsitvarkiau ir nuėjusi į apačią pavalgyti vėl kibau į tvarkymosi darbus .Baigiau tvarkyti savo kambarį ir nuėjusi į vonią, susidėjau viską kas liko. Padėjau mamai apačioje ir net pati nepastebėjau kaip atėjo vakaras
<18:46>
Tik prisėdau ant sofos pailsėti atvažiavo kažkokie penki vyrai, kurie padėjo išnešti didesnius daiktus ir tuomet prasidėjo pats sunkiausias laikas, kai tas visas supakuotas dėžes reikėjo peržiūrėti, užrašyti kieno tai daiktai ir kiekvieną dėžę nunešti į didžiulę mašiną skirtą gabenti daiktams. Kai namai buvo jau visai tuštut tuštutėliai ,užsisakėme greito maisto į namus ,viską suvalgėme ir nuėjome miegoti . Šį kartą miegojau tik su plonyčiu pleduku ,nes visi daiktai buvo išvežti. Buvo sunku užmigti ,nes buvo šalta ir nepatogu ,bet per vargus užmigau...
<03:30>
Labai išsigandau žadintuvo čirškesio ,tad pašokau iš lovos ir greit iš jos išlipusi nubėgau į vonią maudytis.Nusimaudžiusi išsidžiovinau ir išsitiesinau plaukus bei greit pasidariusi nedidelį makiažą nuėjau susidėti visą tą makiažą kurį naudojojau , tiesintuvą,džiovintuvą ir pleduką su kuriuo miegojau... Iš spintos išsitraukiau paliktus rūbus su kurias važiuosiu ,tai buvo tamsiai mėlini džinsai ,juoda maikutė ,juodi su baltais padais batai ,pilkas paltukas ir juoda rankinė kurioje buvo daiktai kuriuos galėsiu tūrėti lėktuve. Pasiėmusi lagaminą ir rankinę lipau į apačią .Girdėjau kažkas joje jau kalbasi ,tad nesistengiau lipti tyliai.
Nulipusi į pirmą aukštą pastačiau lagaminą prie dar dviejų ir nuėjau į virtuvę. Joje kaip bebūtų keistą buvo Hugas ir mama ...
-Labas rytas. -su šypsena į mane pažvelgė mama.
-Labas.. -nusišypsojau ir apkabinau ją.
-O! Sveiki! -kiek apsimiegojęs į virtuvę atėjo ir tėtis .
Mama iškepė kiaušinienės ,tad visi sėdome prie stalo valgyti kai tėtis prakalbo.
-Hugai , žinok ,kad aš pardaviau tavo mašina. -valgydamas pažvelgė į brolį.
-Ką ??-nustebo .
-Na ne tik tavo vieno ,bet ir savo... -kalbėjo ramiu balsu.
-Bet tu pats žinai ,kad ji man labai patiko!-kalbėjo kiek pyktelėjęs.
-Kai nuvažiuosim į Niujorką galėsi išsirinkti kokią tik norėsi. -kramtydamas maistą burnoje pasakė.
-Tuomet gerai...-tai pasakęs nutilo.Ištuštinę lėkštes nuėjome viską dar kartą apžiūrėti ir susirinkti likusius daiktus, kai staiga atvažiavo tėčio vairuotojas kuris padėjo susinešti lagaminus į mašiną .Jis turėjo mus nugabenti iki oro uosto,tad greit dar perėjau per visus tuos tuščius namus ir atsikvėpusi išėjau kartu su tėvais į lauką. Buvo iš ties sunku juos palikti, tiek daug prisiminimų buvo įsigėrę į kiekvieno kambario sienas, grindis, tiek daug atsiminimų... Juk augau čia, vakarėliai su draugais, šeimos vakarai.. bet privalėjau iš čia išvažiuoti. Lauke buvo beprotiškai šalta ir tamsu , atrodė ,kad net šilčiausiai apsirengęs žmogus gali sustinkti į ledo gabaliuką. Greit įlipome į šiltą mašiną ir nuvažiavome į oro uostą.
YOU ARE READING
Išgalvotas laikas
RomanceLaikas,tai gyvenimo momentas kuris lekia neapsakomai greitai ...tu tik vos spėji atsikelti ryte, žiūrėk diena jau baigiasi ,laikas miegoti ir vėl keltis ... viskas taip greit lekia... tie patys veidai ,tie patys tėvai ,draugai ar mokytojai ... viska...