67 Skyrius

84 7 1
                                    

《Rytas》》

Pramerkiau akis ir pajutau skausmą galvoje. Skaudėjo pilvą ir maudė visą kūną skausmu. Jaučiausi taip lyg būčiau sumušta. Arnas miegojo šalia manęs. Išlipau iš lovos ir nuėjusi prie jo spintos išsitraukiau juodą jo maikutę ir apsimovusi ją ant nuogo kūno nuėjau į apačią. Sugalvojau jį nustebinti ir padaryti pusryčius. Ieškojau jo milžiniškoje virtuvėje maisto produktų ir įrankių ypač ilgai, bet man tai visai patiko.
Gamindama vis sustodavau kažką dariusi ,nes sudurdavo pilvą. Ar taip rimtai turi būti ?

Ignoruodama tai pradėjau kepti blynus ,kai į virtuvę įėjo vien po apatinių Arnas.
-O tau tinka mano rūbai. -prikando lūpą priėjęs arčiau manęs. Jis įdėmiai nužvelgė mane.
Aš tik nusišypsojau ir perbraukusi ranką jo suveltus plaukus pabučiavau jį.
Nors tai ir negražu aš negalėjau atitraukti nuo jo kūno sudėjimo, raumenų. Viskas atrodė idealiai sudėta būtent jam. Padėjau blynus ant stalo. Pavalgėmė ir kai jau ketinome kilti nuo stalo išgirdome garsų durų rakinimą .
-Kas čia ?-supanikavau ir atsistojau .
-Kažkas grįžo. -sužiuro į mane.-Einam į viršų. -greit paėmęs už mano rankos pradėjo vestis ,bet jau buvo per vėlu.
-Sveiki. -tarė Arno mama įėjusi į vidų.

-Kiek aš tau galiu kartoti ,kad tai ne viešnamis !-sušuko jo tėtis ir metė lagaminėlį ant žemės taip išliedamas savo pyktį.-Kas tu dabar tokia ? -pažvelgė į mane.
-Aš tik Arno mergina. -nedrąsiai tariau.
-Ir paskutinė !-ryžtingai tarė Arnas ir spustelėjo mano ranką.
Benas (Arno tėtis ) tik pažvelgė į mus ir nuėjo į kitą kambarį. Jis buvo piktas ir vis tiek nepatenkintas. Visgi mes pusnuogiai prieš jį... Kokia gėda.

-Kur Frėja ?-paklausė Nikolė ,Arno mama.
-Ji? Išėjo pas Klaudiją. -kiek pasimetęs tarė jis ir nieko nebesakęs kartu su manimi užbėgo į viršų.
-Aš negalvojau ,kad jie taip greit grįš... Tikriausiai kažkas nepavyko. -maudamasis kelnes tarė.
-Tavo tėtis tikrai piktas ... -šukuodamasi plaukus tariau.
Jis tik atsiduso.

Baigę rengtis nuėjome į apačią ir nesutikdami nei Beno ,nei Nikolės išėjome iš jo namų. Sėdome į mašiną ir nuvažiavome.
-Norėjau ,kad žinotum vieną dalyką ...-negarsiai tarė ir nurijęs seilę pažvelgė į mane sustodamas mano kieme.
Aš rimtai pažvelgiau į jį.

-Manau tu esi mano viskas.
-Ta prasme?
-Na, manau tu esi ta mergina su kuria noriu pasenti. - jo balsas trūkčiojo.
Buvo labai keista tai girdėti iš Arno lūpų. Buvau labai laiminga, kad sutikau jį.
-Aš taip pat džiaugiuosi, kad sutikau tave. - tariau perteikdama savo mintis.
Netrukus pajaučiau pilvo pačioje skausmą ir staigiai atsisveikinusi lipau iš mašinos ir greitu žingsniu nubėgau link namų. Prisėdau ant lovos. Tuo tarpu į namus įėjo ir Arnas .

-Lora !-sušuko kviesdamas mane.
-Aš čia ...-negarsiai tariau.
Jis atėjo ir pamatęs mane ant lovos pribėgo prie manęs ir atsiklaupęs ant žemės sugriebė mano ranka.
-Kas nutiko ?Ar tai dėl vakar nakties ?Ar dėl to ką katik pasakiau?-klausinėjo.-Aš atsiprašau ...
-Man tiesiog visą dieną skauda pilva...-suurzgiau.
-Pilvą ?-nustebo.-Tai turbūt dėl pirmo karto. -tarė jis ir neryškiai nusišypsojo.

-O jau grįžot !-į svetainę įbėgusi Frėja tarė.
-Taip ir važiuojam namo ,tėvai kažkodėl grįžo,tad nenoriu problemų. Jeigu ką tu buvai pas Klaudiją !-griežtai kalbėjo jai.
Frėja tik apsisuko ir išėjusi iš kambario nuėjo rengtis.
-Prašau nebūk jai toks griežtas !-susiraukiau ir pažvelgiau į Arną.
-Ah...-atsiduso.

-Vakare važiuosim į vakarėlį. -ramiai tarė Hugas atėjęs ir pasisveikinęs su Arnu.
-Pas ką?-paklausiau.
-Pas Niną. -šyptelėjo.
-Na taip ir aš gavau kvietimą. -praistarė ir Arnas.
-Tai susitiksim vakare. -šyptelėjau.
-Jei išleis tėvai...-suurzgė Frėja įėjusi trumpam į kambarį.
-Išleis !-rimtai tarė Arnas.
-Gerai važiuokit jau ,vėliau tūrėsit problemų. -tariau ir nusukau žvilgsnį į šoną.

-Myliu. -tyliai tarė į ausį man ir karštai pabučiavęs išėjo.
Atsiguliau į sofą ir pagriebusi telefoną patikrinau jį. Jame buvo kelios žinutės nuo mamos ir tiek. Atsakiau į jas visas ir nuėjau į savo kambarį. Kritau į lovą, kai staiga pajutau skambutį į telefoną .
Pažvelgiau į jį ir pamačiau nežinomą numerį. Surizikavau ir paspaudžiau atsiliepimo mygtuką.
-O sveika!-tarė linksmai kažkoks vaikino balsas.
...

-O sveika!-tarė linksmai kažkoks vaikino balsas

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Išgalvotas laikas Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt