25 Skyrius

98 7 0
                                    

...vėliau ėmiau pastebėti kaip Greta pasišalina iš merginų zonos ir lyg niekur nieko nueina prie vaikinų. Kitaip sakant prisitrina prie jų ir pradeda flirtuoti, tik jai ne kaip sekasi. Jie tik juokiasi ir toliau kalbasi su ja. Jaučiuosi taip lyg pavydėčiau. Tik nežinočiau dėl ko.

Nusisukau nuo jų kai staiga pastebėjau ,kad Ana taip pat nuėjo prie Edo ir paliko mane vieną. Atėjo mokytojas ir liepė eiti rengtis, pamoka baigta . Tikrai apsidžiaugiau ,nes jau buvo kiek nejauku būti salėje. Nuėjau į persirengimo kambarį ir pradėjau rengtis kai atsiminiau savo mėlynėmis nusėtas kojas ir pradėjau jas slėpti. Pajutau kaip Greta į mane ima žiūrėti,o Ana pagriebia mano kelnes ir pamato kojas.
-Kodėl nieko nesakei apie tai ??-atsitūpia prie manęs.
-Koks skirtumas !?-piktai dėpteliu ir pagriebusi iš jos rankų savo kelnes apsimaunu ir viską susitvarkiusi pradedu dėtis daiktus į krepšį.
-Saugokis Gretos ,nes tavo kojos tai tik mažas jos darbelis. -keista išraiška į mane pažvelgė Ana.

Nesureikšminau jos žodžių ,bet geriau pagalvojusi patikėjau ja.
Taip ir praėjo visą dieną. Nuėjau miegoti ,o kitą rytą nunešiau auklėtojai pinigus ir visą kitą ką reikėjo kelionei. Prabuvau visose septyniose pamokose ir susitarę ryt 04:00 valandą ryto susitikti prie mokyklos atsisveikinome su auklėtoja ir išėjome namo.
Ėjau kartu su Ana ,nes Hugui buvo vos tik 5 pamokos ,tad jis jau seniai namie.

Eidamos su Ana namo vis kalbėjime ką vešimės į Paryžių, kai atėjo metas išsiskirti ir atsisveikinti. Parėjau tik 15:00 valandą ,tad reikėjo kuo greičiau susidėti daiktus ,kad spėčiau dar pailsėti. Grįžusi užėjau  į virtuvę kažką užkąsti,bet nieko neradau ,tad užsisakiusi picą pavalgiau ir nuėjau dėtis daiktų. Kai jau buvau beveik viską susidėjusi ir susiplanavusi, į kambarį įėjo tėtis .
-19:00 valandą važiuosime į mano boso namus ,tad greitai susiruošk ,jums su Hugu važiuoti yra būtina. Ilgai nebūsime ,nes rytoj jums į kelionę, kalbejau su mama. -su rūpesčiu žiūrėjo į mane tėtis .

-Nesijaudink taip ,juk pats žinai ,kad esi ir busi pats geriausias. -šyptelėjau ir staiga pajutau stiprų tėčio apkabinimą.
Jausmas buvo tiesiog tobulas.Seniai kada mane buvo kas apkabinęs taip nuoširdžiai ,tad labai džiaugiausi dėl to .
-Apsirenk kažką gražaus. -prieš išeidamas iš kambario tarė tėtis ir uždarė duris.
Greit nubėgau į spintą ieškoti ką rengtis ,nes iki išvažiavimo buvo likusios vos 45 minutės. Radau visiškai naują ,dar su etikete juodą suknelę su kvadrato formos iškirpte kuri ant kūno atrodė labai elegantiškai. Ji buvo tikrai labai trumpa ,bet kitokios suknelės netūrėjau. Pagriebusi juodus aukštakulnius sėdausi darytis ryškų akių makiažą. Pasidažiau lūpas ,prisiklijavau blakstienas ir apsirengusi suknelę ėjau garbanoti plaukų. Pasidariau didelias garbanas ,pasiryškinau dar kai kurias veido vietas ir įsivėrusi auskarus išgirdau mamos šuktelėjima iš apačios ,kad ateitumėmė. Pagriebiau iš spintos juodą paltą ir patraukiau link apačios.

Hugas ir tėtis buvo apsirengęs su kostiumais,o aš ir mama pabrėžiančiomis figūrą suknelėmis. Mama iš tiesų atrodė nuostabiai,kaip ir kiekvieną dieną.
Apsimovėme paltus ir išėjome iš namų.
Tikrai nesitikėjau to,bet mūsų laukė mašina kurioje buvo atskiras vairuotojas. Jis išlipo iš mašinos ir atidaręs dureles įleido mus į mašiną ir nuėjo į savo vietą prie vairo.
Kaip supratau tai buvo tėčio boso vairuotojas. Turbūt jis labai turtingas ,kad gali leisti tokią prabangą sau...

-Beje ,tai Džošas.-atsisukęs į mus prakalbo tėtis parodydamas į vairuotoją.
-Nuo šiol jis bus mūsų nuosavas vairuotojas.-vis dar ramiai kalbėjo tėtis.
Visos mintys mano galvoje lyg susimaišė. Galvosi minčių kratinys ,nes tikrai nesitikėjau to. Viskas lyg filme vyksta žaibišku greičiu. Vieną akimirką aš kraunuosi daiktus kelionei ,o kitą jau vykstame į nežinia kokio žmogaus namus vakarienei.

Staiga sustojome prie didžiulių vartų kuriuos atidarė kažkoks tamsiai apsirengęs viriškis. Uždaroje teritorijoje pamačiau nerealiai didelį ir gražų namą bei sodą, kai staiga automobilis sustojo.

Išgalvotas laikas Donde viven las historias. Descúbrelo ahora