15 Skyrius

101 6 0
                                    

...pamačiau Hugą. Sėdintį prie stalo ir prie nosies laikantį rankšluostį kuriame ledo gabalas. Pažvelgiau į jį ,o jis tiesiog patraukė jį nuo veido. Lūpa buvo įtrūkusi ,o iš nosies bėgo kraujas.

-Tai Anos vaikino darbas ?-lyg žinodama paklausiau.
-Nori pasakyti ,kad matei kas nutiko ?-nustebo.
-Ne.-tvirtai pasakiau.-Ana sakė ,kad dėl preito vakaro tu nuo jos vaikino gali nukentėti ...
-Ugh...-atsiduso ir nuėjo į viršų.
Pasitaisiusi valgyti ,pavalgiau ir susirinkusi daiktus lipau laiptais į viršų.

Atsisėdau į lovą ir išsitraukusi knygas pradėjau daryti namų darbus ,kai vis nedavė ramybės Greta ir Tajus . Kas juos sieja? Įsijungiau viena iš socialinių tinklų . Suvedžiau Tajaus vardą ir iš karto išmetė jį "Taju Gimbrel" . Apžiūrinėjau jo paskyrą ir pasijaučiau kiek kitaip nei įprastai . Nuotraukos buvo labai gražios, visur jo draugų kompanija  . Daug jų buvo iš vakarėlių ar lenktynių. Radau kelias foto iš sporto salės ir vieną vienintelę kaip jis stovi lauke prie kepsninės be maikutės. Kažkodėl susigėdau nors aplink nieko nebuvo.Jo kūnas buvo ...Tieisog Tobulas, tie tobuli linkiai. Žiūrėjau į jo nuotrauką kai net pati nesuprataukas su manimi darosi .Greit užrakinau mobilųjį telefoną ir kibau į namų darbus.

《《Po 2valandų》》

Keista ,bet šioje mokykloje namų darbų per vieną dieną uždavė tiek daug ,kad juos tūrėjau daryti beprotiškai ilgai. Viską susidėjau į kuprinę ir nuėjusi į spintą pradėjau ieškoti kūno kultūros aprangos, kai netikėtai iš apačios išgirdau mamos šūktelėjima ,kad ateičiau .Pakilau nuo lovos ir greit nubėgau į apačią.

-Eik prie durų atėjo kažkokia mergina !-šuktekėjo mama iš virtuvės.
Nupėdinau link durų ir priėjusi prie jų pamačiau Aną.
-Ką tu čia darai ?-kiek pašnibždomis paklausiau.
-Kadangi netūrėjau tavo numerio teko ateiti.-šyptelėjo ir užsikišo plaukus už ausies taip susigėsdama.

-Pas Semą, vieną iš keturių populeriausių vaikinų yra rengiamas vakarėlis ,tad noriu ten eiti ,tik ,kad vienai nebus įdomu ...
-Ir ką tu tuo nori pasakyti? -pasidomėjau įtardama, jog ji nori, kad eičiau kartu .
-Einam kartu su manimi ?-nusišypsojo ir pažvelgė į mane. Mano spėjimas pasitvirtino.
-Aš negaliu... Jau šešios vakaro,ryt į mokyklą. -niūrokai atsakiau.
-Ryt į mokyklą nereikia , pati pasižiūrėk mokyklos tinklalapyje. -šyptelėjo.
-Ką..
-Važiuojam ??-nekantraudama klausė.

Kiek žiūrėjau į ją ir nors ir nenorėjau važiuoti negalėjau jos palikti.
-Na gerai važiuoju ,bet tik dėl tavęs. -šyptelėjau.
-Omg !!! Tu pati geriausia !-greit atsisuko į mane ir apkabino.-Apsirenk kažką gražaus ,nes ten bus ir Greta, reikia padaryti taip ,kad į mus atkreiptų dėmesį ,o ne į ją. -nusijuokė.
-Tai jau tikrai. -taip pat juokiausi.
-Pasiimk ir vaikiną su kuriuo ryte ėjai į mokyklą...
-Hugą ?-šyptelėjau.
-Na taip ,aš ir vėl užmiršau jo vardą ...
-Būna  -nusijuokiau.
-Tai už 40 minučių jei suspėsi būk mano kieme ,nuvažiuosime iki vakarėlio su mano vaikinu. -šyptelėjo ir jau norėjo eiti.

-Tavo vaikinas trenkė Hugui jis nekaip atrodo ,tad nežinau kaip čia bus jei jis važiuos ...
-Ką ?? Mano vaikinas jam trenkė ??-labai nustebusi klausė.
-Na taip ...
-Viskas bus gerai ,aš su juo pasikalbėsiu.-apkabino ir išėjo.
Nieko nelaukusi nuėjau iki Hugo kambario ir papasakojau viską kur,kas ,kaip,kada ir kodėl važiuosiu į vakarėlį,tad paklaususi ar jis nori kartu,sutiko.

Išėjau ruoštis...
Įėjusi į spinta ieškojau gražios suknelės , bet niekaip negalėjau rasti kažką tinkamo,tad pagriebusi pirmą pasitaikiusią tikrai buvau patenkinta tuo ką ištraukiau.

Išgalvotas laikas Donde viven las historias. Descúbrelo ahora