Bölüm 11

33 6 0
                                    

Gerçekten güzel bir yüzüm olduğunu fark ettim. Makyaja ihtiyaç duymazdım normalde ama makyaj özgüven aşılamıştı biraz da. Kendimi aşırı mutlu hissediyordum bugün.

Tırnaklarıma baktım french olayı tam benlikti. Okul formamı giydim. Lacivert Eteğim dizimin bir karış üstünde bitiyordu. Eteğimin içine soktuğum beyaz gömleğin ilk iki düğmesini açıp ucunda küçük bir ay olan kolyemi taktım kolyenin zincirini kısa tutmuş boynumda görünmesini istemiştim. Koluma beyaz saatimi taktım. Beyaz kırmızı mavi şeritli çorabımı giydim. Converslerimi de giydikten sonra evden çıktım.

Hala okul için erken sayılırdı yolun üstündeki marketten kruvasan aldım . 

Yiyerek ağır adımlarla okula vardım. Çok kişi yoktu erken gelmiştim çünkü. Sınıfa girdiğimde sınıfta iki kız ve bir adet Armağan vardı telefonuyla ilgileniyordu. İçeri girdiğimde bakışları bana döndü gözlerinin aşağıdan yukarı doğru oynadığını gördüm.

 İçeri girdiğimde bakışları bana döndü gözlerinin aşağıdan yukarı doğru oynadığını gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elçin ' bugün bir farklı güzel gözüküyorsun nehir' dedi.

içten bir şekilde gülümsedim çantamı sırama koyarken. Yanında oturan sevgi

' zaten çok bir güzel kızsın ama bugün gerçekten farklı gözüküyorsun ha bu arada mısır püskülü saçlarından kurtulduğuna sevindim. ' sonrada güldü.

Onu bozmamak adına ben de güldüm. ' teşekkürler ' dedim kısaca. Sırama oturdum. Saçlarım hiç de mısır püskülü gibi değildi bir kere.

İlk dersin başlamasına kadar olan süreyi müzik dinleyerek geçirdim. Onunda kulağında kulaklık vardı. Nasıl müzikler dinlediğini merak ettim. İlk derse girerken iklim ve diğer arkadaşlarımdan güzel iltifatlar almıştım. Mutluydum.

İlk ders bittiğinde armağan hemen kulaklığını tek kulağına taktı bende kendi kendime onu taklit ederek . mavi kulaklığımı sağ kulağıma yerleştirdim. Kulaklığın diğer ucunu siyah telefonuna takarken bende tıpkı onun gibi serçe parmağımı kaldırdım telefona taktım kulaklığımı.

Sol kolunu masasına uzatıp kafasını yavaşça kolunun üzerine yasladı. Bende aynı onun gibi sol kolumun üzerine yattım. Onun iki sıra arka çaprazında oturduğum için beni göremiyordu.

 Onun iki sıra arka çaprazında oturduğum için beni göremiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EftalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin