Terler içinde uyandığımda. Görüşüm yavaş yavaş açılamaya başladı. Elimi alnıma götürdüm buz gibi terdi. Gördüğüm rüya zihnimde bir film karesi gibi dönüyor tekrar başa sarıyordu. Hızlıca ayağa kalkıp odamdan çıktım banyoya girdim. Yüzümü soğuk suyla buluşturdum. Yetmiyormuş gibi defalarca çarptım yüzüme soğuk suyu . aynaya baktım. Şok ifadesi vardı yüzümde.
Yıpranmış sararmış bir kağıt parçasına bakıyormuş gibiydim.
Odama geri döndüm. Üzerimdeki formalardan kurtulup pijamalarımı giydim. Pencereyi açtım içime temiz bir hava çektim. Annem arkamda belirdi
' uyandın mı kızım ? Gel yemek yiyelim ' kafamı salladım.
Yorgun adımlarla Mutfağa geçerken ' daha iyi misin ? ' dedi. Kafamı salladım tekrar.
' müdür yardımcınız aradı. Okuldan koşarak çıkmışsın merak etmişler '
Bir şey demedim. Halim yoktu.
' toparlan kızım her ne olduysa dünyanın sonu değil kendini harap etme böyle önemli olan hatalarında ders çıkarmaktır '
Kafamı salladım. Annemin söylediklerini kendime inandırmaya çalıştım.
' yarın gitmeyeceğim okula '
' gideceksin '
'hayır '
' kaçmak seni hafifletmez kızım. '
' yeter ' diye bağırdım. ' gitmeyeceğim dedim ' hızla masadan kalkıp odama gittim sertçe kapattım kapıyı. Birden sinirlenmiştim
Yaptığım şey yine anlamsızdı. Anneme patlamıştım. Pişmanlık hızla vücuduma yayıldı. Kapıyı açtım. Mutfağa geri döndüm.
' özür dilerim... gideceğim ' dedim anneme. sonra odama gitmek üzere arkamı döndüm
' nehir ' dedi annem.
' yemeğini ye '
Kafamı sallayıp az önceki yerimi aldım. Sessizce yemeğimizi yedik.
' babam nerede kaç gündür ? '
' bilmiyorum ' şaşırmamıştım.
' eline sağlık ' dedim ve kalktım masadan.
Odama girdim. Kapıyı kapattım. Işığı yakmadım.
Kendi kendime konuşmaya başladım
' yarın okula gideceksin derslerine odaklanacaksın ve bu şekilde devam edeceksin ' diye tembihledim kendimi
Sonra tekrarladım ' sadece derslerine odaklanacaksın '
Kalkıp ışığı yaktım saat 11 olmuştu. Ne kadar uykum olmasa da kendimi zorladım. Rüya görmemeyi umarak uykuya daldım.
---
' nehir kalk hadi geç kalacaksın ' alarmı durdurup tekrar uyumuştum. Şimdi ise annem üstümdeki yorganı çekiştirerek beni uyandırmaya çalışıyordu bense çıplakmışım gibi yorganı sıkı sıkı tutup üstüme örtmeye çalışıyordum. Sonunda kalktığımda annem beni çekiştirerek banyoya soktu
' yüzünü yıka kahvaltın hazır hadi acele et '
dediğini yapıp soğuk suyla yüzümü yıkadım. Birazcık ayılmıştım.
Birkaç bir şey yiyip odama yöneldim. İçimde korku vardı. Gitmek istemiyordum okula. Utanıyordum daha doğrusu. İklimin yüzüne nasıl bakacağımı düşünüyordum. Kendime direnerek formamı giydim. Düne nazaran saçlarım oldukça dağınık ve bakımsız görünüyordu. Tarağı elime alıp acı çekerek saçlarımı taradım. Önüme gelen saçlarımı tel tokayla arkamda tutturup. Serbest bıraktım. Yüzüme hiçbir şey sürmeden çantamı düzenleyip evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eftalya
Fiksi RemajaAh deniz... Koyu mavi güzelliğin bana aşık olduğum sessizliği hatırlatırken. Daha derinlerine baktığımda canımı yakıyorsun . nefret etmeye başlıyorum senden. Sen... kalbimi kanatarak çekip çaldın benden. Bak o sol göğsümdeki koca boşluk hal...