O enerjiyle çantamı alıp bir omzuma taktım. Gömleğim ve eteğimi elime aldım. Hızlı adımlarla spor salonundan çıktım.
Okula girdiğimde etrafımdaki insanları yararak ilerliyordum. İnsanları ittiğimi arkamdan söylendiklerini biliyordum. Ama şu an gözüm dönmüş haldeydi. Ne ara sınıfın önüne geldiğimi bile hatırlamıyordum. Sınıfın kapısını sertçe açtım. Açtığım kapı duvara çarparak büyük bir ses çıkarttı. Herkesin gözleri benim üzerimdeydi şimdi.
İklimi gördüm. Armağanın yanındaydı. Sınıftan içeriye bir adım attım. Gözlerimi iklime dikmiştim. Sınıftan çıt çıkmıyordu. İklimin gözleri bana döndü sonra da elimde tuttuğum formalara...
Formaları görmesiyle yüzüne geniş bir gülümseme yayıldı. İşte biliyordum. O yapmıştı.
Bir adım attım. Şu anda bedenimde hakimiyet kuramıyordum. İçimdeki zincirlere vurulan canavar zincirini kırıp saldırmak için çırpınıyordu.
' formalarımı bu hale sen getirdin ' diye bağırdım. Bu bağırış bu ses bana ait olamayacak kadar yüksek ve sertti. İklimin yüzündeki alaycı gülüş daha da genişledi. Oturduğu yerden kalkarak ayağa kalktı. Bana doğru bir adım attı
' evet... ben yaptım ellerime sağlık '
' iklim... benim sabrımla oynama ' dedim tehditkar bir tonda.
Tiz bir kahkaha attı. Çok keyifli görünüyordu.
' sen benim sevgilimin resmini çizersin bende senin resmini formana çizdim ' dedi
Anlamamıştım. Gömleğimi tekrar yukarı kaldırıp üstüne baktım. Sırtını döndürdüğümde sırtında fosforlu kalemlerle çizilmiş bir yüz vardı.
Kaşları birleşik, bıyıklı, suratında noktaları olan çirkin bir surat çizmişti gömleğimin sırtına. Şimdi Vücudumu bir alev sarmıştı. Formaları hızla yere fırlattım.
Üzerime yürümeye başlayarak ' ne oldu kedicik. Zoruna mı gitti ' dedi gülerek.
' sen... ' demeye kalmadan suratıma tükürmüştü. Gözlerimi sıkı sıkı yumdum. Yüzümdeki tükürüğü avucumla silerek yüzüne baktım.
Bu bardağı taşıran son damlaydı. Gözlerimi açtığımda karşımda pişkin pişkin sırıtan yüzüyle karşılaştım. Sağ elimi hızla kaldırıp yanağına sınıfı dolduran bir sesle yapıştırdım. Kafası yana düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eftalya
Teen FictionAh deniz... Koyu mavi güzelliğin bana aşık olduğum sessizliği hatırlatırken. Daha derinlerine baktığımda canımı yakıyorsun . nefret etmeye başlıyorum senden. Sen... kalbimi kanatarak çekip çaldın benden. Bak o sol göğsümdeki koca boşluk hal...