Çizdiğim ufak resim bittikten sonra kağıdı elime aldım. O gerçekten çizilesi biriydi. Bunda benim suçum yoktu. Kendime kızmaya alışmıştım artık. Kendimden başka arkadaşım yoktu. Onunla da sürekli cebelleşme halindeydim.
Kurşun kalemi elime tekrar aldım. Kağıdın sağ alt köşesine yazdım
' iklimin sevgilisi '
Bunu kendime hatırlatmak için yazmıştım.
Onu çizmem çok aşağılayıcıydı benim için.
O benim konuşmalarımı duymazlıktan gelen. Beni yok sayan kafama top atan. Beni sürekli ispiyonlayan biriydi.
Gözlerim kalemi tutan elime indi. Mosmor büyük bir iz bırakmıştı. Neredeyse elinin izi çıkmak üzereymiş. Ben ise onu karalıyordum. Kağıdıma.
Çalışma masamdan kalkıp kendimi yatağa fırlattım. Ne yorucu bir gündü bu böyle. Bir sürü duyguyu gene aynı anda yaşamıştım. Tek günde 4 mevsim yaşıyordum. Bu normal değildi. O normal değildi.
Anneme karşı da küçük düşmüştüm. Üstüne üstlük bir de bir şeyleri yanlış anladığı kesindi.
Yataktan kalkıp mutfağa yöneldim. O sırada kapının zorlandığını duydum. Annem işteydi.
İçimi bir ürperti sardı. Temkinli adımlarla mutfaktan çıkıp kapının olduğu tarafa adımladım. Kapı açıldığında bir an için korkmuş olsam da gelen babamdı.
Beni karşısında görmeyi beklemiyordu. ' nehir? Sen neden gene bu saatte evdesin ? '
' bunu benim sana sormam lazım baba eve gelmek için annemin işe gitmesini benimde okula gitmemi bekleyip evde kimse yokken mi geliyorsun '
' sen ne biçim konuşuyorsun benimle? Tabi ki hayır az öne aradığımda annenin şirkette olmadığını söylediler bende evdedir diye onunla konuşmaya geldim ' dedi bugün neşesi yerinde değildi.
' ne konuşacaktın ' dedim.
' boşanma davamızı erkene çektirmeye başarabildim diyecektim ' dedi.
Kalbim cız etti babam neden bu kadar hevesliydi.
' baba? Başka biri mi var? '
' saçmalamaya başladın nehir. ' dedi ciddi bir tonda
' ne o zaman bu acelen bir şeyleri düzeltmeye çalışmıyorsun bile bu kadar basit olabilir mi 19 yıllık bir evliliği bitirmek' dedim sitemle.
' sen anlamazsın kızım. Büyüklerin işine karışma. '
Dedi.
' büyüklerin işine karışma ' diye tekrarladım seslice. Ardından hızla odama girdim. Arkamdan gelmedi. Gelmezdi de .
Az sonra ' ben çıkıyorum ' diye bağırdı ve kapının kapanma sesini duydum. Neden böylesin baba. Dedim içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eftalya
Teen FictionAh deniz... Koyu mavi güzelliğin bana aşık olduğum sessizliği hatırlatırken. Daha derinlerine baktığımda canımı yakıyorsun . nefret etmeye başlıyorum senden. Sen... kalbimi kanatarak çekip çaldın benden. Bak o sol göğsümdeki koca boşluk hal...