Zero

20.9K 314 18
                                    

SZEREPOSZTÁS

FŐBB SZEREPEKBEN:

CHARLOTTE PARKER:

A nevem Charlotte, de mindenki csak Charlie-nak hív. A szüleimmel és az egyetlen testvéremmel egy kisvárosban élünk, és ott is járunk iskolába. Nem mondhatnám magam valami különleges lánynak, sőt valójában teljesen átlagos vagyok. A napjaim igazából csak tanulással és olvasással telnek, illetve edzésekkel. Nos, igen. Khm... Tagja vagyok a Theodore Roosevelt Középiskola pomponlány csapatának. De hogy minek? Ezt mindennap megkérdezem magamtól.

Na jó, tudom rá a választ:

Piper miatt.

PIPER PEPPER:

Ő állt szóba velem először a suli első napján és azóta is ő a legjobb barátnőm. Tudni kell róla, hogy egy igazi extrovertált személyiség. Velem ellentétben imád szerepelni és a figyelem középpontjában lenni. Hullámos barna hajának és formás alakjának köszönhetően szinte le se tudja vakarni magáról a fiúkat, mondjuk nem mintha akarná. Ja, és imád bulizni is. Ebbe mondjuk eddig még nem tudott belerángatni.

MASON PARKER (a legidegesítőbb ember a világon):

Ő a bátyám. Igazából szerintem elég, ha csak felsorolok néhány vele kapcsolatos fogalmat: kupleráj, trehányság, arrogancia, bunkózás és gusztustalan evés. Tény, hogy hétből hét nap elég nehéz őt elviselni, illetve vele élni, de azért van neki néhány jó tulajdonsága is (mélyen eltemetve). Például tehetséges sportoló. Az iskolában szinte istenítik azokat a diákokat, akik benne vannak a suli amerikai foci csapatában, és ő benne van. Sajnos még én is szurkolok a csapatnak, mint azt már tudjátok. Szurkolok neki és a legjobb haverjának, Westonnak is.

WESTON EVERETT:

Az idegesítő bátyám haverja már az óvoda óta. Szinte folyton ott lebzsel nálunk és kiesz minket a vagyonunkból. Egyébként van saját otthona is, megkérdeztem. Ja, és ő a focicsapat irányítója és kapitánya is egyben, és mondanom sem kell, a suli legnépszerűbb pasija. Ő és a bátyám egyfolytában csajoznak, ami szerény véleményem szerint undorító és még kínos is rám nézve. A suli lánytársaságának zöme emiatt vagy megvet engem, vagy barátkozni akar velem, hogy a közelükbe férkőzhessen. De szerencsére Piper nem ilyen. Rá valamilyen oknál fogva nincs hatással a gusztustalan bátyám és Weston bája. Ami még az utóbbi fiút illeti... Nos, egyetlen állandósult hobbija a csajozáson kívül, hogy engem szekál.

Tehát már nagyjából tisztában vagytok mindennel. Amit még nem említettem: Piper és én 17 évesek vagyunk, Mason és Weston ezzel szemben 19. Tudom, hogy furcsa, de a mi sulinkban 5 évfolyam van, mert az első év az csupán nyelvi előkészítő volt. Mondjuk rajtam kívül az az egy tanulással töltött év senkin nem látszik meg...



Charlie Parker vagyok, ez pedig az én történetem.





































Kedves Olvasó!

A sztori olvasása közben hagyd magad mögött az iskolai/munkahelyi/ magánjellegű gondjaid! Mindenféle nyűg vagy szívfájdalom megvár később is, te most csak és kizárólag magaddal törődj! Feledkezz meg a valós életről és engedd át magad a Szívzűr a gimiben világának! Ennyi nyugi alanyi jogon jár mindenkinek.
Hidd el, jó vége lesz. 🧡

Jó elmélyülést, jó kikapcsolódást, jó olvasást kívánok! 💛

A képek forrása: Pinterest.

Szívzűr a gimiben ✅Where stories live. Discover now