Odaya girdiğimde aynanın karşısında kendisine bakıyordu. Üst kısmı ve askıları papatyalarla süslü, eteği kat kat tülden, zarif bir gelinlik giymişti. Saçlarını iki sıra, balıksırtı örgüsü yapmış, iki ucunu yukarda topuz haline getirmişlerdi. Gördüğüm en güzel gelindi. Benim gelinimdi. Böyle günlerce izlesem asla bıkmazdım. Beni fark edince gülerek döndü.
"Güzel olmuş muyum?" Dedi.
Gidip ellerini tuttum. "Harika olmuşsun. Hep öylesin zaten." Dedim.
"Heyecanlı mısın Peki? Benim midem bulanmaya başladı. Hem heyecandan, hem afacandan." Dedi.
Diz çöküp karnına doğru konuştum.
"Bu gece anneyi rahat bırak ufaklık. O deftere imza atmak zorunda, başka bir kaza çıksın istemeyiz." Dediğinde Kainat, kocaman bir kahkaha attı. Dünyada duyduğum en güzel sesti.
"Ne diyor, kabul etti mi?"
"Evet, bu gece rahatınıza bakın diyor." Elimi cebime attım. "Hatta hazır diz çökmüşken, son şeyi de hallet dedi." Kainat anlamadan bakarken ben cebimden kırmızı kadife, yuvarlak kutuyu çıkarmıştım.
"Pars, biz zaten evleniyoruz." Dedi içinden çıkacağı bilerek.
"Evet. Ama doğru düzgün teklif edemedim." Dedim.
Kutuyu açıp, bir ay öncesinde onun için özel hazırlatığım. Tasarım pırlanta yüzüğü uzattım.
"Sevgilim. Aşkım. Kainat Turna. Beni affederek, asla hakkım olmayan bir hayatı bana hediye ediyorsun. Seni bir daha asla kırmayacağıma yemin ediyorum. Seni çok seviyorum. Benimle evlenir misin?"
"Bir daha hakkım yok dersen, bırak evet demeyi seninle o nikah masasına yürümem. Sen her şeyi hak ediyorsun. Ve bende seni çok seviyorum. Ve evet, seninle evlenirim." Dedi, ciddi ciddi bakınca güldüm.
Yüzüğü parmağına takıp, ayağa kalktım. Beni ufacık öptü. Makyaj bozulursa Berkem onu boğardı.
"Bu arada." Dedim bakışlarımı kaçırıp, "ben bir şey itiraf edeceğim." Bakışları değişti. "Baban galiba beni öldürmek istiyor." Dedim.
Önce anlamadı ama sonra bir daha güldü.
"Annem, hamile olduğumu ağzından kaçırmış. Ondan öyle davranıyordur. Korkma torununu babasız bırakmaz." Dedi.
Yalandan rahatlamış gibi yaptım. Öpmek için eğilirken arkamızdan bir çığlık yükseldi.
"Sakın Pars. Makyajı bozulur." Diye Berkem içeri girince Kainat'a bakarak gözlerimi devirdim. Kainat'ın sağ yanına geçip, elini tuttum.
"Merdivenin başına geçin, müzik başlayınca aşağı inersiniz." Berkem talimatlarını tamamlayıp, bizden kafa sallamayla onay alınca aşağı indi.
"Kainat Pusatoğlu, olmaya hazır mısın?" Dedim. Yeşil gözleri ile gülerek bana döndü.
"Hazırım."
🍎🍬🍎🍬🍎🍬
Nikâh masasında şaka yapmak için eveti biraz geç söyleyince Pars'ın ne kadar gerildiğini fark ettim. Ona hem biraz acıdım. Hem de istemsizce mutlu oldum. Düğünün artık sonuna gelmiştik. Bütün misafirler gitmişti. Annemler daha yeni evden çıkıyorlardı.
Büyük bir masanın başında ben, Pars, Fırat, Gamze, Berkem ve Alper. Hep beraber oturuyorduk. Berkem kasıtlı olarak. Alper'den uzakta oturmuştu. Hâlâ onu affetmiyordu.
Bu kızın inadı, katırda yoktu herhalde. Hâlâ bana bir şey hissetse, barışmamız için Pars'a yardım eder miydi? Bütün gece gözlerini ondan alamamıştı Alper.
Ama ben biliyordum. Bir gün Alper Berkem'i onu çok sevdiğine ikna edecekti. Gamze ile Fırat'ta bu gece çok mutlulardı. Herkesin mutlu olması benim mutluluğumu iki katına çıkarmıştı. Kafamı yanımda oturan Pars'a çevirdiğimde, onun zaten beni izlediğini gördüm. Kulağıma eğildi.
"Seni seviyorum, Kainat Pusatoğlu."
"Seni seviyorum, Pars Pusatoğlu."
🍎 -son- 🍬
Bu hikayemi beğendiyseniz, diğer üç hikayeme de göz atmayı unutmayın. Onları da beğeneceğinize eminim.
Yasak vadi》Bitti.
Günahşk》 Bitti.
Sahtekar》Bitti.
Pamuk şekeri》Bitti. (Bu hikayedeki Berkem ve Alper çiftinin hikayesidir.)
İntikam》Devam ediyor.
Yeraltı Krallığı》Devam ediyor.
İhanetin Gölgesinde》Yakında.
melikey897yldz arkadaşımın hikayesine de göz atar mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMA ŞEKERİ
RomanceBirbirine zıt iki insanın karşı konulmaz aşkına hazır mısınız? Sanırım evet dediniz? O halde sizi duygusal, zeki, güzel, çalışkan Kainat ile inatçı, zeki, yakışıklı, ama ilişkilere karşı, hatta zayıflık olarak gören Pars'ın aşk serüveni ile baş baş...