/Taehyung szemszög/
Ha az ember azt hiszi, hogy a múlt fintora mégsem éri utol, igenis rosszul gondolja.
-A KUR-va életbe már, hogy..
-Nyugi Kook -félig levéve fejhallgatóm halkan nevettem fel, nehogy felkeltsem a már alvó szüleim és húgom.- Miért nem ordibálsz inkább végig?
-Mert Chim itt alszik.. -ha nyammogása eddig nem is, de az oldaláról hallatszó zacskózörgés adta tudtomra, hogy csak úgy falja a chipset mérgében.
Mire eljutottak a szavai az agyam egy hátsó pontjába, már éppen máshol jártak a gondolataim, így nem is volt csoda, hogy ezek zökkentettek ki a gondolkodásból.
Hatásszünet. "Mit keres ő ott?"
-Chim? Úgy érted, Jimin? -akaratom ellenére mélyült el, csengett hidegen a hangom. Egyszerűen zavart, hogy megint ez lett a téma.
Az utóbbi napokban Jungkookot csak a szőkeségről hallottam beszélni. Chim így, Chim úgy.. Rettenetesen kezdett elegem lenni belőle.
-Jah -motyogva felelt, gondoltam teli szájjal.- Amúgy ezt meg akartam kérdezni. Miért gyűlölöd őt ennyire?
-Nem gyűlölöm -vágtam rá szinte azonnal.
-Olyan vagy mint az ablak. Simán átlátok rajtad -felelte gyerekesen kuncogva, mire én is elmosolyodtam.- De most tényleg..
-Egy idegesítő, hisztis faszkalap. Ennyi -sóhajtottam rekedtesen. Valójában nem ez volt az igazság.. A saját hibámból lett olyan a kapcsolatunk, amilyen.- Már csak a jelenléte is irritáló -folytattam színtelen hanggal.
-Szóval nem zavarna ha mondjuk, megdugnám?
Egy pillanatra az ürességtől kezdtek csengni füleim.
A mellettem pihenő képkeretre nézve hagytam, hogy összeszoruljon a mellkasom a benne fekvő kép láttán.
Vigyorogtunk, olyan gondtalanok voltunk, jól éreztük magunkat..
-Mit akarsz?! -ordítottam végül meglepetten a mikrofonba, majd számra fogtam, és csak remélni mertem hogy nem voltam olyan hangos mint amennyire az hallatszott.
-Napok óta gecire feszült vagyok, aztán tegnap megraktam egy csajt, de úgy látszik nem nagyon segített.
-Nem mondod, hogy rá izgulsz?! -meredtem előre hitetlenül.
Nem lepett volna meg ennyire, ha mondjuk rá is emlékszik. De így.. Az egy dolog, hogy Kook és én néha-néha megtettünk egymásnak egy-két dolgot, de azt kétlem, hogy közte és Jimin közt elcsattant volna egy csók is.
-Jiminre? Lehet. Nemt'om. De ezek szerint zavarna -vigyorát nem kellett látnom, a hangján lehetett érezni a grimaszt, ami akkor azon az átkozottul jóképű arcán pihent.
-Nem.. Azt csinálsz vele amit akarsz -elfojtottam az előtörni akaró sóhajomat.- De ezt most miért tőlem kérded? -meredtem értetlenül a képernyőre, tovább szüneteltetve a játékot.
-Nagyon úgy tűnik mintha védeni akarnád.
-Egy időben nagyon is védeni akartuk -ismét szinte azonnal válaszoltam gátlástalanul, kicsit elködösült tekintettel.
-Akartuk?
Igen.. Akartuk. Csendesen megráztam a fejem, és inkább elköszöntem mielőtt további felesleges dolgokat fecsegtem volna. Így is már hajnalra járt az idő, holnap pedig korán kellett kelnünk, hogy beérjünk a suliba, ráadásul az orvoshoz is el akartam kísérni Kookot.
ESTÁS LEYENDO
~Within The Walls~ /VMinKook FFC/
De Todo"Ez a kötelék köztünk rosszabb, mint bármiféle hazugság az életünkben. Pedig hazudtunk. Azt mondtuk, hogy szeretjük egymást." Három középiskolás fiú élete nem olyan könnyű, főleg akkor, ha mindegyikük másféle múlttal rendelkezik. Valami azonban mégi...