Norėčiau su visais pasidalinti vietomis, kurios man patiko, tačiau buvo išimtos iš istorijos:)
NESTIJOS POKALBIS SU EVANU APIE IZABELĘ (po įvykio bibliotekoje)
- Aš nesuprantu tavęs. Kodėl tu taip stengiesi dėl Izabelės? Nors mačiau ją tik kartą, tačiau nuomonei susidaryti to pakako. Ji tarsi klastinga gyvatė su angelo kauke, - prunkštelėjo Evanas sutelkdamas visą savo dėmesį į mane.
Pasijaučiau kiek nejaukiai sulaukusi tokio klausimo. Ar aš žinojau atsakymą? Ar išvis toks egzistavo? Su Izabele mus siejo gana ilga istorija. Visgi gyvenome kartu vos ne du ištisus amžius. Tik deja, toji istorija nekėlė geriausių prisiminimų, kaip kad norėčiau.
- Aš ir pati nesuprantu Izabelės. Bandžiau gyventi jos pasaulyje, tapti jos geriausia drauge, - sakiau viską kas slėgė mano širdį. Manau tik dabar ėmiau pamažu suvokti ką dariau su savo gyvenimu. - Tu nesupranti. Aš užaugau be savo tikrosios šeimos. Troškau pajusti tą namų šilumą ir meilę, turėti seserį ir mylinčius tėvus. Visa širdimi norėjau būti kažkam reikalinga, žinoti, jog kažkas manęs laukia. Bet taip nebuvo. Vos spėjusi pajusti tą laimės skonį tuoj pat nudegdavau.
- Tokius žmones, kaip ji reikia ištrinti iš savo gyvenimo. Tai nereiškia, kad tu pasiduodi, - atsitraukęs nunarino galvą, bandydamas slėpti per daug emocijų parodančias akis. - Žinok, suprantu tave daug geriau nei gali įsivaizduoti.
- Aš atsiprašau, - po ilgos tylos prabilau ir tuoj pat nuleidau akis į žemę. - Jaučiuosi tikrai nekaip. Dar niekada gyvenime nesijaučiau tokia pasimetusi. Nesuprantu kas su manimi darosi. Tiesiog, šiuo metu vyksta tiek daug, jog mano silpna galvelė to nebeapdoroja.
- Viskas gerai, - išspaudė nedidelę šypseną. Bet pagaliau ši buvo tikra. – Izabelė neverta tavo pastangų.
Evanas priėjęs stipriai mane apkabino ir pažadėjęs, kad greitai ir vėl susitiksime nieko nelaukęs paleido mane. Po akimirkos jau nebemačiau ir jo paties. Širdyje pajutau keistą virptelėjimą, o veidą apniuko liūdesys. Neįprasta taip ilgėtis nepažįstamojo. Bet jau nebežinau, ar šis žmogus tik nepažįstamasis išgelbėjęs mano gyvybę.
YOU ARE READING
Baltoji Ugnis (BAIGTA)
Fantasy„Galios, magija ir elementai nėra gėris - tai prakeiksmas." Nestija ir Derenas, tai dvi visiškai skirtingos asmenybės, gyvenančios įvairių sugebėjimų turinčių žmonių karalystėse. Jau nuo seno skilusios Saulės ir Mėnulio karalystės nesutaria viena su...