+18 Kısımlar Vardır🔞Genç adam gülerek telefonda mesajlanırken ateşin geldiğini fark etmemişti bile. "Günaydın..!" Fethi kafasını sallamakla yetinirken tüm ilgisi telefondaydı. "Kiminle mesajlaşıyorsun yine..?" Fethi kahkaha atarken telefonu bıraktı. "Alev... Taş gibi hatun..! Akşam tekmiş ama gidemicem..!" Ateşin şaşkınlıkla kaşları havalanırsan güldü. "Alev seni eve çağırıyor ve sen gitmiyorsun..! Beni güldürme Fethi..!" Fethi aklına gelen kadın ile gülümserken ateş onu süzdü. "Randevum var akşam..!" Ateş fethiye yaklaştı. "Kim bu şansız kadın..?" Fethi gözlerini devirdi. "Eylem... yemek yiyeceğiz..!" Ateş gözlerini büyütürken güldü. "Hani şu aylardır ilgisini çekmeye çalıştığın eylem... sevgilisi olan eylem... Raşit Alptekinin kızı eylem..!" Fethi kafasını sallarken ateşin şaşkınlığı ile kahkaha attı. "Aynen be oğlum ne uzattın... dedim ben sana gör bak geceyi birlikte geçiricez... benim içim imkansız yoktur.!" Ateş şaşklınlığını bir kenara atıp konuşmaya başladı. "Oğlum bulaşma kıza... eylem alptekin o..!" Fethi omzunu silkerken gülümsedi. "Gör bak kendi benimle yatağa girmek isteyecek..!" diyip büyük bir kahkaha attı. "Sen nasıl ikna ettin kızı..?" Fethi masadaki faturayı ateşe uzattı. "Arabama çarptı..!" Ateş kaşlarını havalandırdı. "Gerçekten o mu çarptı..?" Fethi kafasını aşağı yukarı salladı. "Vallahi ben bişey yapmadım o çarptı..!" Ateş kafasını sallarken ayağa kalkıp göz kırptı. "Hadi ben kaçar, sana kolay gelsin..!" Fethi kafasını sallarken telefonu eline alıp alevle mesajlaşmaya devam etti.
Genç kadın mekanın önüne gelmesi ile gülümserken arabadan çıktı. "Çok gerilere park etmeyin, fazla kalmayacağım..!" Vale kafasını sallarken eylem yavaş adımlarla restoranda girdi. Masalara tek tek göz gezdirirken fethiyi görmesiyle üstünü düzeltip ilerlemeye başladı. Fethi heyecanlı bir şekilde kadını beklerken geldiğini görünce gülümsedi. İnce askılı saten elbisesinin içinde nefes kesici dururken saçları hafif dalgalı yapmıştı. "Hoşgeldin..!" Eylem gülümseyip elini uzatırken fethi yanağına yaklaşıp samimi bir öpücük kondurdu. Fethinin hareketi ile eylem etrafa bakarken fethi de ona bakıyordu. "Merak etme burda tanıdık olmaz..!" Eylem kafasını sallarken Fethinin sandalyesini çekmesi ile oturdu. "Mekana senden önce kokun geliyor..!" Eylem duyduğu cümle ile gülümsedi. "Ben bu sözlerden etkilenmiyorum fethi..!" Fethi kahkaha atarken garson menüyü getirdi. "Yalnız ben seni etkilemeye çalışmıyorum..!" Garson onlara bakarken eylem menüyü açtı. Eylem sadece salata siparişi verirken fethi kaşlarını çattı. "Çok sipariş vermedin mi..?" Eylem kahkaha atarken omzunu silkti. "Ben bu saatlerde çok ağır şeyler yemiyorum..!" Fethi sapıkça gülümserken eyleme yaklaştı. "Fiziğinin neden bu kadar kusursuz olduğunu şimdi daha iyi anladım..!" Eylem gözlerini devirip geri çekilirken başlarındaki garsona bir bakış attı. Eylem gözü ile garsonu işaret ederken fethi ona baktı. "Kardeşim biz seni unutmuşuz ya kusura bakma..!" Garson gülümserken fethi siparişleri verip yolladı. "Aklımı başımdan alıyorsun, dibimizdeki garsonu bile görmüyorum..!" Eylem gülümserken fethi de güldü. "Bana neden hep iltifat ediyorsun..?" Fethi omzunu silkip dudaklarını büzdü. "Vallahi doğaçlama oluyor, böyle bir güzelliğin karşısında sözcükler dilimden akıyor..!" Eylem kahkaha attı. "Fethi her gün bir sürü güzel kadınla yatıyorsun, adın hep mankenlerle yazılıp çiziliyor..!" Fethi omzunu silkerken masadaki sudan bir yudum aldı. "Hiçbiri umrumda değil..!" Eylem kafasını salladı. "Fethi sana şunu söyliyim, ben o yatağa attığın kadınlara benzemem, onlardan biri değilim..!" Fethi gülerken kafasını sallayıp tıpkı eylem gibi masaya yaklaştı. "Beni reddeden ilk kızsın biliyorsun demi..?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Bu bir başarı mı..? Ödül mü almam lazım..?" Fethi kahkaha attı. "Evet bu bir başarı..!" diye mırıldandı. "Benimle konuşup görüşmekten neden bu kadar kaçıyorsun..?" Eylem histerik bir gülüş attı. "Kaçmıyorum... senin nasıl bir adam olduğunu biliyorum... tek amacın beğendiğin her kızla beraber olmak..!" Fethi bir yudum daha su içti. "Bence beni yanlış tanıyorsun..!" "Bence çok doğru tanıyorum, bu son yemeğimiz fethi kulaksız... Birdaha görüşmemek üzere hoşçakal..!" Eylem hızla masadan kalkarken Fethi de ayaklandı. "Eylem..!" diye arkasından mırıldanırken sıkıntılı bir nefes verdi. "Ben bilirim bu zor kızım tavırlarını..!" Mırıldanmasıyla suyu kafasına dikip mekanın çıkışına doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize