36. Bölüm 'Özledim'

1.7K 51 16
                                    



   Genç kadın koltukta öylece oturmuş düşünürken Eda'da kadının yanına oturdu. "Eylem!" Eylem hiçbir tepki vermeden öylece karşıya bakıyordu. "Ara herkesi düğün iptal!" Mırıldanması ile Eda kafasını sallarken Eylem'in saçını geriye itti. "Tamam da sen neden böylesin canım? İstediğin olmadı mı? Eylem omzunu silkti. "Sen Emre'nin bakışlarını, yüzündeki hayal kırıklığını görmedin Eda, kalbime bıçak batırdı sanki... kendimi çok suçlu hissediyorum!" Eda kadının sırtını sıvazladı. "Yapma eylem kendine bunu, aşık olmadın diye kendini suçlayamazsın!" Eylem'in yeniden gözleri dolmaya başladı. "Kendimi asla affetmeyeceğim, çok üzüldü Eda!" Eda eyleme sarılırken eylem de sıkı sıkı sarıldı. "Olması gereken oldu, doğru olan buydu!" Eylem kafasını sallayıp gözyaşlarını silerken Eda gülümsedi. "Dün ne yaptınız Fethi ile? Odayı da baya dağıtmışsınız!" Eylem saçlarını geriye attı. "Bi ara baya kavga ettik, bağırdık çağırdık ama birbirimizden vazgeçemeyeceğimizi anladık... ben artık onsuz yapamam Eda... Fethi benim içim olmuş artık, koparamam kendimi!" Eda gülümsedi. "Eee Canan?" Eylem gözlerini devirdi. "Senin tahmin ettiğin gibi numaraymış... yok Paris'te evlenmeler felan!" Eda kahkaha attı. "Bak sana demedim mi? Boşuna harap ettin kendini!" Eylem kafasını salladı. "Ama ben Canan'a sormaz mıyım? O kadar konuştuk onunla, hepsi yalanmış!" Eda omzunu silkti. "E kız napsın? Fethi zorlamış!" Eylem kafasını sallarken ayağa kalktı. "Ben bir duş alıp kendime geleyim!" Eylem merdivenlere yönelirken Eda'nın seslenmesi ile durdu. "Fethi ne zaman gitti!" Eylem biraz düşünüp gözünü kıstı. "Saate tam bakmadım ama sabaha karşıydı, feci şekilde uykusuzum!" Eda gözlerim büyüttü. "Hmmm n'aptınız bakayım tüm gece!" Eylem gözlerini devirip güldü. "Edaaaa!" diye mırıldanıp merdivenlerden çıkarken Eda da arkasından bakıp güldü.

Canan zorlukla gözlerini açıp etrafa bakınırken yatakta doğruldu. Saate bakıp gözlerini büyütürken hızla yatakta kalktı. Sessizce kapısını açıp fethinin odasına doğru ilerledi. Tıklattıktan sonra beklerken ses gelmemesi ile içeri girdi. Fethi'nin yatakta uyuduğunu görünce kaşlarını çatarken dokundu. "Fethi uyan!" Fethi omzunu silkip yatmaya devam ederken Canan gözlerini devirdi. "Fethi kalk ya merak ediyorum ne oldu. Akşam düğün var deme oturup ağlarım bak şimdi!" Fethi zorlukla gözlerini açarken Canan'a baktı. "Sence akşama düğün olsa ben burda mışıl mışıl uyuyabilir miyim?" Fethi'nin mırıldanması ile Canan kocaman gülerken hızla sarıldı. "Oh be sonunda ya, çok korktum bişey yapamadın diye!" Fethi geri çekilirken yatağın başlığına yaslandı. "Eee anlat hadi ne yaptınız? Ne konuştunuz?" Fethi sırıtarak duvarı izlerken Canan da ona bakıyordu. "Bütün gece birlikteydik, sabaha karşı geldim eve... konuştuk işte... her şeyin bir oyun olduğunu anlattım... onu hala deliler gibi sevdiğimi söyledim!"  Canan gülümsemesini büyüttü. "Şimdi kız benden nefret ediyordur, kıskandı o kadar!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Yani her şeyin benim planladığımı biliyor, artık sana ne der, nasıl davranır bilmiyorum!" Canan sıkıntılı bir nefes verirken Asya ve Ateş odaya girdi. "Abi düğün iptal olmuş!" Asya'nın mırıldanması ile Fethi gülüp kafasını salladı. "Barıştınız yani!" Asya yatakta abisinin üzerine atlarken Ateş kahkaha attı. "Biliyordum barışacağınızı, Aslan abim benim!"

Genç kadın zilin çalması ile sokak kapısına yöneldi. Kapıyı açarken gördüğü adamla gülümsedi. "Hoşgeldin!" Fethi kadının alınından öpüp içeri girerken koltuğa oturdu. Eylem de yanına oturup başını göğsüne koydu. İkisi de sıkı sıkı birbirine sarılırken eylem konuşmaya başladı. "Her şey bitti, bitiren de Emre oldu!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Seninle zorla evlenemem dedi!" Fethi kadının saçını öptü. "Doğru demiş!" diye mırıldanırken eylem akan gözyaşını sildi. "Onun mutsuzluğunun üstüne mutlu olur muyuz Fethi?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Bilmiyorum eylem, bildiğim tek şey mutluluğu hak ettiğimiz!" Eylem kafasını sallarken fethi geri çekildi. "Tamam üzme artık kendini, ben Emre'yi senin kadar masum bulmuyorum!" Eylem kaşlarını havalandırıp "Neden?" diye sordu. "Yani sonuçta seni sevdiğimi bile bile evlenme teklifi etti... hatta seni sevdiğini hiç düşünmedim her şeyi bana inat yaptı." Eylem kaşlarını çatıp geri çekildi. "Emre sevdi beni fethi, ben onun sevgisini hissettim!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem seninle bunu tartışmak istemiyorum, sinirleniyorum çünkü!" Eylem kafasını sallarken kafasını tekrar adamın göğsüne koydu.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin