45. Bölüm 'Nişan🍷'

526 27 9
                                    



Genç kadın su dolu küvetin içinde oturmuş boş boş karşıyı izlerken akşamki nişanı düşünüyordu. O hariç evdeki herkes büyük bir heyecan ve hazırlık içindeydi. Eylem küvetten çıkıp durulandıktan sonra bornozunu giydi. Aynanın karşısına otururken Fethi ile anıları birer birer gözünün önünden geçiyordu. Bakışlarını pencereye çevirip yağan karı izlerken hafifçe gülümsedi. Bu acı ile nasıl başa çıkacağını bilemezken üstüne mutlu görünmek zorundaydı. Sıkıntılı bir nefes verip bakışlarını pencerenden çekti. Kapının açılmasıyla aynadan kapıya baktı. "Eylem sen napıyorsun burda? Hadi hazırlanda kardeşine yardım et biraz." Eylem belli belirsiz kafasını sallarken "Tamam anne." diye mırıldandı. Genç kadın dolabının kapağını açıp elbiselerine baktı. Çıkardığı siyah elbiseye bakıp gülümsedi. İlk sergisinde adamın hediye ettiği elbiseye büyük bir üzüntü ile baktı. Elbiseyi kendi üstüne tutup aynadan süzdü. Onu giymeye karar verirken gözyaşını sildi.

   Hande parmağındaki ojelerin kuruması için hızlı hızlı üflerken berjerde oturup dışarıyı izleyen ablasına baktı. Onun üzgün haline anlam veremezken yerinde kıpırdandı. "Abla neyin var senin?" Eylem Hande'yi hiç duymazken dışarıyı izlemeye devam ediyordu. "Abla sana diyorum." Eylem bakışlarını dışarıdan çekip kardeşine baktı. Yalandanda olsa kocaman gülümserken konuşmaya başladı. "Çok güzel olmuşsun canım." Hande de güldü. "Gerçekten mi? Bu daha makyaj bitmemiş hali." Eylem kardeşini izlemeye devam etti. "Çok güzelsin, umarım hep mutlu olursun." Hande ablasının bu üzüntülü bakışları ile kaşlarını havalandırdı. "Abla senin neyin var?" Eylem omzunu silkti. "Hiç, halsiz hissediyorum kendimi, üşüttüm galiba." Hande kafasını sallarken acı ile inledi. "Ay lütfen yavaş olun biraz." Makyöz kafasını sallarken devam etti. "Sen sanki bu elbiseyi daha önce giymiştin." Eylem elbisesine bakıp gülümsedi. "Evet, çok seviyorum bu elbiseyi." Hande elbiseyi süzdü. "Keşke sanada bizim moda evinden bir şeyler diktirseydik. Neyse artık düğüne dikeriz." Eylem kafasını sallarken Ayfer odaya girdi. "Nasıl gidiyo hazırlık?" Eylem annesinin suratına hiç bakmazken Hande güldü. "Burda her şey yolunda... fethilerin evinde yolunda mı acaba? Kış bahçesini istediğim gibi yapmışlar mı?" Ayfer güldü. "Bizim hizmetlileri gönderdim, başındalar kontrol ediyorlar." Hande kafasını salladı.

Eylem yavaş adımlarla merdivenlerden çıkarken sıkıntılı bir nefes verdi. Merdivenin başında gördüğü adamla duraksarken derin bir nefes alıp verdi. Fethi kadını aşağıdan yukarıya süzerken konuşmak için dudaklarını araladı. "Eylem." Genç kadın adamın konuşmasına fırsat vermeden hızlıca odaya girerken Fethi arkasından bakakaldı. Ateş Fethinin arkasından gelip adama baktı. "Ne oldu? Niye durdun?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylemler gelmiş." Ateş kafasını salladı. "Hemde benim aldığım elbiseyi giymiş." Fethinin gözleri dolmaya başlarken odanın kapısına baktı. "Fethi kendine gel, şuan sırası değil." Fethi kafasını sallarken derin bir nefes alıp merdivenlerden aşağıya indi. Kış bahçesine bakarken annesi ve babasıda hazırlıklarla ilgileniyordu. "Oğlum, handeler gelmiş, gördün mü?" Fethi belli belirsiz kafasını sallarken annesi göz devirdi. "Fethi akşam nişanlanıyorsun, ne bu surat?" Fethi gömlek yakasını düzeltip annesine baktı. "Yok anne bu kadar oluyor maalesef." Annesi sıkıntılı bir nefes verip giderken Fethinin aklı hala eylemdeydi.

   Hande aynadan son kez kendini süzüp beyaz elbisesinin eteğini düzeltirken eylemde onu izliyordu. Hande ablasına bakıp gülümsedi. "Nasılım?" diye büyük bir heyecanla sorarken eylem zoraki bir şekilde gülümsedi. "Çok güzelsin." diye mırıldanırken Asya içeri girdi. "Herkes geldi, her şey hazır." Eylem kafasını sallarken Hande'ye baktı. Hande büyük bir heyecanla kapıdan çıkarken eylemde arkasından yürüyordu. Fethi ilerde durmuş gelmelerini beklerken gözleri handede değil arkasındaki kadındaydı. "Nasıl olmuşum." Fethi kadına hiç bakmazken gözleri hala eylemdeydi. "Güzel." diye mırıldanırken Hande gülümsedi. Kol kola kış bahçesine girdiklerinde herkes alkışlarken eylem öylece onları izliyordu. Fethi ve eylemin kaçamak bakışlarımı Ayfer fark ederken sıkıntılı bir nefes verdi. "Hadi birkaç kadeh bir şeyler içelim." Asya'nın cümlesi ile garson elinde tepsi ile gelirken eylem aldığı kadehi direkt kafasına dikti. Herkes ona bakarken eylem ikinci kadehide tepsiden aldı. "Eylem yavaş." Ateşin kulağına mırıldanması ile eylem gözlerin üzerinde olduğunu fark edip gülümsedi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin