55.Bölüm 'Çılgınlık'

416 31 4
                                    



İkiside şaşkınlık içinde açılmak için zorlanan kapıya bakarken Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Niye geldi ki şimdi?" Eylem bilmşuorım anlamında kafasını yana yatırırken hala Fethinin üstündeydi. "Fethi'cim içerde misin sesler geliyor." Hande'nin cümlesiyle fethi üstündeki kadın ile birlikte doğrulmaya çalışırken ikiside koltuktan yere düştü. "Ahh belim." Fethinin mırıldanması ile eylem dudağını ısırırken hala adamın üstündeydi. "Fethi o sesler ne noluyor?" Eylem adamın üzerinde kıpırdanırken elini adamın beline götürdü. "Ay iyi misin çok acıdı mı?" Fethi kadının telaşlı hali ile gülerken fısıldayarak konuşuyorlardı. "Güzelim üzerimden kalkarsan daha iyi olucam." Eylem daha yeni adamın üzerinde olduğunu fark ederken hızla kalktı. "Hande sertçe kapıya vururken ikiside ayağa kalktı. "Fethi napıcam nereye saklanıcam." Fethi etrafa bakarken eli ile teras kapısını işaret etti. Eylem teras kapısına yönelip açmaya çalışırken Fethi üstünü düzeltiyordu. "Fethi açılmıyor bu." Kadının cümlesi ile Fethi yardıma giderken ikiside kitlenmiş olan kapıyı açmaya çalışıyordu. "Of otomatik kitlenmiş bu!" Fethinin cümlesi ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi kapıyı açar mısın telaşlanıyorum." Fethi kapıya bakıp başını tutarken eylemde ona baktı. "Koltuğun arkasına saklanırım ben." Eylem çantasını alıp koltuğun arkasına geçerken Fethi yavaş adımlarla kapıya ilerleyip kilidi açtı. Kapı açılır açılmaz Hande Fethiye sarıldı.

"Aşkım korktum açmayınca... bir şey oldu sandım sana." Fethi Hande'yi kollarından hafifçe iterken Hande etrafa baktı. "Çalışırken uyuyakalmışım duymadım." Hande kafasını sallarken adamın açılmış gömlek düğmelerine, sehpadaki yemeklere ve iki tane olan şarap bardağına baktı. "Tek değilsin galiba." Fethide bardağa bakarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Ateş burdaydı az önce... gitti." Hande kafasını sallarken dikkatle etrafı incelemeye devam etti. "Neden geldin sen?" Hande gülümsedi. "Merak ettim seni. Aradım açmadın. Görüşmedik hiç bugün." Fethi masadaki evrakları gösterdi. "Baya yoğun çalışıyorum bu aralar, kafamı kaşıyacak vakit yok." Hande kafasını sallarken çaktırmadan terasa baktı. "Bugünlük bu kadar yeter bence, bak zaten yorulmuşsun... evine gidelim." Fethi kafasını sağa sola sallarken masaya oturdu. "Hande daha bir sürü işim var, eve gitmem mümkün değil. Hatta şuan oyalıyorsun beni." Hande'nin yüzündeki gülümseme silinirken kafasını salladı. "Ben taksiyle geldim beraber geçeriz diye." Fethi kolundaki saatte bakıp ayağa kalktı. "Ben seni şirketin aracı ile göndereyim." Hande sıkıntılı bir nefes verip kafasını sallarken kapıya doğru ilerledi. İkiside odadan çıkarken eylemde koltuğun arkasından çıkıp derin bir nefes aldı.

   Genç kadın koltukta oturmuş adamın gelmesini beklerken bir yandanda saatine bakıyordu. Sıkıntılı bir nefes verip koltuktan kalkarken montunu ve çantasını alıp kapıya doğru ilerledi. Elini kapının koluna atmasıyla kapı açılırken adamla burun buruna geldi. "Güzelim nereye?" Eylem saçını kaşırken yüzünü buruşturdu. "Geç oldu gideyim ben." Eylem cümlesini bitirdikten sonra tam gidecekken Fethi kolundan tutup tekrar odanın içine çekti. "Eylem noldu?" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi benim hevesim kaçtı ya, morelim bozuldu. Hiç konuşacak halimde yok." Fethi kadının yüzünü avuçlarının içine alırken okşadı. "Hande için mi?" Eylem belli belirsiz kafasını salladı. "Biz evlendikte ne olacak böyle Fethi? Handeyle sen nişanlısın ve o sana çok aşık." Fethi kadının cümlesinin bitmesiyle dudağına uzanıp kısa bir öpücük kondurdu. "Halledicez hepsini merak etme." Eylem geri çekildi. "Ama nasıl? Hep böyle mi olacak? Ne hayallerle geldim ben bu akşam senin yanına şuanki halimize bak ama." Fethi gülümseyip kadını kendine çekti. "Ne varmış halimizde? Ben her daim hazırım." diyip kadının dudağına uzanırken eylemde hemen karşılık verdi. Fethi yavaş adımlarla kadını koltuğa doğru yürütürken adamın telefonun çalmasıyla eylem geri çekildi. "Yok evren bizim kavuşmamızı istemiyor." Kadının mırıltısı ile Fethi büyük bi sinirle telefonuna baktı. "Bunu açmam lazım." Eylem kafasını sallarken Fethi telefonu açıp konuşmaya başladı. Eylem montunu giyerken telefonla konuşan adamın yanağına öpücük kondurup hızla odadan çıktı. Fethi arkasından bakıp sıkıntılı bir nefes verirken bir yandan da telefonla konuşmaya devam etti.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin