Genç kadın zorlukla gözlerini açarken yatakta doğruldu. Karşı koltukta gördüğü adamla kaşlarını çatarken gözlerini tekrar açıp kapadı. Etrafa göz gezdirdikten sonra dünkü kıyafetleriyle yattığını fark edince gülümsedi. Yataktan kalkarken karşı koltuktaki adama doğru ilerledi. Yüzünü özenle incelerken hafifçe tebessüm etti. "Uyurken daha yakışıklı olduğumu söylemişlerdi..!" Fethinin konuşmasıyla eylem geri çekilirken göz devirdi. "Uyumuyor muydun sen..?" Fethi koltuktan kalkarken kahkaha attı. "Ben dün geceyi hatırlamıyorum, inşallah çok saçmalamamışımdır..!" Eylem dün gece hakkında hatırlamadıklarını öğrenmeye çalışırken fethi çaktırmadan güldü. "Hiçbir şey olmadı, zaten hemen otele geldik, uyudun direk..!" Eylem kaşlarını havalandırırken "Hiçbir şey olmadı..!" diye mırıldandı. "Tamam ben bir elimi yüzümü yıkayıp geleyim..!" Fethi kafasını sallarken arkasından baktı. "Hiçbir şey olmadı... sadece benim olmak istediğini söyledin..!" Mırıldanmasıyla gülümserken masadaki çizimlere ilgisini yöneltti. Eline alıp tek tek bakarken çantanın içinde ucu gözüken çizime bakışları kaydı. Lavabonun kapısına göz attıktan sonra yavaş hareketlerle kağıdı çantadan çıkarırken gördüğü çizimle gözlerini büyüttü. "Bu benim..!" Mırıldanmasıyla kocaman gülerken kağıdı iyice inceledi. Kapının açılmasıyla Fethi elindeki kağıdı çizimlerin en altına koyarken eyleme doğru ilerlemeye başladı. "Bende odama gideyim, duş alıp geleyim... Beraber kahvaltı yapıp havaalanına öyle geçeriz..!" Eylem kafasını sallarken kapıya doğru ilerlediler. Fethi gülümseyip kendi kapısına doğru ilerlerken hızla içeri girdi. Dış kapıya yaslanıp yere otururken kocaman bir kahkaha atmaktan kendini alıkoyamadı. "İnanmıyorum beni çizmiş..!" Ayağa kalkıp üstündekileri çıkarırken yüzündeki gülümsemeye engel olamıyordu. Telefonu masaya bırakmasıyla küçük br kağıt parçası görürken kaşlarını havalandırdı. "Yarım kalmış hesabımızı unutmadım..!" Okuduğu yazı ile kağıdı elinde sıkması bir olurken ağzından küçük bir küfür firar etti.Genç kadın tabağındakileri iştahlı bir şekilde yerken kendisini hayran hayran izleyen adamı fark etmesiyle durdu. "Aç değil misin sen..?" Fethi gülerken "Seni izledim, doydum..!" diyip kahkaha attı. Eylem gözlerini devirirken "Aşk olsun..!" diye mırıldandı. Fethi içinden "İnşallah..!" diye mırıldanırken masada eyleme yaklaştı. "Tamam şaka yaptım, ye hadi..!" Eylem omzunu silkerken Fethi ekmeğe reçel sürüp uzattı. "Lütfen ye..!" Eylem biraz düşündükten sonra ekmeği alıp yerken Fethi kocaman güldü. "Fethi ben çok heyecanlıyım... ilk sergim ve senin sayede yapıyorum..!" Fethi gözlerini devirirken sıkıntılı bir nefes verdi. "Bir daha senin sayende dersen, konuşmayacağım seninle..!" Eylem gülümserken ağzına fermuar çekti. "İstanbul'a dönünce bir sürü işim var, mekana göz atmam lazım, tamamlamam gereken birkaç çizim var, dekoru ayarlamam lazım, ha tabi birde ikramlıklar için casting şirketi bulmam lazım... davetiyeler de var..!" Genç kadının heyecanlı bir şekilde konuşması adamın hoşuna giderken dikkatlice izlemeye devam etti. "Sadece bu heyecanını görmek için bile her şeyi yaparım..!" Eylem hareretli konuşmasından fethinin cümlesini duymazken heyecanına bir türlü engel olamıyordu. "İşin varsa, kalkalım o zaman... Uçağı kaçırmayalım..!" Eylem kafasını sallarken ikisi de ayağa kalktı. Hızlı adımlarla mekanın çıkışına doğru ilerlerken birbirine bakıp güldüler.
01 Gün Sonra
"Girişte renkli çizimler olsun, sona doğru kara kalem ve porte çizimlerini koyarız..!" Genç kadın mekanın dekoru hakkında fikirlerini söylerken ensesinde hissettiği nefes ile irkildi. "Kolay gelsin..!" Fethiyi görmesiyle kocaman gülümserken "Sağol..!" diye mırıldandı. "Arkadaşlar biraz ara verelim, sonra devam ederiz..!" Çalışanları gönderdikten sonra Fethiye doğru dönerken konuşmaya başladı. "Nasıl gidiyor..?" Eylem etrafa bakınırken derin bir nefes alıp verdi. "Gördüğün gibi, her şey karışık... 6 gün var daha ortada net olan bişey yok..!" Eylemin umutsuz cümleleri ile Fethi kaşlarını havalandırırken elini tuttu. "Bak bana, böyle konuşma... koskocaman 6 gün var daha... Bir sürü iş halledelir... Hem ben yanındayım... birşeye ihtiyacın olursa söyle bana..!" Eylem kafasını sallarken gülümsedi. "Teşekkür ederim Fethi..!" Fethi kafasını sallarken eylem elini geri çekti. "Hadi bana bir kahve ısmarla..!" Eylem memnuniyetle kafasını sallarken çıkışa doğru ilerlediler. "Eda ben karşıdaki cafedeyim, yarım saate gelirim..!" Eda kafasını sallayıp gülümserken fethi ile bakıştı. "Eda'da mı ressam..?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Yok o şu an gazetecilik okuyor, ama çok yakın arkadaşım..!" Fethi kafasını sallarken cafeye doğru yürümeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize