57. Bölüm 'Bedel'

414 29 1
                                    



Eylem hızlıca üstünü giymeye başlarken adam odasındaki çıplak kadını arsızca süzüyordu. Eylem üzerindeki bakışları hissetmesiyle gözlerini devirirken bağrışma sesinin çoğalmasıyla sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi hadi giyinsene gidip bi bakalım." Fethi omzunu silkerken yatağa yaslandı. "Eylem kollarım acıyor, sen giydirsene." Eylem gülerken adama yaklaştı. "Sevişirken hiç acımıyordu ama." diyip adamın dudağına uzanırken Fethi kadını kucağına çekti. "Eylem gitmesek, boşver... birazdan susarlar." Adamın nefesi eylemin boynuna değmesiyle kadın tahrik olurken sertçe adamın dudaklarını kendi dudaklarının arasına aldı. "Aşkım bende burda kalıp seninle sabaha kadar sevişmek isterim ama gidip bi bakmamız lazım... Eda'nın sesi bu." Fethi sıkıntılı bir nefes verirken eylem adamın kucağından kalktı. "Zaten biz sevişirken bi dünya savaşı çıkmadığı kalıyor." Adamın cümlesi ile eylem kahkaha atarken üstünü giymeye devam etti.

"Bana bak kızım ben bu ucuz numaraları yemem... uzak dur bizden, ilişkimizden." Eda'nın bağırması ile Asya alaycı bakışlarla onu süzerken Ateş ağrıyan başını tutmuştu. "Eda tamam, Semiha anneler uyanacak şimdi." Eda güldü. "Uyansınlar, görsünler kızlarının ahlaksızlığını!" Asya gözünü büyüttü. "Ben miyim ahlaksız? Ateşin benimle çıktığını bilmene rağmen onunla..." Ateşin bağırması ile Asya'nın cümlesi yarıda kesilirken eylem ve Fethi odaya girdi. "Ne oluyor burda? Niye bağırıyorsunuz?" Fethinin sorusu ile eylem gördüğü manzaraya bakıp gözlerini büyüttü. "Umarım tahmin ettiğim şey değildir." Eylemin kendi kendine mırıldanması ile Asya eyleme bakıp başını yana eğdi. "Fethi sen yorulma şimdi ayakta odana geç ben hallederim." Fethi omzunu silkti. "Bana bakın mal değilim ben... bu üçlü arasında bir şeyler dönüyor ve bana anlatmıyorsunuz!" Eda olayı anlatmak için ağzını aralarken eylemim hareketi ile vazgeçti. "Fethi bi takım olaylar dönüyor ama önemli bir şey değil onlar halleder aralarında... çocuk değiller!" Eylemin cümlesi ile Asya kafasını salladı. "Bakın bana hemen burda ne olduğunu anlatın yoksa olayın büyüğünü ben çıkarıcam." Fethi cümlesini bitirdikten sonra acıyla inleyerek karnını tutarken eylemde kolunu tuttu. "Fethi iyi misin?" Fethi belli belirsiz kafasını sallarken bakışlarını Eda Ateş ve Asya üçlüsünde gezdiriyordu. "Fethi lütfen odana git ve uyu, ben halledicem burayı." Fethi biraz düşündükten sonra kadının kulağına yaklaştı. "Sonra odaya gelirsen giderim, bu geceyi seninle geçirmek istiyorum." Adamın cümlesi ile eylem muzip bir şekilde gülerken odaya Hande'nin girmesi ile bakışlar ona çevrildi. Hande Fethinin kollarında eylemi görmesiyle sıkıntılı bir nefes verdi. "Aşkım iyi misin? Noluyor burda." Eylem hızlıca elini geri çekerken Hande Fethiye yaklaştı. "Bir şey yok, ben odama geçiyorum." Fethi eyleme bir bakış atıp odadan çıkarken Hande de peşinden gitti.

Genç kadın iki elini beline koymuş bakışlarını iki kadın ve adam üzerinde gezdirirken sıkıntılı bir nefes verdi. "Evet neler oluyor burda." Asya gözlerini devirip "yok bir şey." diyip odadan çıkarken eylem edaya döndü. "Eylem bak ben sırf Fethinin kardeşi diye duruyorum ama kendimi çok zor tutuyorum." Eylem edayı sakinleşmesi için sırtını sıvazlarken Ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Edacım anlatacak mısın bana ne olduğunu?" Eda ateşe sert bi bakış atıp eyleme döndü. "Ya iki dakika çıktım bu odadan, sadece iki dakika... geldiğimde dudak dudağa duruyorlardı." Eylem gözlediği büyütürken ateşe baktı. "Ateş sana inanamıyorum." Ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Ya gördüğü gibi değil, anlatmama izin vermedi ki bi türlü." Eda kafasını salladı. "Hadi anlat bekliyorum." Ateş ağrıyan başını ovdu. "Ya farkında değil misin resmen senin odadan çıkmanı beklemiş, senim görmeni istedi... o an yaklaştı bana." Eylem tek kaşını kaldırdı. "Tamam ben Asya'yla konuşucam, eğer bunu bilerek yaptıysa durumu çok kötü demektir." Eda gözlerini devirdi. "Eylem onun durumu beni hiç ilgilendirmiyor bir daha ateşe yaklaşırsa saçını yolar eline veririm." Eylem sıkıntılı bir nefes verip odadan çıkarken Ateş yatağın kenarına oturan kadına yaklaştı. "Sevgilim... benim gözüm senden başkasını görmüyor, lütfen artık inan bana." Eda dolan gözlerini kırpıştırdı. "Sizi öyle görünce kan beynime sıçradı Ateş... gözüm döndü." Ateş kadının yüzünü okşadı. "Lütfen Asya'nın aramızı bozmasına izin verme." Ateş kafasını sallarken kadınla dudaklarını birleştirdi. Eda adamın öpüşüne karşılık verirken üstüne çıktı. "Sen sadece benimsin Ateş, sadece benim." Kadının sözleri ile ateş gülerken kadının tişörtünü hızla çıkarıp ellerini kadının çıplak sırtında dolaştırmaya başladı. Eda kendini adama daha çok yapıştırıp boynuna gömülürken ikiside yüksek sesle inledi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin