52.Bölüm 'İyi ki doğdun'

339 26 2
                                    



   Eylem hızla fethiden uzaklaşırken kapının eşiğinde duran Hande ve Aslan onları izliyordu. Eylem utançtan dudaklarını ısırırken Fethi kitlenmiş aslana bakıyordu. "İyi misiniz?" Hande'nin sorusu ile eylem kafasını salladı. "Yanlış yola saplandık, araba çamura saplandı, bi ton saçma şey yaşandı." Hande eylemi dinlerken gözü fethideydi. "İyi ki geldiniz, bizde burdan kurtulmanın yolunu arıyorduk." Eylemin gülümsemesi ile hamdede güldü. "Fethicim sen niye hiç konuşmuyorsun?" Fethi bakışlarını aslandan çekip Hande'ye baktı. "Gerginim şuan Hande, sonra." Fethinin cümlesi ile hande bozulurken eylem çantasını ve montunu alıp aslanın yanına gitti. "İyisin demi?" Aslanın sorusu ile eylem kafasını sallarken dışarı çıktılar. Hepsi aslanın arabasına binerken hande fethinin elini tutup atlata oturdu. Eylem dikiz aynasından onlara bakıp sıkıntılı bir nefes verirken Fethi de eyleme bakıyordu. "Aşkım haber alamayınca çok korktum." Hande Fethinin koluna sarılırken Fethi geri çekildi. "Telefonlar çekmiyordu." Hande kafasını sallarken ablasının omzuna dokundu. "Üşümüşsün baya sen, hala kendine gelemedin." Eylem zoraki bir şekilde gülümsedi. "İyiyim canım, merak etme..." Fethi aslana bakarken tek kaşını kaldırdı. "Siz bizi nasıl buldunuz?" Aslan ve hande bakışırken Hande hafifçe öksürdü.

Birkaç Saat Önce

Aslan hızla kapıyı çalarken hizmetlinin çıkması ilke sıkıntılı bir nefes verdi. "Hande hanım evdeyse çağırır mısınız?" Hizmetli kafasını sallarken hızla içeri girdi. Birkaç dakika içinde hande kapıya baktı gelirken adama baktı. "Ben eyleme ulaşamıyorum..." Hande tek kaşını kaldırırken elini sıktı. "Ne tesadüf ki bende Fethiye ulaşamıyorum." Mırıldanması ile aslan gözlerini kıstı. "Birlikte olma ihtimalleri var mı?" Hande kafasını aşağı yukarı salladı. "Büyük ihtimal, birlikteler zaten." Hande sıkıntılı bir nefes verirken eve baktı. "Sen arabada bekler misin beni, annemlerde çaktırmadan gelmem lazım." Aslan kafasını sallarken hızla arabasına doğru ilerledi. Kısa bir süre içinde hande gelirken aklından bin bir türlü düşünce geçiyordu. "Ateşi aradım Fethinin nerde olduğu hakkında hiçbir fikri yokmuş." Hande'nin cümlesi ile Aslan kafasını salladı. "Bende Eda ile konuştum şimdi, eylem bi vakfa gitmiş Tekirdağ'a... oraya gideceğim.." Hande kafasını sallarken "Bemde geliyorum." diye mırıldandı.

"Yani beyefendi dediğim gibi yaklaşık bir saat önce çıktılar." Aslan sıkıntılı bir nefes verirken Hande'ye baktı. "Peki ne yaptılar burda?" Görevli kadım gülümsedi. "Hep beraber duvarları boyadılar, oyunlar oynadılar... Fethi bey masal okudu, eylem hanım kızların saçını ördü. Sağolsun çok ilgilendiler... çocuklar çok mutlu oldu." Hande yalandan gülümserken aslanla beraber yürümeye başladı. "Ama şey olabilir." Kadının mırıltısı ile ikiside dönüp ona baktı. "Tekirdağ/İstanbul yolunda bi sapak var... buraya gelenler dönüşte hep karıştırır o yolu... yanlışlıkla o yola girmiş olabilirler." Hande ve Aslan birbirine bakıp kafa sallarken hızla arabaya doğru ilerleyip bindiler. Aslan arabayı sürmeye başlarken Hande'ye baktı. "Eylemle Fethi arasında bir şey mi var?" Aslanın sorusu ile Hande gerildi. "Nasıl yani?" Aslan dudağını büzdü. "Yani bilmiyorum aralarında farklı bi sinerji var." Hande sinirle karışık güldü. "Ne enerjisi, sinerjisi canım, Fethi benim nişanlım.. Yakında kocam olacak." Aslan kafasını sallarken arabayı hızla sürmeye devam etti.

Şimdiki Zaman

Eylem ıslak saçlarını tararken arkada onu izleyen kardeşine baktı. "Fethi ile aynı vakıfta ne işiniz vardı abla?" Hande'nin sorusu ile eylem gerildi. "Beni yardım kampanyası için çağırdılar, sponsor da fethilerin şirketiymiş, öyle denk geldik." Hande tek kaşını kaldırdı. "Yanı tesadüfen... ikinizinde birbirinizden haberi yoktu." Eylem belli belirsiz kafasını salladı. "Yoktu tabi Hande.. of darladın beni!" Hande kaşlarını çattı. "Niye kızdın ki şimdi? Zaten sizi bulduğumuzdan beri bi gerginsin?" Eylem omzunu silkti. "Handecim zor bi gündü zaten, birde sen beni yorma." Hande kafasını salladı. "Peki son bir şey sorucam." Eylem arkasını dönüp kardeşine baktı. "O barakada sizi bulduğumuzda Fethi ile dip dibe ne yapıyordunuz?" Hande'nin sorusu ile eylemin yüz hatları gerilirken öksürük krizine girdi. Hande sorgulayıcı bakışlarla ablasını inceliyordu. "Kavga ediyorduk..." Eylemin kekelemesi ile dahada şüphelendi. "Niye kavga ediyordunuz peki?" Eylem ayağa kalkarken bornozunun ipini açıp bakışlarını handeden kaçırdı. "Yani ikimizde gergindik, kaybolduk falan... zaten bilirsin biz Fethi ile hiç anlaşamayız." Hande kafasını sallarken "Bilmez miyim." diye mırıldandı. "Neyse ben çıkayım sen rahat rahat giyin." Eylem kafasını sallarken Hande'nin odadan çıkışı ile göğsünü tutup derin bi nefes aldı.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin