17. Bölüm 'İyiki'

2.8K 91 37
                                    



   Eylem şarabından büyük bir yudum alırken kendisini izleyen adama bakıp gülümsedi. "Saatlerce burdayız... bence ben sarhoş olmadan eve gidiyim..!" Fethi kaşlarını çatarken eylem onun bu haline güldü. "Gitme... biraz daha izlemek istiyorum seni..!" Genç adam kadının kırmızı rujla bütünleşmiş dudağına bakışlarını kaydırırken eylem gülümsedi. İkisi de yavaş hareketlerle birbirine yaklaşırken bakışlarda dudaklardaydı. Kısa bir öpüşmenin ardından ikisi de geri çekilirken eylem elindeki bardağı bıraktı. "Gitsem iyi olacak... evdekiler bekliyordur..!" Genç adam sıkıntılı bir nefes verip kafasını sallarken eylem kot montunu giydi. Fethinin yardımı ile tekneden inerken otoparka doğru yürümeye başladılar. Otoparka girdiklerinde Fethi habire arkasına bakarken eylem de ona baktı. "Noldu kime bakıyorsun..?" Eylem de kafasını çevirip arkadaki iki adama bakarken tekrar önüne döndü. "Kim onlar..?" Eylem sessiz bir şekilde konuşurken fethi belinden tutup daha hızlı yürümesini sağladı. "Bakma arkana... takip ediliyoruz..!" Eylem gözlerini büyütürken fethinin elini sıkıca tuttu. İkisi de adımlarını hızlandırırken fethi asansöre değil merdivenlere doğru yöneldi. İkisi de koşar adımlarla merdiveni çıkarken ellerini asla bırakmadılar. "Kaçıncı katta araban..?" Eylem hem arkasına bakıp hem koşarak merdivenleri çıkarken fethiye cevap verdi. "5. Katta... kim bu adamlar fethi... Alp'in işimi..?" Fethi belli belirsiz kafasını sallarken duraksayıp merdiven boşluğundan aşağıya baktı. "Allah kahretsin geliyorlar..!" Mırıldanmasıyla tekrar koşmaya başlarlarken eylem nefes nefese kalmıştı bile. Ayağının burkulması ile ikiside dururken fethi sıkıntılı bir nefes verdi. Ani bir hamle ile kadını kucağına alıp merdivenlerden çıkmaya devam ederken 5. Kata gelmeleriyle indirdi.

   "Araban ne tarafta..?" Eylem etrafa bakınırken kafasını sağa sola salladı. "Bilmiyorum fethi... unuttum..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken eylemin elini sıkıca tutup duvarın arkasına geçti. Eylemi arkasına alıp kapıya bakarken eylem fethinin kolunu sıktı. "Ne yapıcaz şimdi..?" Fethi biraz düşündükten sonra eyleme döndü. "Bak amaçları korkutmak, o yüzden sen yanımdayken yapıyorlar... tekken korkmayacağımı biliyorlar..!" Eylem belli belirsiz kafasını sallarken adamların ayak seslerini duymasıyla ikisi gerildi. Fethi belinden çıkardığı silahı eyleme uzatırken, eylem gözlerini devirip aldı. Genç adam belinin diğer tarafından kendisi içinde silah çıkarıp sessizce emniyetini çekti. "Seninle birlikteyken silahla gezmem gerekicek anlaşılan..!" Kadının cümlesi ile fethi gülerken "Pişman mısın..?" diye mırıldandı. Eylem kocaman gülümseyip "Asla..!" derken fethi eğilip dudağına kısa bir öpücük kondurdu. Adım seslerinin yaklaşması ile ikisi de susarken fethi duvar kenarına doğru gitti. El işareti ile eyleme bişeyler anlattıktan sonra içlerinden üçe kadar sayıp duvar kenarından silahla adamların karşısına çıktılar. "Fethi bey sakin... babanız gönderdi bizi... sizi korumamız için..!" Adamın cümlesi ile ikisi de silahını indirirken eylem rahat bir nefes verdi. "Eh be baba, niye haber vermiyorsun..?" Fethi eylemin elini tutup alnından öperken adamlar onları izliyordu.

Genç adam kadının saçını okşarken eylem biraz ileride arkası dönük adamlara bir bakış attı. "Bu adam niye yakalanmıyor fethi..?" Kadının cümlesi ile adam sıkıntılı bir nefes verdi. "Onun yaptığını ispatlayamıyoruz..!" Eylem belli belirsiz kafasını sallarken yaslandığı arabadan dikleşti. "Bu adamlar saat başı babana bilgi veriyordur şimdi... benimle olduğunu söylemezler demi..?" Fethi adamlara bir bakış attı. "Yok, ben halledeceğim şimdi..!" Eylem gülümseyip kafasını sallarken arabanın kapısını açtı. Fethi tekrar önüne geçerken kadının elini tuttu. "Bu gecenin böyle bitmesini istemezdim..!" Eylem gülümseyip adamın yanağına kısa bir öpücük kondurdu. "Bu gece her şeye rağmen güzeldi..!" Fethi de gülümserken kadının kulağına yaklaşıp "Sen daha güzelsin..!" diye mırıldandı. Eylem gülümseyip arabaya binerken fethi de onu izliyordu.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin