03 Ay SonraGenç kadın arkadaşının yanaklarından öperken kocaman gülümsedi. "Hadi görüşürüz yarın..!" Eylem kafasını sallayıp elindeki kitapları çantasına koyarken çıkışa doğru yürümeye başladı. Yavaş yavaş yürürken gördüğü adamla duraksadı. Sıkıntılı bir nefes verirken hızla yürümeye başladı. Fethi kadının hareketi ile üzülürken peşinden yürümeye başladı. "Eylem durur musun lütfen..?" Eylem adımlarını hızlandırırken fethi ani bir hamle ile kolundan tuttu. Eylem acı ile inleyip karnını tutarken hızla kolunu geri çekti. "Bırak! Açtığın yaralar hala duruyor Fethi kulaksız..!" Fethi dolan gözlerini kırpıştırdı. "3 ay oldu eylem, bir kere bile konuşmama izin vermedin, açıklamalarımı duymak istemedin... sadece bir kez..!" Eylem gözlerini devirirken gelen taksiye elini kaldırdı. "Konuşacak bişey yok..!" Eylem hızla taksiye binerken fethi arkasından bakıp ayağını hızla yere vurdu.
Genç kadın akan gözyaşlarını silerken sıkıntılı bir nefes verdi. Çalınan korna sesi ile eylem taksiciye baktı. "N'oluyor..?" Taksici camdan arkadaki arabaya bakarken eylem de döndü. Fethiyi görmesiyle gözlerini devirdi. "Devam edelim lütfen..!" Taksici kafası ile onaylayıp hızla sürmeye devam ederken eylem derin bir nefes aldı. Fethi taksinin önüne geçip arabasını durdururken taksi ani bir fren yaptı. "Hanfendi deli bu adam, kaza yaptıracak bana..!" Eylem sıkıntılı bir nefes alırken taksiden indi. Fethi de arabadan inip eyleme doğru yürümeye başladı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun..? Konuşmak istemediğimi söyledim..!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Dinleyeceksin beni eylem, 3 aydır işkence ediyorsun bana, yüzüme bakmıyorsun... acı çekiyorum..!" Eylem sinirle karışık güldü. "İyi, daha çok yansın canın... benim ne kadar yandıysa senin de o kadar yansın... belki o zaman anlarsın..!" Fethi dolan gözlerini kırpıştırdı. "Yargısız infaz yaptın, gördüğünü kendince yorumladın... şu an tartışma nedenimiz olan kız hayatımızda bile değil ve hiçbir zaman da olmayacak..!" Eylem saçlarını geriye atarken derin bir nefes alıp verdi. "Güvenim sarsıldı fethi... Bitti..!" Eylemin cümlesiyle beraber fethinin gözünden yaşlar süzülmeye başlarken eylem arkasını dönüp yürümeye başladı.
Genç adam bardağı kafasına dikerken barmene tekrar doldurması için işaret yaptı. Etrafındaki insanları yarı bulanık yarı net görürken başının ağrımasıyla elini kafasına götürdü. Barmenin doldurduğu bardağı tekrar kafasına dikerken uzakta dans eden kadına bakıp kaşlarını havalandırdı. "Eylem..!" Mırıldanmasıyla birlikte dudaklarını hafifçe kıvırıp gülerken gözlerini bir an olsun ayırmıyordu. Kadınla göz göze gelmesiyle ellerinin titremesine engel olamazken kadın dans etmeyi bıraktı. Adama gülümseyip ona doğru yürümeye başladı. Kadının her bir adımında fethinin yüzündeki gülümseme büyürken ayağa kalktı. Kadın adamın yanına geldiğinde hafifçe gülümseyip elinden tuttu. Fethi kadının elini sıkıca tutarken yavaşça dudaklarına uzanmaya başladı. Burun buruna geldiği an duraksarken kaşlarını havalandırdı. Kadın ani bir hamle ile adamın dudağına yapışırken fethi hızla geri çekildi. "Sen eylem değilsin..!" Kadının saçlarına bakıp konuşmaya devam etti. "Eylemin kokusu değil bu..!" Bakışlarını dudağına indirdi. "Eylemin dudakları değil bu..!" Kadın kaşlarını çatarken geri çekildi. "Esra ben..!" Fethi kadının mırıldanması ile bardağının yanına para bırakıp bardan çıkarken valeye arabasını getirmesi için işaret yaptı. Magazincileri görmesiyle gözlerini devirirken sorulan hiçbir soruya cevap vermedi. Arabasına hızla binerken aklında tek bir kişi vardı.
Genç kadın atölyesinin bahçesindeki çiçekleri sularken hepsine bir bakış atıp güldü. Gelen adım sesi ile arkasına dönerken ateşi görmesiyle gülümsemesini büyüttü. "Hoşgeldin ateş..!" Atwş gülümseyip kafasını sallarken "Hoşbulduk..!" diye mırıldandı. "Konuşmaya geldim eylem..!" Eylem ciddi bir ifadeye bürünürken elindeki toprağı yere atıp atölyeye doğru yürüdü. "Konuyu tahmin etmek zor değil..!" Ateşte arkasından yürürken sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi gitti eylem..!" Eylem duyduğu cümleyle duraksarken kaşlarını havalandırdı. Yüzünde acı bir tebessümle ateşe döndü. "Yolu açık olsun..!" Mırıldanmasıyla tekrar yürümeye devam etti. "Söyleyeceğin tek şey bu mu..?" Eylem omzunu silkersen tabureye oturdu. "Ne dememi bekliyorsun..?" Ateşte omzunu silkti. "Nereye gittiğini sorabilirsin mesela..!" Eylem boş tuvaline bakış attıktan sonra ateşe döndü. "İlgilenmiyorum..!" Ateş kafasını sallarken eylem boyalarını karıştırmaya başladı. İkisi de kısa bir süre sessizliğe bürünürken eylem ateşe döndü. "Nereye gitti?" Eylem sorusu ile ateş gülerken eylem gözlerini devirdi. "Tamam ateş sormadım say, işim var benim..!" Ateş gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken kafasını salladı. "Tamam, söylüyorum, Paris'e gidicek bir iş görüşmesi için görüşme sadece 2 gün sürecek sonra ne zaman gelir bilmiyorum..!" Eylem kafasını sallarken buruk bir şekilde tuvaline baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize