62. Bölüm 'Karımsın'

511 23 4
                                    



02 Hafta Sonra

   Genç adam acı kahvesinden büyük bir yudum alırken ağzına doğru uzatılan çatala baktı. Hande büyük bir memnuniyetle Fethiye kendi çatalından bir şeyler yedirirken masadaki herkes onlara bakıyordu. Eylem yavaş adımlarla salona girip kapısında dururken Fethi burnuna gelen koku ile bakışlarını kadınla buluşturdu. "Günaydın, ben çıkıyorum." Eylem tam gidecekken annesinin seslenmesi ile durdu. "Kızım aç aç nereye gel bir şeyler ye." Eylem kapının eşiğine yaslanıp annesine bakarken tüm gözler ondaydı. "Birkaç güne stajım başlıyor, halletmem gereken işler var, bir an önce çıksam iyi olur." Ayfer kafasını sallarken "Aslan'ın şirketinde yapacaktın değil mi stajını?" dedi. Duydukları isimle Fethi sinirlenirken Hande huzursuzca yerinde kıpırdandı. "Evet!" eylem sert bakışlarını Hande'nin çatalından peynir yiyen adama yöneltti. Sinirlendiğini belli etmeden "Size afiyet olsun." diye mırıldanıp salondan çıkarken Fethi de sıkıntılı bir nefes verdi. "Hadi Ateş çıkalım bizde!" Ateş kafasını sallarken ayaklandı. "Canım ne zaman müsait olursun? İşleri halledelim bugün." Fethi saatine baktı. "Ben işim bitince ararım seni." Hande kafasını sallarken Semiha hanıma baktı. "Bugün gelinlik provanda var unutma." Hande heyecanla kafasını sallarken Eda onlara bakıp göz devirdi.

Hande gözlüğünün altından etrafı incelerken limonatasından bir yudum aldı. Telefondan saate baktıktan sonra karşısında beliren adamla yerinde kıpırdandı. Ateş masaya oturup etrafa bakındı. "Noldu neden acil çağırdın?" Hande gözlüğünü çıkarıp saçlarını arkaya attı. "Eylemle Fethinin arası bozuk, bayadır hemde." Aslan güldü. "Biliyorum, eylem beni aradı staj için." Hande tek kaşını kaldırdı. "Bugün buluşucaz hatta." Hande şaşkınlıkla gözlerini büyüttü. "Ya sana inanmıyorum ben çağırmasam söylemeyeceksin bile aşk olsun." Aslan kafasını geriye atıp güldü. "Olacak inşallah." Hande de gülerken limonatasını içti. "Bakıyorum keyfin yerinde." Aslan kafasını salladı. "Benim keyfim yerinde olmasında kimin olsun? Sevdiğim kadınla buluşucam birkaç saat sonra." Son cümleyle beraber Hande'nin yüzündeki gülümseme silinirken midesini tuttu. "Noldu iyi misin?" Hande belli belirsiz kafasını salladı. "İyiyim, kaç gündür midem böyle. Stresten heralde." Aslan güldü. "Beni kıskandığın için olmasın?" Hande kaşlarını çatarken Aslan kahkaha attı. "Tamam çatma kaşlarını hemen sinirlenince çok güzel oluyorsun o yüzden dedim." Hande hafifçe gülümserken limonatasını içmeye devam etti. "Acaba neden bozuk araları?" Hande'nin sorusu ile ateş omzunu silkti. "İnan hiç ilgilenmiyorum, bunu fırsata çevirelim." Hande kafasını salladı. "Biz düğün hazırlıklarına başladık büyük ihtimalle bu yüzden bozuldular." Aslan  handeye yaklaştı. "Siz harbi evleniyor musunuz şimdi?" Hande kafasını salladı. "Fethi bi sorun çıkarmazsa evet, hatta 1-2 saate gelinlik provam var." Aslan geri çekilip "Harika." diye mırıldandı. "Eylemle nerde buluşacaksınız? İkna edebilirsem bende Fethi ile geleyim, tesadüfmüş gibi." Aslan dudağını dişledi. "Hande lütfen, haftalar sonra eylemle iletişim halinde olacağım, Fethinin bu geceyi mahvetmesini istemiyorum." Hande gözlerini devirdi. "Merak etme bir şey olmayacak, güven bana." Aslan sıkıntılı bir nefes verdi. "Mesaj atarım, daha belli değil." Hande kafasını sallarken çantasından çıkardığı parayı masaya koydu. "Napıyorsun? Ben öderdim." Hande gülüp "Sorun değil." diye mırıldanıp kalkarken ikiside çıkışa doğru yürürdü. Hande hızlı hızlı yürürken aniden midesine giren krampla duraksarken aslan kolunu tuttu. "Hande iyi misin?" Hande kafasını sağa sola sallarken yüzünü ekşitip midesini tuttu. "Midem çok kötü." Hande cümlesinin bitmesiyle kusarken aslan hızla arabasından su getirdi. Hande suyu içerken aslanın kendisini tuttuğunu görünce etrafa bakındı. "Tamam iyiyim, diyip geri çekilirken Aslan kolundan tuttu. "Olmaz böyle, hastaneye gidiyoruz." Hande kaşlarını çattı. "Aslan hayır istemiyorum, iyiyim ben." Aslan kadını dinlemeden arabaya bindirirken Hande bu ilgiye karşı anlamsız bi mutluluk içindeydi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin