Genç kız sodayı başına dikerken sıkıntılı bir nefes verdi. "Ne işi vardı o herifin atölyende..?" Eylem oflarken gözlerini devirdi. "Çağatay sabahtan beri konumuz Fethi..! Niye taktın bu kadar bu adama..!" Çağatay kaşlarını havalandırırken eyleme yaklaştı. "Sana bakışlarını hiç beğenmedim eylem..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verip ayağa kalktı. "Çağatay senin gereksiz kıskançlıklarından çok sıkıldım, yanından erkek sinek geçse bile sinirleniyorsun..!" Çağatay da ayağa kalktı. "Kıskançlık değil bu... sadece nerden tanışıyorsunuz ne alakanız var..?" Eylem güldü. "Çağatay ailelerimiz yıllardır beraber iş yapıyor.. başka nerden tanıyabilirim..!" Çağatay sinirle karışık güldü. "Yani aileleriniz tanışıyor diye sizinde samimi olmanıza gerek yok..!" Eylem sinirlendiğini hissederken denize doğru indi. "Ne samimiyeti..? Ne saçmalıyorsun..?" Eylem aniden şortunu çıkarıp denize girerken Çağatay kıyıda kaldı. Eylem denizin derinliklerine gidip kafasını dinlemeye çalışırken aklında sadece fethi ve konuştukları vardı.Genç kadın geçtiği her sokağın özenle fotoğrafını çekerken telefonun çalması ile durdu. Fotoğraf makinesini çantasına koyarken telefonu cebinden çıkarıp baktı. "Çağatay'ın aradığını görmesi ile göz devirirken sessize alıp çekim yapmaya devam etti. Ensesinde hissettiği nefes ile yerinden sıçrarken ayağının takılması ile belinde hissettiği elle yere düşmekten kurtuldu. "Fethi..!" Mırıldanmasıyla burun buruna olduğu atamı göğsünden itip üstünü ve saçını düzeltti. "Ya sen beni mi takip ediyorsun..?" Fethi kafasını sallarken kafasını kaldırıp yanındaki binaya baktı. "Bence bunu çekmelisin... tam çizmelik bir bina..!" Eylem göz devirirken makinasını tuttu. "Tam çekiyordum ki sen geldin... fırsat vermedin..!" Fethi geri çekilirken elleri ile binayı gösterdi. "Buyur çek, ben rahatsız etmiyim..!" Eylem kafasını sallarken binanın birkaç resmini çekti. Fethi gülümseyerek eylemi izlerken, eylem üzerindeki bakışları anlayıp fethiye döndü. "Niye geldin..?" Fethi omzunu silkerken eyleme yaklaştı. "Kalbim buraya getirdi..!" Eylem duyduğu cümle ile şok olurken güldü. "Fethi gerçekten çok komiksin..! Bunu her gördüğün kıza söylüyor musun peki..?" Fethi de gülerken dudaklarını birbirine bastırdı. "Senin diğer kızlarla derdin ne..?" Eylem de güldü. "Benim kızlarla derdim yok, senin var... dünya üzerinde tanıdığın her kadınla yatmak zorunda hissediyorsun kendini..!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Hayır..!" diye mırıldanırken eylem güldü. "Öyle Fethi..! Benim peşimde olmanın tek amacı da bu... Benimle de yatmak istiyorsun sen... Tek derdin bu değil mi..?" Fethi elini yumruk yapmışken tekrar "Hayır..!" diye mırıldandı. "Evet bu..!" Eylem birkaç adım fethiye yaklaşırken Fethi de yaklaştı. "Hayır değil..!" diye bağırırken eylem gözlerini büyüttü. "Bağırma bana.!" Eylem geri çekilirken sinirle önüne gelen saçlarını attı. "Yine yargısız infaz yapıyorsun..!" Eylem derin bir nefes alırken çıkan silah sesi ile nefesinin kesildiğini hissetti.
"Fethi..!" Genç adam eylemin mırıldanması ile onu arkasına alırken etrafa bakındı. "Eylem arkamda kal..!" Eylem kafasını sallarken fethinin beline hafifçe sarıldı. Fethi belindeki silahı çıkarırken karşıda gelen adamları görmesiyle küfür etmeye başladı. "Allah kahretsin, nerden çıktı bunlar..!" Mırıldanmasıyla eylemi elinden tutarken binanın içine girdiler. "Fethi noluyor..?" Fethi hızlı adımlarla merdivenden çıkarken eylemin elini bir an olsun bırakmıyordu. "Güzelim şimdi anlatamam, ilk önce adamları halletmem lazım..!" Terasa çıktıklarında duvarın arkasına saklanırlarken eylem fethinin elini sıkıca tuttu. "Korkuyor musun..?" Eylem belli belirsiz kafasını sallarken "Biraz..!" diye mırıldandı. Fethi eylemin yüzünü avuçlarının içine alırken konuşmaya başladı. "Korkma canım.. ben burdayım, sana bir şey olmasına asla izin vermem..!" Eylem dolan gözlerini kırpıştırıp kafasını sallarken fethinin elindeki silaha baktı. "Fethi senin silahın mı var..? Nasıl bir işin içindesin..?" Eylemin art arda konuşması ile fethi sıkıntılı bir nefes verirken duydukları adım sesi ile eylemin ağzını kapattı. Eylem fethinin elini hiç bırakmazken ses çıkmaması içim nefesini bile tutmuştu. "Buraya kadar Fethi kulaksız..! O ihbar ettiğin sevkiyatın bedelini canınla ödeyeceksin..!" Adamın cümleleri ile fethi gülerken ani bir hamle ile duvar kenarından silahı uzatıp adamı alnından vurdu. Diğer adamlar fethiye doğru yaklaşırken Fethi eylemin elini bırakıp duvar kenarından çıktı. "Fethi gitme..!" Eylemin bağırması ile fethi silahla adamları vururken kolunda hissettiği sıcaklık ile inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize