35. Bölüm 'Sevme🍷'

1.9K 55 35
                                    



Genç kadın kapıyı tıklatmadan içeri girerken koltukta ayağını uzatmış adama bakıp göz devirdi. "Emre çocukça davranıyorsun!" Emre uzattığı ayaklarını düzeltip hafifçe öksürdü. "Yalnız kalmak istiyorum eylem!" Eylem koltuğun karşısında ki sandalyeye oturdu. "Emre yalnız kaldıkça kafan da kuracaksın biliyorum, konuşmak en iyisi!" Emre kafasını sallarken Eylem'in karşısına oturdu. "Yani ben daha gelinlik giymeme fikrine alışamamışken, sana ulaşamadığım gecenin sabahı Fethi'nin arabasından inerken görüyorum!" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Gördüğün gibi değil her şey!" Emre kafasını salladı. "Bütün gece onunla mıydın?" Eylem biraz düşündükten sonra belli belirsiz kafasını salladı. Emre'nin gözünden bir damla yaş gelirken güldü. "Emre sana yalan söylemeyeceğim... evet onunlaydım ama sandığın gibi değil... biz Fethi ile sadece arkadaşız!" Emre ayağa kalkıp volta atmaya başladı. "Neden telefonlara cevap vermedin!" Eylem de ayağa kalktı. "Sessizdeydi, çok geç saatte gördüm... o saatten sonra da aramak istemedim!" Emre volta atmaya devam ederken eylem de onu izliyordu. "Emre bana güvenmelisin... biz evleniyoruz ve sen..." Emre Eylem'in ellerini sıkıca tutarken yüzüne baktı. "Haklısın... güveniyorum sana, özür dilerim!" Eylem gülümseyip kafasını sallarken ellerini çekti. "Çıkıyorum ben, atölye de birkaç işim var!" Emre kafasını sallarken eylem odadan çıktı.

Genç adam zorlukla gözlerini açarken etrafa bakındı. "Neresi burası?" Mırıldanması ile yatakta doğrularken çıplak olduğunu fark etmesiyle küfür etti. Hızla ayağa kalkıp yerdeki kıyafetlerini bir bir giyerken etrafa bakındı. Aşağıdan gelen seslerle sıkıntılı bir nefes verirken konuşmaya başladı. "Allah kahretsin ne yaptım ben!" Hızlı adımlarla aşağıya inerken gördüğü kahvaltı masası ile gözlerini devirdi. "Aaa uyandın mı? Günaydın?" Eda kocaman gülüp elindeki tabakları masaya koydu. "Kahvaltı hazırladım sana!" Ateş masayı incelerken konuşmaya başladı. "Eda ben..." Kadının yüzündeki gülümseme silinirken el hareketi ile adamı susturdu. "Ne diyeceğini biliyorum... dün gece kendinde değildin, hatta olanları hatırlamıyorsun... benim de unutmamı isteyeceksin!" Ateş dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı. Eda'nın gözleri dolarken zorlukla gülümsedi. "Tahmin etmiştim... bu klasik konuşmayı yapmamıza gerek yok... biliyorum Asya'yı seviyorsun...!" Ateş hiçbir şey demezken sadece kadını dinliyordu. "Ben sadece bir gece bizim olsun istedim... İsteyerek benimle birlikte olmanı hayal ettim... dün gece hayallerimden de öte bir şey yaşadım... beni öpüşün, dokunuşun... hepsi aklımda!" Ateş'in de gözleri dolarken "Özür dilerim!" diye mırıldandı. "Ne olursa olsun seni seviyorum Ateş, bunu unutma... bu kapı sana her zaman açık!" Ateş gülümseyip kafasını sallarken sokak kapısına doğru ilerledi. Bi an durup geri dönerken Eda konuşmaya başladı. "Merak etme, Asya'nın böyle bir şeyden haberi olmayacak!" Ateş kafasını sallayıp hızla evden çıkarken Eda gözyaşlarını serbest bıraktı.

Genç adam balkonda oturmuş sigarasını içerken Canan'ın gelmesi ile gülümsedi. "Gel Canan!" diye mırıldanırken Canan da oturdu. "Nerdeydin dün?" Fethi omzunu silkip sigarasını söndürdü. "İşlerim vardı, sen ne yaptın!" Canan da sıkıntılı bir nefes verirken "Hiç!" diye mırıldandı. "Neyin var senin?" Canan konuşmaya başladı. "Yani artık burdayım, iş bulmam lazım... geldiğimden beri sizde kalıyorum, kendi evime çıkmam lazım... buranın düzenine ayak uydurmam lazım artık!" Fethi kaşlarını çattı. "Kendini bu evde fazlalık hissettiğini söylemeyeceksin heralde!" "Hissediyorum!" Fethi geriye yaslandı. "Canan saçmalama, hepimiz bizimle kaldığın için çok mutluyuz!" Canan gülümsedi. "İş meselesini de dert etme... şimdi tüm okullara, kurslara bakarız yarın şirkette... birisinde Fransız hocası olarak başlarsın!" Canan gülümsemesini büyütürken fethi'ye sarıldı. "Bir tanesin sen!" Fethi de gülümserken ikisi de geri çekildi. "Ee dün Ne yaptınız eylemle?" Fethi kaşlarını çattı. "Asya yetiştirdi hemen demi?" Canan kahkaha attı. "Ne var canım? Benden gizlin saklın mı var?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Öyle anlatacak kadar bir şey olmadı!" Canan fethi'ye yaklaştı. "Ne bileyim, bi yakınlaşma, el tutuşma, saç okşama, öpüşme gibi bir şey olmadı mı?" Fethi kafasını sağa sola salladı. Canan da sıkıntılı bir nefes verip geriye yaslandı. "Pardon, ben senin odun olduğunu unutmuşum!" Fethi gülerken tekrar sigara yaktı. "1 hafta kaldı düğüne!" Canan'ın cümlesi ile zorlukla yutkunurken bakışlarını çevirdi. "Canan yapma şunu, hatırlatıp durma!" Canan kafasını eğip adamın yüzüne baktı. "Aklından çıkıyor mu ki?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Ya belki harekete geçersin, bir şey yaparsın diye çabalıyorum burda ben!" Fethi ayağa kalkıp odasına girerken Canan da arkasından girdi. "Canan ben kaybettim bitti... eylem onu tercih etti..." Canan sinirle güldü. "Hala seni seviyor ama hemde deli gibi... bunu sende çok iyi biliyorsun!"  Fethi yatağına uzanırken Canan da kapıya doğru ilerledi. "Ha bu arada... eylem gelinlik giymeyecekmiş... Emre onun için özel gelinlik diktirmiş ama istemedi... belki bilmek istersin!" Canan cümlesini söyledikten sonra odadan çıkarken Fethi hafifçe tebessüm etti.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin