Eylem kendini toparlayıp arabaya doğru ilerlerken fethi ona bakıyordu. "Noldu Hande'ye?" Eylemin sorusu ile Hande güldü. "Birazcık içmiş olabilirim... birazcık!" Hande kahkaha atarken eylem ağzını eli ile kapattı. "Hande sessiz ol, annemler uyanacak!" Hande kafasını sallarken Fethinin eline baktı. "Çantamı alabilir miyim aşkım?" Hande'nin cümlesi ile eylem gözlerini büyütürken fethi ile göz göze geldi . Fethi çantayı uzatırken eylem Hande'nin koluna girdi. "Çok güzel bir akşamdı, teşekkür ederim." Fethi sadece kafasını sallamakla yetinirken eyleme baktı. "Tamam gerisini ben hallederim, gidebilirsin sen." Eylemin sert sesi ile Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. Eylemler eve girerken fethi de arabaya binip sahile doğru sürmeye başladı.Genç kadın Hande'nin ayakkabısını çıkartıp yatağa uzandırırken üstünü örttü. Telefonuna gelen bildirimle bakışlarını Hande'den çekti. "Sahilde, her zamanki bankımızdayım, lütfen gel." Fethinin mesajı ile sıkıntılı bir nefes verirken Hande'ye son kez bakıp odadan çıktı. Kendi odasına giderken yatağın ucuna oturdu. Gidip gitmemek için düşünürken bi mesaj daha geldi. "Eylem lütfen, konuşmamız lazım." Eylem mesajı okuduktan sonra ayağa kalktı. Dolabından montunu alıp sessizce kapıyı açarken yavaş adımlarla aşağıya ilerledi. Sessizce evden çıkarken hızlı adımlarla yürümeye başladı. Bankta gördüğü adamla adımlarını yavaşlatırken fethide kadını görmesiyle ayağa kalktı. "Geldiğin için teşekkür ederim." Eylem hiçbir tepki vermeden banka oturdu. "Bir an önce konuşalım, gidicem." Fethi kafasını sallarken yanına oturdu. "Az önce gördüğün manzarayı yanlış yorumlama lütfen." Eylem güldü. "Fethi neyini yanlış anlıcam? Siz birkaç gün sonra nişanlanacaksınız." Fethi kadının cümleleri karşısında sinirlendi. "Kıskanmadın yani?" Cılız çıkan sesi ile eylem kafasını salladı. "Fethi biz seninle vedalaştık bitti. Artık bana hiçbir şey için açıklama yapmana gerek yok." Fethi sinirle ayağa kalkıp denize doğru yürüdü. "Bir çırpıda bitti yani? Bu kadar kolay mıydı senin için?" Eylem kafasını sallayıp adamın yanına gitti. "Kolaydı evet, ayrıca buna mecburduk zaten." Fethi sinirden güldü. "Her şey senin bi lafına bakardı eylem." Eylemin gözleri dolarken kafasını sağa sola salladı. "Bunu yapamam, yapamayız." Fethi'nin de gözü dolarken kafasını salladı. "Sen yapabildin Yani? Silip atabildin mi beni kalbinden?" Eylem kafasını salladı. "Evet Fethi sildim, attım." Fethi kafasını sallarken ikiside kısa bir süre sustu. "Birdaha da görüşmeyelim lütfen, bu son olsun." Eylem büyük bir güçlükle cümlesini söyledikten sonra arkasını döner dönmez ağlamaya başladı. Fethi'de kadının arkasından bakıp ağlarken ikiside bu işin hiç kolay olmayacağını biliyordu.
Eylem aynanın karşısına oturmuş kendini izlerken kapının açılmasıyla bakışlarını çevirdi. "Hande kapıyı çalmayı ne zaman öğreneceksin?" Hande omzunu silkerken direkt ablasının yatağına uzandı. "Ne oldu?" Eylem sorusuyla beraber kardeşine döndü. "Dün içkiyi fazla kaçırmışım ya, inşallah Fethinin yanında saçmalamamışımdır." Eylem Fethinin ismini duymasıyla gerginleşirken hafifçe öksürdü. "Canım sen normalde de saçmaladığın için ters giden bir şey olmamıştır merak etme." Eylemin cümlesi ile Hande gözlülerin devirdi. "Fethi bütün gece bana aşık olduğu kadını anlattı." Eylem şaşkınlıkla Hande'ye baktı. "Nasıl yani?" Kekeleyerek sorduğu soru ile Hande yatakta doğruldu. "Paris'te tanışmışlar işte... kırmızı elbisesi ile eyfelin altında dans ediyormuş." Eylem kendisinden bahsedildiğini anladığında hafifçe gülerken dikkatle dinlemeye devam etti. "Kadının her bir zerresine hala aşık abla... tüm gece o kadını dinledim." Hande'nin anlatırken gözleri dolarken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Kusura bakma Hande ama başka birisini sevdiğini bildiğin bi adamla evlenmek üzeresin ve daha çok üzülürsün." Hande gözyaşını silerken kafasını salladı. "Olsun, unutacak o kadını, ömür boyunca hayatında ben olacağım." Eylem hiçbir tepki vermezken "Umarım unutur." diye mırıldandı. Tekrar aynaya dönüp yüzüne bir şeyler sürerken Hande onu izliyordu. "Neden ayrılmışlar peki?" Eylemin dayanamayıp sorduğu soru ile Hande ona baktı. "Bilmiyorum, cesaret edemedi tarzı bir şey dedi." Eylem tek kaşını kaldırırken aynadan Hande'ye bakıyordu. "Belkide benim kadar sevmedi dedi." Eylem sinirlenirken ayağa kalktı. "Sevmemişim demek ha." Mırıldanması ile Hande de ayağa kalktı. "Bir şey mi dedin?" Eylem hafifçe öksürüp kafasını sağa sola salladı. "Yol yakınken başkasını seven bi adamı bırakmalısın bence Hande... en azından kendine saygın varsa." Hande'nin gözü dolarken kafasını sağa sola salladı. "Ben fethiyi seviyorum abla. Tahmin ettiğinizden daha fazla hemde. Lütfen aşkımı hafife almayın." Hande cümlesini söyledikten sonra odadan çıkarken eylem arkasından bakıp sıkıntılı bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize