4. Bölüm 'Kaçma'

8K 142 27
                                    



   Genç adam elini yatağın diğer kenarında gezdirirken kadının olmaması ile gözlerini açtı. Yatakta doğrulup odada göz gezdirirken sıkıntılı bir nefes verdi. Yatakta oturup pozisyona gelip boxerını giyerken balkona doğru ilerledi. Genç kadını sadece iç çamaşırı ile arkası dönük bir şekilde görüp mest olurken yavaş adımlarla ilerlemeye devam etti. Kadın ellerini balkon korkuluğuna yaslamış huzurlu bir şekilde manzarayı hissederken ensesinde hissettiği nefes ile gülümsedi. "Canım..!" Kadının mırıldanmasıyla adam elini belini sararken ensesini öptü. "Napıyorsun burda.?" Kadın adamın göbeğindeki olan ellerini iyice sıkarken kendini adama daha çok bastırdı. "Hiç manzarayı seyrediyorum..!" diye mırıldanırken kalçasında hissettiği sertlik ile inledi. Adam yavaş hareketlerle kadını kendisine çevirip elini çıplak sırtında gezdirdi. Yavaş yavaş dudaklarına uzanırken birden belinden kendine doğru itti. Tutkulu bir şekilde öpüşmeleri devam ederken elini sütyen kopçasına götürdü. Yavaş hareketlerle sütyeni çıkarıp atarken kadını balkonun soğuk duvarına yapıştırdı. Kadın duvarın soğukluğu ile ürperirken adamın yardımı ile son iç çamaşırını da çıkardı. Adam dizlerinin üzerine çöküp kadının kasıklarına öpücük kondururken eli ile kalçasını sertçe sıktı. Kadının en özel noktalarında dilini gezidirirken duyduğu inlemeler ile hareketlerini sertleştirdi. 

   "Eylem..!" Genç adam mırıldanmasıyla gözlerini açarken hızla ayağa kalkıp balkona gitti. Kimsenin olmaması ile hayal kırıklığına uğrarken parmaklarını dudağına bastırdı. "Rüya mıydı..?" Mırıldanmasıyla balkondaki sandalyeye otururken masanın üstündeki sigara paketinden bir tane çıkarıp yaktı. "Anca rüyamda görürüm zaten..!" Mırıldanması ile sigara dumanını içine çekerken sıkıntılı bir nefes vermeyi ihmal etmedi. "Oğlum banyoda mısın..?" Fethi hızla sigarayı söndürürken içeri girdi. "Balkondaydım anne..!" Semiha hanım oğluna yaklaşıp yüzünü severken Fethi güldü. "İyi misin oğlum, ağrın var mı..?" Fethi bandajlı koluna bir bakış attıktan sonra kafasını sağa sola salladı. "İyiyim anne sağol..!" Semiha hanım kafasını sallarken odaya göz gezdirdi. "Raşit beyler gelecekler akşam bize, geçmiş olsun ziyaretine..!" Fethinin duyduğu isimle yüz hatları gerginleşirken dudaklarını birbirine bastırdı. "Tüm aile mi geliyolar..?" Sorusu ile birlikte beklentili bakışlarını üstünde gezdirdi. "Handeyi kastediyorsan geliyor oğlum..!" Fethi gözlerini devirip yatağa oturdu. "Hayır anne kastetmiyorum, hiçbir zaman da kastetmicem..!" Annesi gözlerini devirirken kapıya doğru ilerledi. "Asya birkaç saate burda olur..!" Fethi gülerek kafasını sallarken banyoya doğru ilerledi.

   Genç adam kolundaki sargıya bir bakış attıktan sonra deniz manzarasına bakarken karşıdan gelen kadınla gülümsedi. "Selam..!" Eylemin mırıldanması ile fethi yerinde kıpırdanıp "selam..!" dedi. "Kolun nasıl..?" Eylem sorusu ile birlikte fethinin koluna dokunup bandajın üstünden okşamaya başladı. "Şimdi sen dokundun ya, daha iyi..!" Eylem gülümserken uzunca birbirlerine baktılar. Eylem mest olduğunu hissederken bakışlarını kaçırıp elini çantasına attı. "Bak bu çay çok iyi, tüm kemik ve kas ağrılarına çok iyi geliyor...aktardan aldım..!" Fethi kocaman gülerken çaya baktı. "Sen benim için mi aldın bunu..?" Eylem tekrar bakışlarını kaçırırken saçlarını geriye attı. "Yok yani normalde benimde kemik ağrım felan çok oluyor, aklıma gelince sana da alayım dedim..!" Fethi dudaklarını bastırarak gülerken kafasını salladı. Eylemin kulağına yaklaşıp "Daha önce hiç yalan söyleyemediğini söylemiştim demi..!" dedi. Eylem gülümserken kafasını salladı. "Söylemiştin..!" diye mırıldanırken ikisi de gülüştüler. "Biz niye burda buluştuk..?" Fethinin sorusu ile eylem etrafa bakındı. "Sessiz sakin diye..!" Fethi kaşlarını çatarken kafasını sallamakla yetindi. "Bana daha şu silahlı adamları anlatacaksın, onun için buluştuk..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken denize doğru döndü. "Ya benim eski arkadaşım, baya yakındık... kirli işler yapmaya başladı.. kumar oynuyor, kara para aklıyor, silah tüccarlığı... aklına ne gelirse işte..!" Eylem şaşkınlıkla kaşlarını havalandırdı. "Bi ara beni de soktu bu işlerin içine... farkında olmadan girdim yani, kör olmuştum sanki... Bir kaç kere kumar oynadım hatta... Tabi babam duydu bunu... Haftalarca bağırdı çağırdı tartıştık... Ama haklı tabiki..!" Eylem büyük bir dikkatle dinlerken ara ara kafasını aşağı yukarı sallıyordu. "Bende gittim arkadaşımla konuştum, ben bu işlerde yokum dedim. O da baya bozuldu. Beni yarı yolda bıraktın bilmem ne... yıllar içinde iyice düşman kesildi bana... Hatta benim yüzümden bir sevkiyatı gerçekleştiremediler.... bildiğim kadarıyla baya zarara girmişler...O adamlarda bana gözdağı verdi işte... Uyarı amaçlıydı sadece... Öldürmek isteseler çoktan öldürürlerdi zaten..!" Eylem gözlerini büyütürken "Allah Korusun..!" diye mırıldandı. Fethi gözlerini kısarak güldü. "Tüm olay bu, her şeyi anlattım sana..!" Eylem saçlarını geriye itip kafasını salladı. "Fethi nolur dikkat et şakın intikam almaya çalışma, sakın..!" Fethi kafasını aşağıya eğerken "Beni iyi tanıyorsun eylem..!" diye mırıldandı. "Ne dedin..?" Fethi kafasını sallarken "Hiç.. tamam dedim sadece..!" dedi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin