Genç kadın yüzüne vuran güneşle zorlukla gözlerini açarken yanındaki adama bakıp gülümsedi. Adamın yüzünü okşayıp öperken Fethi kıpırdanmaya başladı. "Aşkım..!" Mırıldanmasıyla eylem kocaman gülerken "Günaydın..!" dedi. "Ben bu bedenimle daracık yerde nasıl yattım..?" Eylem kahkaha atıp kalkarken fethinin gömleğini üstüne geçirdi. "Fethi atölyem cam, dışarıdan görünüyor... üstünü giyin hemen..!" Fethi etrafa bakındıktan sonra pantolonu giydi. "Tişörtümü bulamıyorum..!" Kadının murıldanması ile fethi kahkaha atarken eylem göz devirip gömleğinin üzerine pantolonunu giydi. "Gömleğim kalsın üstünde, benim arabada yedek var giyerim..!" Eylem kafasını sallarken fethi ceketini giydi. "Canım seninle güzel bir kahvaltı yapmayı çok isterdim ama şirkete gitmem gerek..!" Eylem gülümseyip kafasını salladı. "Benim de eve gitmem gerek zaten, duş felan alıcam..!" Fethi kafasını sallayıp kadının dudaklarına eğilirken hızlı bir öpücük aldı. "Ararım ben seni..!" Eylem kafasını sallarken fethinin çıkması ile atölyeyi toplamaya başladı. Kısa bir süre sonra kapının açılması ile eylem güldü. "Ne unuttun fethi..?" Cümlesiyle arkasını dönerken gördüğü kadınla kaşlarını havalandırdı."Biraz konuşabilir miyiz..?" Eylem biraz düşündükten sonra kafasını sallarken eli ile koltuğu işaret etti. Leyla eylemin üzerindeki gömleğin fethinin olduğunu anlamasıyla beraber zorlukla yutkundu. Masanın üzerindeki şarap bardaklarına bakıp derin bir nefes alıp verdi. Eylem de koltuğun ucuna otururken Leyla'ya baktı. "Artık oynamana gerek yok, benden hoşlanmıyorsun biliyorum, fethinin eski sevgilisi olduğunu da biliyorum, anlıyorum da seni ama tekrar etmeyelim bunu..!" Leyla kaşlarını havalandırırken dikkatle eylemi dinliyordu. "Rahatsız olmuyorum senden, senin varlığın ne beni ne de fethi ile olan ilişkimizi hiçbir şekilde etkilemiyor. Leyla duyduğu cümlelerle sinirlendiğini belli etmemeye çalışırken yumruk yaptığı elini gizledi. "Her şey geride kaldı zaten..!" Eylem kadının cümlesi ile kafasını sallarken hafifçe gülümsedi. "Bana da başkasından bahsediyor gibi yapıp fethi ile olan ilşkini anlatamana anlam veremedim, merakta etmiyorum zaten..!" Leyla ayağa kalkarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Neyse fazla konuşmaya gerek yok, iyi günler..!" Eylem kafasını sallarken Leyla kapıya doğru ilerledi. Yerdeki bilekliği görmesiyle kaşlarını havalandırırken eyleme çaktırmadan alıp atölyeden çıktı.
Genç kadın düz saçını maşalarken kapının tıklanması ile "Gir..!" diye mırıldandı. Handeyi görmesiyle gülümserken "Gel canım..!" dedi. "Nerdeydin dün gece..?" Eylem saçını havalandırırken kardeşine döndü. "Atölyede çizim yaparken uyuyakalmışım..!" Hande kafasını sallarken yatağın kenarına oturdu. "Bu hazırlık ne için..?" Kardeşinin imalı sorusuyla eylem gözlerini devirdi. "Eda ile fotoğraf çekimine çıkıcam, yeni sergi için hazırlıklara başladık..!" Hande kafasını salladı. "Şu fethi ile magazine düşen kadını tanıyor musun..?" Eylem sorulan soru ile yüz hatlarının gerginleştiğini hissederken "Nereden bileyim..!" diyip tekrar aynaya doğru döndü. Kapının çalınması ile ikisi de döndü. "Eylem hanım kuru temizlemeden kıyafetleriniz geldi..!" Eylem gülümseyip ayağa kalkarken poşeti aldı. "Tamam nakiyecim, teşekkür ederim..!" Eylem poşeti yatağın üstüne bırakırken makyaj yapmaya devam etti. Hande poşetin ucundan gözüken bikiniye bakıp kaşlarını havalandırdı. Bikininin tamamını çıkarırken özenle inceledi. "Magazindeki kadının da bikinisi yeşildi..!" Kardeşinin cümlesi ile eylem kaşlarını havalandırdı. "Ne saçmalıyorsun Hande, bu bikiniden tek bende mi var..?" Hande ablasının sert sesi ile gözlerini devirirken eylem ayağa kalkıp handenin elindeki bikiniyi alıp dolabına koydu. "Çıkıyorum ben..!" diyip çantasını alırken hızla odasından çıktı. Hande arkasından bakıp kollarını göğsünde birleştirirken sıkıntılı bir nefes verip düşünmeye başladı.
Eylem yavaş adımlarla fethinin odasına doğru ilerlerken gördüğü kadınla bir anlığına duraksadı. Sıkıntılı bir nefes verip yürümeye devam ederken hızla fethinin odasına girdi. "Canım hoşgeldin..!" Eylem tepki vermeden hızla kapıyı kapattı. "Fethi bu kadının burda ne işi var..?" Fethinin yüzündeki gülümseme silinirken sıkıntılı bir nefes verdi. "Bizim şirketin avukatı olmuş..!" Eylem duyduğu cümleyle sinirlendiğini hissederken kahkaha attı. "Şaka demi..?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Benim dışımda gelişti olaylar, insan kaynakları almış işe.. durduk yere de çıkaramam şimdi..!" Eylem saçlarını geriye attı. "Bilerek yapıyor, sana yakın olmak için..!" Eylemin cümlesi ile fethi yanına gidip elini tuttu. "Aşkım benim, istediğini yapsın umrumda değil... senin de olmasın..!" Eylem ellerini geri çekerken koltuğa oturdu. "Siz ikiniz aynı şirketteyken rahat edemem ben..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. İkiside sessiz bir şekilde dururken birbirlerine bakıyorlardı. "Eylem ben senin bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum..!" Eylem güldü. "Bu kıskançlık değil, başka bişey bu..!" Fethi gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken "Ne bu..?" diye mırıldandı. "Başka bişey işte..!" Kadının utangaç haliyle fethi kafasını sallarken yanına oturdu. Eylem fethinin yüzüne bakmadan karşıyı izlerken fethi yanağından öptü. "Benim için sadece sen varsın..!" Eylem gülümseyip adama dönerken sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize