Fethi karşısında gördüğü adamla yumruğunu sıkarken eyleme döndü. "Merhaba, rahatsız etmiyorumdur umarım." Eylem zoraki bir şekilde gülerken "Yok etmiyorsunuz." diye mırıldandı. "Ben Aslan acemzade." Adamın elini uzatmasıyla eylem Fethiye bakarken Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. Bir adım öne gelip kendi elimi uzattı. "Fethi Kulaksız." Aslan güldü. "Biliyorum, kulaksız holding yönetim kurulu başkanısınız." Fethi kafasını salladı. "Bende acemzade hukuk bürosu sahibi." Eylem gülerken ikiside ona baktı. "Bende eylem, düz eylem." Aslan yüzündeki gülümsemeyi büyüttü. "Sizde bu şehrin duvarlarını güzelleştiren, yaptığı kampanyalarla küçük kalplere umut olan eşsiz bir kadınsınız." Adamın cümleleri ile eylem Fethiye bakarken Fethi git gide dahada sinirleniyordu. "Aynı zamanda hukuk fakültesi son sınıf, son dönem öğrencisi olduğunuzu biliyorum... meslektaş sayılırız." Eylem kafasını salladı. "Baya iyi araştırmışsın." Fethinin cümlesi ile eylem gözlerini büyüttü. "Eylem hanımı bayadır yakından takip ediyorum, hayran oldum kendisine." Fethi yumruk yaptığını elini iyice sıkarken eylem onu izliyordu. "Ne zamandan beri? Tırstım biraz." Eylemin cümlesi ile Aslan güldü. "Mübalağa yaptım canım, uzun zamandır tanıyorum sizi isim olarak ama ilk defa Fethi bey ile kardeşinizin nişanında gördüm sizi." Eyle kafasını sallarken Fethi dikkatle dinliyordu. "Bu arada Fethi bey Hande hanım ile çok yakışıyorsunuz." Fethi sinirle karışık gülerken eylem ona baktı. "Dimi dimi çok aşırı yakışıyorlar kardeşimle." Eylem sinirden ne dediğini bilemezken Fethi güldü. "Eylem hanım müsaitseniz ben sizinle konuşmaya geldim." Eylem düşünürken ikiside onu izliyordu. "Olur konuşalım tabi, Fethi de şimdi gidiyordu zaten." Eylemin cümlesi ile Fethi bozulurken kafasını salladı. "Size iyi günler." Fethi sinirle atölyeden çıkarken eylem arkasından baktı. "Şey bu arada fazla vaktim yok, bi proje için yetiştirmem gereken çizimler var." Aslan kafasını sallarken eylemin işareti ile koltuğa oturdu."Ben sizin bi süredir staj için bi hukuk bürosu aradığınızı duydum. Sizinle çalışmayı ve yakından tanışmayı çok isterim." Eylem zoraki bir şekilde gülümsedi. "Yani tam karar vermedim bunun için, düşünme aşamasındayım." Aslanın gülümsemesi silinirken eylem konuşmaya devam etti. "Aslan bey bakın, sizinle açık konuşucam." Aslan kafasını salladı. "Benden hoşlandığınızı ve bu yüzdende staj için bana teklif yaptığınızı biliyorum. Bak gerçekten ben dahil milyonlarca hukuk okuyan insanın büronuzda çalışmak için can attığını biliyorum, ama sırf benden hoşlandınız diye büronuzda çalışmak istemiyorum." Aslan sıkıntılı bir nefes verdi. "Gerçekten açık sözlüymüşsünüz." Eylem güldü. "Bu yüzden teklifinizi reddediyorum." Aslan kafasını sallarken ayağa kalktı. "Peki yinede teşekkür ederim." Eylem gülümseyip kafasını salladı. "Ben yinede kartımı bırakayım size." diyip masanın üstüne kartı bırakırken atölyeden çıktı. Eylem sıkıntılı bir nefes verip kendini koltuğa atarken ağrıyan başını tuttu. Kapının açılmasıyla eylem kafasını kaldırırken gördüğü adamla gözlerini büyüttü.
"Fethi sen hala gitmedin mi?" Fethi atölyenin kapısını kitleyip eylemin tanına giderken eylemde ayağa kalktı. "Ne konuştu bu adam seninle." Eylem sıkıntılı bir nefes verip başını tuttu. "Fethi şuan seninle tartışacak gücüm yok, başım ağrıyor lütfen." Fethi derin bir nefes alıp verdi. "Tartışmıyoruz, sadece soruyorum ne konuştunuz diye." Eylem tek kaşını kaldırdı. "Sen niye bu kadar merak ettin?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylemcim uzatıyorsun ama sadece basit bir soru sordum." Eylem dudaklarını kıvırarak güldü. "Özel şeyler konuştuk Fethi oldu mu?" Fethi güldü. "Şuan beni kızdırmak için bunu yapıyorsun... seni tanıyorum, hemde çook iyi tanıyorum ve hatta arttırıyorum, o adamı reddettiğine adım kadar eminim." Eylem güldü. "Neden bu kader eminsin peki?" Fethi kadının dizine girerken önüne gelen kahkülünü geriye attı. Eylem adamın nefesini hissetmesiyle heyecanlanırken titremesine engel olamadı. "Hala sana dokunduğumda bu kadar heyecanlanıyorsan başka birini sevemezsin... bu yüzden eminim." Eylem gülüp kafasını sallarken hiç çekilmeden elindeki adamın kartına baktı. Telefonuyla numarayı tuşlarken Fethi onu izliyordu. "Alo Aslan selam... az önce konuştuklarımızı düşündümde detaylarını bi akşam yemeğinde konuşmak isterim... tamam akşam görüşürüz." Eylemin hareketi ile Fethi sinirlenirken elini yumruk yaptı. "Yapma bunu... beni kıskandırmak için geri dönüşü olmayan yollara girme!" Eylem geri çekildi. "Bunu sen mi diyorsun? Gel gidelim herkesin karşısına çıkalım diyen adam gitti birden ben handeyle evlenicem olması gereken bu dedi. Ve aynı adam şimdide beni başka birisinden kıskanıyor?" Eylemin cümleleri karşısında Fethi hiçbir şey diyemezken sıkıntılı bir nefes verdi. "Senin yüzünden intihar ettiği için mi? Vicdan azabı çekip onunla evlenmek zorunda hissettiğin için mi? Neden Fethi? Bana bi açıklama yapmak zorundasın!" Fethinin gözü dolmaya başlarken pür dikkat karşısındaki kadına bakıyordu. "Ben Hande'yi sevmeyi denicem." Fethinin zorlukla söylediği cümle ile beraber gözünden yaş süzülürken eylem sinirle karışık güldü. "Peki.. sana iyi denemeler ama bana karışmaya hakkın yok, benim hayatım ve ne istersem onu yaparım... belki bende aslanı sevmeyi deneyebilirim dimi?" Eylem'in cümlesi ile Fethi kafasını sallarken atölyeden çıktı. Eylem adamın arkasından bakıp gözyaşlarını silerken masanın üstündeki tuvalleri yere fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize